Als je slim bent ga je gewoon heen en weer rijden. Gratis benzinequote:Automobilisten die vannacht de champagne kunnen laten staan, krijgen van de politie van het Zuid-Franse departement Var een bon voor gratis brandstof.
Chauffeurs die tussen half drie ’s nachts en zes uur ’s ochtends moet blazen en nuchter blijken te zijn, mogen voor twintig euro gratis tanken. Volgens een recente enquête is 88 procent van de Fransen van plan in de nieuwjaarsnacht aan de drank te gaan.
Vond het wel de minste tour eigenlijk elevation tour was veel bruter.quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets van gemerkt.
Ik had een geweldige avond, dankzij de tatoeage op mijn pols in de inner circle gekomen![]()
Geweldige avond gehad
niemand neemt jouw mening serieusquote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het wel de minste tour eigenlijk elevation tour was veel bruter.
Ik stond hier niet van te kijken. Daags voor Utrecht uit heeft hij me voor het eerst gebeld. Daarna werd een dagelijks terugkerend iets met vandaag als hoogtepunt.quote:Op maandag 30 december 2013 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ook gebeld door Cocu?
Ik heb hem nog tips gegeven enz..
Ja, wel goed. Sowieso maakte Outkast toen nog toffe muziek, itt de aids die daarna kwam.quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
René, wat vind je van dit nummer?
ik ken alleen hey jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Sowieso maakte Outkast toen nog toffe muziek, itt de aids die daarna kwam.
Ok wat doe jij hier?quote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef tong80 het volgende:
Kurt Cobain haatte Pearl Jam.
Om even de puntjes op de i te zetten.
Ik hoorde dit nummer vandaag voor het eerst. Ik vind het echt bizar vet. Heb je nog wat van dat soort muziek?quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Sowieso maakte Outkast toen nog toffe muziek, itt de aids die daarna kwam.
Ook geweestquote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het wel de minste tour eigenlijk elevation tour was veel bruter.
oh ja ook,quote:Op maandag 30 december 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ms jackson niet kent ben je echt een debiel.
Dat Roses liedje en Mrs. Jackson toch ook wel.quote:
Gewoon ATLiens en Aquemini downloaden.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer vandaag voor het eerst. Ik vind het echt bizar vet. Heb je nog wat van dat soort muziek?
Wat doe jij in VBL ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |