Zonde inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Hiphop Pinto de top2000 niet gehaald heeft, maar je kan niet alles hebben.
quote:
Terwijl er ook bussen rechtstreeks heengaanquote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kon het al amper vindenIk stapte trouwens uit op Warwick Avenue en was toen gedesorienteerd
Maar gelukkig kan ik redelijk goed kaartlezen
Tof dat je daar woondeWel dure buurt
hey-ho geeft wel wat weg?quote:
quote:
Misschien moetie weer beginnen aan snow?quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef Molurus het volgende:
Anthony Kiedis zingt live best wel slecht.
Zoiets ja.. Het was om door een Ringetje te halen in ieder geval...quote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo'n boybandje met een matige drummer was het he?
Ik wilde per se uit op Warwick Avenue. Toen naar Abbey Road, met de bus naar Baker Street en toen naar Kings Crossquote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Terwijl er ook bussen rechtstreeks heengaanWel dure buurt ja (ik woonde in West-Hampstead) maar wel geweldig
Gewoon wat extra tekst ofzoquote:
Bandquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wilde per se uit op Warwick Avenue. Toen naar Abbey Road, met de bus naar Baker Street en toen naar Kings Cross![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga er weer vandoor, nog veel plezier allemaal
En anders moet je vragen of hij het even neuriet.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon wat extra tekst ofzo![]()
Net zoals Pride van U2.. ((Die ken je toch welIn the naaaaaaame of love 'Ohja natuurlijk ken ik die! )
Zo'n actie zegmaar
Je ging alle songgerelateerde locaties af?quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wilde per se uit op Warwick Avenue. Toen naar Abbey Road, met de bus naar Baker Street en toen naar Kings Cross![]()
![]()
Heeeeeeeyooooooooohhhhh Listen what I saaaaayoooooooo....quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon wat extra tekst ofzo![]()
Net zoals Pride van U2.. ((Die ken je toch welIn the naaaaaaame of love 'Ohja natuurlijk ken ik die! )
Zo'n actie zegmaar
Nee, het is ook erg moeilijk.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze willen het maar niet snappen
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je ging alle songgerelateerde locaties af?
Nee dan was ie naar Kris Kross gegaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je ging alle songgerelateerde locaties af?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moeilijk te geloven dat de Beatles hier ooit opgetreden hebben..
[ afbeelding ]
Kan ik me wel voorstellenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jaik wilde nog langs de Royal Albert Hall, maar dan zou ik de trein missen
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...mmmmmm.mmmmm...hmmmm...hmmmmmmm...hmmmmmmmmmm.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
En anders moet je vragen of hij het even neuriet.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef Lamabal het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Veel plezier nog mensen!![]()
Kreeg je een kaartje als je gouden dukaten inleverde?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moeilijk te geloven dat de Beatles hier ooit opgetreden hebben..
[ afbeelding ]
Waarom weg?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellenRotal Albert Hall ligt mooi, ben er helaas nooit binnen geweest
Londen
Mis het nog steeds
GOed idee welquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
En anders moet je vragen of hij het even neuriet.
Oh die..ja ik heb hemquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...mmmmmm.mmmmm...hmmmm...hmmmmmmm...hmmmmmmmmmm.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik heb er een rondleiding gehadquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellenRotal Albert Hall ligt mooi, ben er helaas nooit binnen geweest
Londen
Mis het nog steeds
Wij hadden het meteen gevondenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik was ook verdwaalt op Abbey Road.. tenminste, welke kant ik op moest. Echt super lief volk dat me verder hielp
Ik ben nog in Abbey Road naar een screening van A Hard Day's Night geweest. Bleek vrij zeldzaam te zijn, erg bijzonderquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik was ook verdwaalt op Abbey Road.. tenminste, welke kant ik op moest. Echt super lief volk dat me verder hielp
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeeeeeeyooooooooohhhhh Listen what I saaaaayoooooooo....
Zo ongeveer.
details detailsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
GOed idee wel![]()
'Schat, wat ben je aan het neuriën?' 'Ja iemand op FOK kent Dreadlock Holiday niet van naam dus ik neurie even naar m'n computer zodat ze kan horen welke het is'
Eensgelijks!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef Gehenna het volgende:
Ik haak ook af, ik draai in bed nog wel even Good Vibrations.
Waarschijnlijk ben ik er morgen hier niet meer, dan ik heb ik veel te druk met andere dingen (carbid schieten etc..)
Dus een goed 2014 alvast iedereen!, het was me weer een woest genoegen
Fijne jaarwisseling en ik kom je vast nog wel een aantal keer tegen komend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef Gehenna het volgende:
Ik haak ook af, ik draai in bed nog wel even Good Vibrations.
Waarschijnlijk ben ik er morgen hier niet meer, dan ik heb ik veel te druk met andere dingen (carbid schieten etc..)
Dus een goed 2014 alvast iedereen!, het was me weer een woest genoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |