SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef expans het volgende:
nezaman kapatiyorsunuz, nezaman aciyorsunuz
so fast
Arcadia gezien jij ook Malcolm X z'n biografie hebt gelezen, nog aanraders?
Yess. I feel lucky falan.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Morgen nog even snel een halve kopen, jij?
Geen boek, maar een biografische film die ik je aan kan raden:quote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef expans het volgende:
nezaman kapatiyorsunuz, nezaman aciyorsunuz
so fast
Arcadia gezien jij ook Malcolm X z'n biografie hebt gelezen, nog aanraders?
Zonder te kijken, Omar Muktarquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen boek, maar een biografische film die ik je aan kan raden:
Lion of the Desert (1981) - IMDb
[ link | afbeelding ]
Ja, wanneer ik geld van de loterij win en thuis ga zitten luieren, dan mogen jullie best klagen zei ik. Maar dan kan het mij toch niks schelen. Me rich you not ha-ha.quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Arcadia het volgende:
Net was je nog bezig over namuslu geld. Geld van loterijen net zo goed haram
haramquote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Arcadia het volgende:
Sowieso al de mensen die in datzelfde fabeltje trappen, 10 euro betalen voor een lot, 2 minuten met een verhoogde hartslag zitten op dat moment om daarna keihard wakker te worden van hun illusie. Kun je net zo goed dat geld doneren aan de mensen die het nu heel koud hebben en leven in tentenkampen.
Namus = eer, maar goed, is maar wat jij ziet als je eigen eer he.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, wanneer ik geld van de loterij win en thuis ga zitten luieren, dan mogen jullie best klagen zei ik. Maar dan kan het mij toch niks schelen. Me rich you not ha-ha.
Overigens is namus niet hetzelfde als haram/helal.
quote:
Nice, deal.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
DNA testen voor je hele familie.
Inderdaad. Eer is niet hetzelfde als haram/helal. Anyway, wat ik bedoel is ben kimseyi kandirmiyorum bu parayla. Iedereen die meedoet aan de loterij weet waar ze aan toe zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Namus = eer, maar goed, is maar wat jij ziet als je eigen eer he.
Oleeeeequote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nice, deal.
Jij krijgt ici paris cadeaubonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Eyv.quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen boek, maar een biografische film die ik je aan kan raden:
Lion of the Desert (1981) - IMDb
[ afbeelding ]
ik welquote:Op maandag 30 december 2013 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Iraanse film over het leven van Mohammed kost 35 miljoen dollar![]()
Hebben de shia niks tegen op het afbeelden van Mohammed op beeld?
Ik las dat het gelaat niet wordt getoond (wat ook in traditie van de sjia is), maar dan nog... Sowieso hebben sjiieten hier inderdaad minder moeite mee. Maar in de serie Omar (van soennitische makelij) van de MBC werden de metgezellen van de Profeet ook getoond.quote:Op maandag 30 december 2013 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Iraanse film over het leven van Mohammed kost 35 miljoen dollar![]()
Hebben de shia niks tegen op het afbeelden van Mohammed op beeld?
Ik moet morgen werken.quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Arcadia het volgende:
@TM, er is morgen na ishaa/yatsi een lezing in Rotterdam, ik kan daar helaas niet zijn, wellicht dat je wel wilt gaan, el forkani komt
Jep, 31 december. En niet dat ik weet. Ik mag wel wat eerder naar huis i.v.m. o&n, maar ik heb daarna niet echt meer de energie om wat te ondernemen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op 31 december? Krijg je ook 300%? Of is dat iets dat ik heb verzonnen in mijn hoofd.
Ik lees dat het dus voor mensen die in de horeca na 8 werken is bedoeld. Niet iets algemeen dus. Jammer!quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
Dat heb je verzonnen in je hoofd. We krijgen gewoon normaal betaald. Ik wel iig.
Lekker onderuitzakken en genieten van alle kleuren, naar buiten gaan en handjes schudden met alle buren "gefeliciteerd dat je het een jaar met mij en mijn herrie hebt volgehouden."quote:Op maandag 30 december 2013 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep, 31 december. En niet dat ik weet. Ik mag wel wat eerder naar huis i.v.m. o&n, maar ik heb daarna niet echt meer de energie om wat te ondernemen.
dat is mijn held.quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben jij sjiiet? Ken je Hassanain Rajabali?
Gelukkig zijn mijn buren overwegend multiculti en ook niet de meest uitbundige vierders van o&n.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lekker onderuitzakken en genieten van alle kleuren, naar buiten gaan en handjes schudden met alle buren "gefeliciteerd dat je het een jaar met mij en mijn herrie hebt volgehouden."
Begenadigde spreker.quote:
prachtige man, prachtige man.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn buren overwegend multiculti en ook niet de meest uitbundige vierders van o&n.
[..]
Begenadigde spreker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |