SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef expans het volgende:
nezaman kapatiyorsunuz, nezaman aciyorsunuz
so fast
Arcadia gezien jij ook Malcolm X z'n biografie hebt gelezen, nog aanraders?
Yess. I feel lucky falan.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Morgen nog even snel een halve kopen, jij?
Geen boek, maar een biografische film die ik je aan kan raden:quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef expans het volgende:
nezaman kapatiyorsunuz, nezaman aciyorsunuz
so fast
Arcadia gezien jij ook Malcolm X z'n biografie hebt gelezen, nog aanraders?
Zonder te kijken, Omar Muktarquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen boek, maar een biografische film die ik je aan kan raden:
Lion of the Desert (1981) - IMDb
[ link | afbeelding ]
Ja, wanneer ik geld van de loterij win en thuis ga zitten luieren, dan mogen jullie best klagen zei ik. Maar dan kan het mij toch niks schelen. Me rich you not ha-ha.quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Arcadia het volgende:
Net was je nog bezig over namuslu geld. Geld van loterijen net zo goed haram
haramquote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Arcadia het volgende:
Sowieso al de mensen die in datzelfde fabeltje trappen, 10 euro betalen voor een lot, 2 minuten met een verhoogde hartslag zitten op dat moment om daarna keihard wakker te worden van hun illusie. Kun je net zo goed dat geld doneren aan de mensen die het nu heel koud hebben en leven in tentenkampen.
Namus = eer, maar goed, is maar wat jij ziet als je eigen eer he.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik geld van de loterij win en thuis ga zitten luieren, dan mogen jullie best klagen zei ik. Maar dan kan het mij toch niks schelen. Me rich you not ha-ha.
Overigens is namus niet hetzelfde als haram/helal.
quote:
Nice, deal.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
DNA testen voor je hele familie.
Inderdaad. Eer is niet hetzelfde als haram/helal. Anyway, wat ik bedoel is ben kimseyi kandirmiyorum bu parayla. Iedereen die meedoet aan de loterij weet waar ze aan toe zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Namus = eer, maar goed, is maar wat jij ziet als je eigen eer he.
Oleeeeequote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nice, deal.
Jij krijgt ici paris cadeaubonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Eyv.quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik welquote:Op maandag 30 december 2013 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Iraanse film over het leven van Mohammed kost 35 miljoen dollar![]()
Hebben de shia niks tegen op het afbeelden van Mohammed op beeld?
Ik las dat het gelaat niet wordt getoond (wat ook in traditie van de sjia is), maar dan nog... Sowieso hebben sjiieten hier inderdaad minder moeite mee. Maar in de serie Omar (van soennitische makelij) van de MBC werden de metgezellen van de Profeet ook getoond.quote:Op maandag 30 december 2013 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Iraanse film over het leven van Mohammed kost 35 miljoen dollar![]()
Hebben de shia niks tegen op het afbeelden van Mohammed op beeld?
Ik moet morgen werken.quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Arcadia het volgende:
@TM, er is morgen na ishaa/yatsi een lezing in Rotterdam, ik kan daar helaas niet zijn, wellicht dat je wel wilt gaan, el forkani komt
Jep, 31 december. En niet dat ik weet. Ik mag wel wat eerder naar huis i.v.m. o&n, maar ik heb daarna niet echt meer de energie om wat te ondernemen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op 31 december? Krijg je ook 300%? Of is dat iets dat ik heb verzonnen in mijn hoofd.
Ik lees dat het dus voor mensen die in de horeca na 8 werken is bedoeld. Niet iets algemeen dus. Jammer!quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
Dat heb je verzonnen in je hoofd. We krijgen gewoon normaal betaald. Ik wel iig.
Lekker onderuitzakken en genieten van alle kleuren, naar buiten gaan en handjes schudden met alle buren "gefeliciteerd dat je het een jaar met mij en mijn herrie hebt volgehouden."quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep, 31 december. En niet dat ik weet. Ik mag wel wat eerder naar huis i.v.m. o&n, maar ik heb daarna niet echt meer de energie om wat te ondernemen.
dat is mijn held.quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij sjiiet? Ken je Hassanain Rajabali?
Gelukkig zijn mijn buren overwegend multiculti en ook niet de meest uitbundige vierders van o&n.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lekker onderuitzakken en genieten van alle kleuren, naar buiten gaan en handjes schudden met alle buren "gefeliciteerd dat je het een jaar met mij en mijn herrie hebt volgehouden."
Begenadigde spreker.quote:
prachtige man, prachtige man.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn buren overwegend multiculti en ook niet de meest uitbundige vierders van o&n.
[..]
Begenadigde spreker.
Ben nu een korte lezing aan het bekijken, klinkt niet erg orthodox Shia. Goede nasieha.quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij sjiiet? Ken je Hassanain Rajabali?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed maar verdrietig lied. Een van mijn favo's op hun nieuwe album.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze zo geweldig, ik moest het gewoon laten zien.
Vrouwen!
Is ze ook. Half.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Je moet een Turk zijn om dit lied te kunnen begrijpen.
Ben nu 30 min bezig en het irriteert me nu al. Zulke films die onderdrukking laten zien van Westerse landen tegenover moslims maken me echt boos. 100 jaar verder en nog niks verandert helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan Turks praten hoor canimquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
Dan heeft ze of heel weinig binding met TR, of verstaat ze weinig Turks denk ik dan.
31-12 is geen officiële feestdag, dat is 1-1.quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op 31 december? Krijg je ook 300%? Of is dat iets dat ik heb verzonnen in mijn hoofd.
Begrijpen doe je toch te weinig dan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik kan Turks praten hoor canim
Waarom?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Begrijpen doe je toch te weinig dan.
Jij dus ook werkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
31-12 is geen officiële feestdag, dat is 1-1.
Ik zag dat je m'n foto hebt geliked. Ik heb zitten douchen gisterennacht maar als nog stink ik naar eten. Gourmetten sucks wat dat betreftquote:
Ga gewoon naar een boerderij en blijf een uurtje tussen de dieren. Ga hen aaien, knuffelen en dergelijke.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik zag dat je m'n foto hebt geliked. Ik heb zitten douchen gisterennacht maar als nog stink ik naar eten. Gourmetten sucks wat dat betreft
Blijft grappig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
Check dit formulier!
http://www.donercompany.nl/nl/franchise.pdf!
Deze Turken weten!
!
Ja heel lekker en zo goed voorbereid ook. Had ik niet verwacht van haar. Ik wilde me net met chloor gaan wassen maar dat stinkt ook zo. Weetje wat... k spring gewoon uit het raam en dan ben ik van deze ellende af.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een boerderij en blijf een uurtje tussen de dieren. Ga hen aaien, knuffelen en dergelijke.
Wedden dat je dan niets meer ruikt van het eten?
--
Heeft het wel gesmaakt?
quote:
Chloor? Typisch Turks...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja heel lekker en zo goed voorbereid ook. Had ik niet verwacht van haar. Ik wilde me net met chloor gaan wassen maar dat stinkt ook zo. Weetje wat... k spring gewoon uit het raam en dan ben ik van deze ellende af.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze zo geweldig, ik moest het gewoon laten zien.
Vrouwen!
Waarom de nood om deze hadith uit het niets hier te plaatsenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef Mathemaat het volgende:
"The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, “Allah the Almighty is Good and accepts only that which is good. And verily Allah has commanded the believers to do that which He has commanded the Messengers. So the Almighty has said: “O (you) Messengers! Eat of the tayyibat [all kinds of halal (legal) foods], and perform righteous deeds.” [23:51] and the Almighty has said: “O you who believe! Eat of the lawful things that We have provided you.” [2:172]” Then he (peace and blessings of Allah be upon him) mentioned [the case] of a man who, having journeyed far, is dishevelled and dusty, and who spreads out his hands to the sky saying “O Lord! O Lord!,” while his food is haram (unlawful), his drink is haram, his clothing is haram, and he has been nourished with haram, so how can [his supplication] be answered?" [Muslim]
Omdat je een groter probleem hebt, als je de loterij wint. Hetzelfde soort probleem als uit interesse horoscopen lezen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom de nood om deze hadith uit het niets hier te plaatsen?
Heb hier achterin ook een gezin wonen die vroeger de lotterij had gewonnen, wij delen nu af en toe dingen met hen, geld had hen zodanig beinvloed dat ze niet wisten hoe er mee om te gaan. Liever arm en nuchter dan de fitna van geld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Omdat je een groter probleem hebt, als je de loterij wint. Hetzelfde soort probleem als uit interesse horoscopen lezen.
Heeft er meer mee te maken dat meestal de minder intelligente mensen de loterij winnen (zie winnaars UK & USA) ze kunnen al dat geld gewoon niet handelen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb hier achterin ook een gezin wonen die vroeger de lotterij had gewonnen, wij delen nu af en toe dingen met hen, geld had hen zodanig beinvloed dat ze niet wisten hoe er mee om te gaan. Liever arm en nuchter dan de fitna van geld.
Gewoon iedere maand voor 200 euro aan loten kopen, dan kom je er welquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ook minder intelligent. Toch win ik nooit iets.
Hoop dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ook minder intelligent. Toch win ik nooit iets.
Ik ben dus niet per definitie minder intelligent mocht ik vanavond de jackpot winnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat meestal de minder intelligente mensen de loterij winnen (zie winnaars UK & USA) ze kunnen al dat geld gewoon niet handelen.
Je hebt slimme mensen die al hun fortuin binnen paar jaar opmaken in het uitgaansleven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat meestal de minder intelligente mensen de loterij winnen (zie winnaars UK & USA) ze kunnen al dat geld gewoon niet handelen.
Ik zou het opmaken aan snuiven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt slimme mensen die al hun fortuin binnen paar jaar opmaken in het uitgaansleven.
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou het opmaken aan snuiven.
Geld is niet iets slechts. Je moet maar mee om kunnen gaan en het kunnen laten werken, zodat iedereen er profijt van heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb hier achterin ook een gezin wonen die vroeger de lotterij had gewonnen, wij delen nu af en toe dingen met hen, geld had hen zodanig beinvloed dat ze niet wisten hoe er mee om te gaan. Liever arm en nuchter dan de fitna van geld.
Snuif ze!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
Nou, dan ga ik nu oudjaarsloten kopen! Tot snuifs.
Joa.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geld is niet iets slecht. Je moet maar mee om kunnen gaan en het kunnen laten werken, zodat iedereen er profijt van heeft.
Gooi dit keer een Cobra 6 naar hem toe en zeg fzzzztquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:30 schreef MaidensTower het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast en bzzzttt!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gooi dit keer een Cobra 6 naar hem toe en zeg fzzzzt
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gooi dit keer een Cobra 6 naar hem toe en zeg fzzzzt
Zijn dat dan nog wel slimme mensenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt slimme mensen die al hun fortuin binnen paar jaar opmaken in het uitgaansleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |