Godzijdank.quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Stickertje het volgende:
over 25 uur is de top 2000 weer afgelopen
Zijn ze ooit leuk geweest?quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef peaceman het volgende:
och jee, daar heb je ze weer ... waarom geen nummers van toen ze nog wel leuk waren...
quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Stickertje het volgende:
over 25 uur is de top 2000 weer afgelopen
De plaat van U2 echt niet gehoord? Soundtrack van de film Mandela: Long Walk To Freedom. De film kwam net uit rond de dood van Nelson Mandela, daardoor is de plaat niet alleen de soundtrack rond de film maar ook een beetje rond zijn dood. Door heel veel stations gelijk opgepakt.quote:
Ik snap soms niet hoe ik nummers die lager staan wel ken en hogere nietquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Godzijdank.
Dat posten hier begint me mijn strot uit te komen...
Kan je dat niet vragen danquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]En het grootste deel daarvan ga ik missen
Want ik moet slapen en werken en 's avonds ga ik naar vrienden toe waar ze het waarschijnlijk niet op hebben staan
Skoftigquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]En het grootste deel daarvan ga ik missen
Want ik moet slapen en werken en 's avonds ga ik naar vrienden toe waar ze het waarschijnlijk niet op hebben staan
Mwah binnen is het warmerquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, je kunt er rustig nog 1 opsteken. Je mist niks.
zeker. 1e paar albums zijn best oke. Bij love you more ging het mis.quote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn ze ooit leuk geweest?
Vooral vanavond nog niet inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Ferdo het volgende:
Ah, Racoon, die hadden we nog niet gehad, nee...
quote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef Gehenna het volgende:
10 x Racoon, maar niet één keer Happy Family, het enige nummer van hun dat ik nog trek
Nee, ik heb geedit...maar ik had een momentje LTS Zwakstroomquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De plaat van U2 echt niet gehoord? Soundtrack van de film Mandela: Long Walk To Freedom. De film kwam net uit rond de dood van Nelson Mandela, daardoor is de plaat niet alleen de soundtrack rond de film maar ook een beetje rond zijn dood. Door heel veel stations gelijk opgepakt.
En ook geen Feel Like Flyingquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef Gehenna het volgende:
10 x Racoon, maar niet één keer Happy Family, het enige nummer van hun dat ik nog trek
Jij was dus die gene die vooraan bij het podium boe stond te roepenquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vind ik echt zoooooooooooo'n flutnummer (en dat weten ze ook dat ik dat vind)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |