SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef expans het volgende:
nezaman kapatiyorsunuz, nezaman aciyorsunuz
so fast
Arcadia gezien jij ook Malcolm X z'n biografie hebt gelezen, nog aanraders?
Yess. I feel lucky falan.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Morgen nog even snel een halve kopen, jij?
Geen boek, maar een biografische film die ik je aan kan raden:quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef expans het volgende:
nezaman kapatiyorsunuz, nezaman aciyorsunuz
so fast
Arcadia gezien jij ook Malcolm X z'n biografie hebt gelezen, nog aanraders?
Zonder te kijken, Omar Muktarquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen boek, maar een biografische film die ik je aan kan raden:
Lion of the Desert (1981) - IMDb
[ link | afbeelding ]
Ja, wanneer ik geld van de loterij win en thuis ga zitten luieren, dan mogen jullie best klagen zei ik. Maar dan kan het mij toch niks schelen. Me rich you not ha-ha.quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Arcadia het volgende:
Net was je nog bezig over namuslu geld. Geld van loterijen net zo goed haram
haramquote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Arcadia het volgende:
Sowieso al de mensen die in datzelfde fabeltje trappen, 10 euro betalen voor een lot, 2 minuten met een verhoogde hartslag zitten op dat moment om daarna keihard wakker te worden van hun illusie. Kun je net zo goed dat geld doneren aan de mensen die het nu heel koud hebben en leven in tentenkampen.
Namus = eer, maar goed, is maar wat jij ziet als je eigen eer he.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik geld van de loterij win en thuis ga zitten luieren, dan mogen jullie best klagen zei ik. Maar dan kan het mij toch niks schelen. Me rich you not ha-ha.
Overigens is namus niet hetzelfde als haram/helal.
quote:
Nice, deal.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
DNA testen voor je hele familie.
Inderdaad. Eer is niet hetzelfde als haram/helal. Anyway, wat ik bedoel is ben kimseyi kandirmiyorum bu parayla. Iedereen die meedoet aan de loterij weet waar ze aan toe zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Namus = eer, maar goed, is maar wat jij ziet als je eigen eer he.
Oleeeeequote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nice, deal.
Jij krijgt ici paris cadeaubonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |