quote:
Hey ho, listen what I say yo!quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef FritsFlits het volgende:
269 -- Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh)
De buurt? Is wel leuk maar niet heel spannend. Ga liever naar Camdenquote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk naartoe toen ik in Engeland was, maar had geen tijd meer
quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Red Hot Fierljeppers
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de post die zo komt met allerlei emoticons achter de diverse liedjes leuker dan deze. Deze is zo zakelijk.
Wat steek je aan?quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
Snow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* datismijnmening steekt aan en streept af
Ik was een week in Londenquote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
De buurt? Is wel leuk maar niet heel spannend. Ga liever naar Camden
Ja thnxquote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snow is dus deze.
Nu weet je het
Meg won dan ook de Ringo Starr Awards, net voor Ringo zelf:quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lastiger dan je denktWhite Stripes is het allersimpelst en ook het eerste wat ik geleerd heb
Super mooi nummerquote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ga na deze slapen, mis dan welSolsbury Hill
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |