Jup, kon vannacht niet in slaap komen en heb uiteindelijk maar twee uur geslapen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JaMiddelburg
Awh, weinig geslapen?
Balenquote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, kon vannacht niet in slaap komen en heb uiteindelijk maar twee uur geslapen.
Lag maar op bed te draaien en heb via mobiel nog maar wat op het forum gepost. Na een tijdje begon ik wel moe te worden maar toen was het al te laat. Naja, misschien vannacht beter en morgen kan ik uitslapen.quote:
Ik heb vrijquote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Lag maar op bed te draaien en heb via mobiel nog maar wat op het forum gepost. Na een tijdje begon ik wel moe te worden maar toen was het al te laat. Naja, misschien vannacht beter en morgen kan ik uitslapen.
Proostquote:Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had ik al gezegd dat ik aan het bier zit nu?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Klokov het volgende:
Dave Grohl is toch die zanger van de Foo Fighters die zoveel op de ex-drummer van Nirvana leek?
Volgens mij lijkt ie er nog steeds op hoor...quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Klokov het volgende:
Dave Grohl is toch die zanger van de Foo Fighters die zoveel op de ex-drummer van Nirvana leek?
Ackupotquote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Oh nu wel weer na heel veel pogingen
Zo schattig die puppyquote:Op maandag 30 december 2013 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was sowieso al verliefd op dat ras
Neequote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo schattig die puppy![]()
![]()
![]()
![]()
Zakdoekjes al klaar?![]()
Ik zat de hele film zo te kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeHeb hem nog nooit gezien.. wel snel kleine stukjes (checken of film goede kwaliteit is). Toen zat ik al wel 'aaah lief'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |