Altijd, het blijft radioquote:Op maandag 30 december 2013 21:38 schreef peaceman het volgende:
lekker die jingle effe door een geweldig intro
twitter:MexiBakkerNL twitterde op maandag 30-12-2013 om 21:36:08Mooi dat Henk van Steeg precies weet hoe hij Strawberry Fields moet mixen #radio2 #top2000 reageer retweet
preciesquote:Op maandag 30 december 2013 21:38 schreef peaceman het volgende:
Ik was het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
62% van de stemmers op dit nummer is vrouw
Dit... Maar Bassie en Adriaan en het Geheim van de sleutel gebruikte dit liedje welquote:Op maandag 30 december 2013 21:38 schreef peaceman het volgende:
The Rolling Stones zekerquote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
uiteraard niet. heb ik helemaal niks mee
Dit is toch prachtig man. Alles is hier goed aan.quote:Op maandag 30 december 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu wat nummers die mij minder liggen.
Ooh ja die zwaar overschatte Idols 2-winnaar. Met zijn piepuithaaltjes.quote:
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 30 december 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
Dit vind ik geen geweldig nummer, ook geen verkeerd nummmer. Gewoon een nummer
Nee meer met Coldplayquote:
Bo Saris zoals ie tegenwoordig noemtquote:
Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg dat dit mij minder ligt. Waar ik dit gewoon een goed nummer vind omdat het klopt zou ik het zelf nooit opzetten.quote:Op maandag 30 december 2013 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig man. Alles is hier goed aan.
quote:
Laatst nog in Engeland. Keith ragt zoals altijd zelfs iets simpels als start me up er compleet naast maar dat maakt totaal niet uit, was 1 groot feestquote:
Eens. Al is dat ook gelijk het enige goede bwat Boris deedquote:
Daar doe je de 299 tekort mee.quote:Op maandag 30 december 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
Dit vind ik geen geweldig nummer, ook geen verkeerd nummmer. Gewoon een nummer
Boorwas noemt hij zich nu beter.quote:
Doe niet zo gek johquote:Op maandag 30 december 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens. Al is dat ook gelijk het enige goede bwat Boris deed
ja, jij hebt ook geen smaak?quote:
toen heette hij nog gewoon borisquote:
Hij ligt nog niet met lekgeprikte armen onder een brug of zo.quote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
Boris, het is allemaal goed terecht gekomen met hem
Denk ik
Geen idee waar hij wel ligtquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij ligt nog niet met lekgeprikte armen onder een brug of zo.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatst nog in Engeland. Keith ragt zoals altijd zelfs iets simpels als start me up er compleet naast maar dat maakt totaal niet uit, was 1 groot feest![]()
![]()
![]()
Dat is gewoon mijn mening jaquote:Op maandag 30 december 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar doe je de 299 tekort mee.
Lekker hoor!quote:
Aan haar kop te zien heeft ze het niet geredquote:
Sla maar wat alcohol in tot morgenavondquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dven het volgende:
Straks weer Raccoon. Ik snap niet wat die band zo vaak in de Top 2000 doet. Op 1 nummer na is het allemaal dezelfde gezapige eentonige en vlakke gedoe
quote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
FEEST mensen! Teveel posts.![]()
[ afbeelding ]
Schaatsen toch een ballensport?quote:
gelukkig maar, dan valt mijn goede smaak meer opquote:
elke keer weer een kwartje, hoeven ze niet meer als vuilnisman te werkenquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dven het volgende:
Straks weer Raccoon. Ik snap niet wat die band zo vaak in de Top 2000 doet. Op 1 nummer na is het allemaal dezelfde gezapige eentonige en vlakke gedoe
WIl jij mijn libido intact houden ajb. Het woord tetten moet gewoon zwaar worden gecensureerd, er is al te weinig liefde op de wereld.quote:
Dat doet Frits in 1 top 2000quote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook bijna feest!quote:
Jouw libido is vast niet interessant voor hem....quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
WIl jij mijn libido intact houden ajb. Het woord tetten moet gewoon zwaar worden gecensureerd, er is al te weinig liefde op de wereld.
Oh, even nog een keer kijken!quote:Op maandag 30 december 2013 21:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan haar kop te zien heeft ze het niet gered
Ja ok, maar dat is Fritsquote:
PLORKquote:
Wist niet dat je kwaad werd!quote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening jaIk zeg toch ook ik vind
ohja?quote:
Nee, daarom verzoek ik hem vriendelijk om rekening te houden met zijn medemensquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw libido is vast niet interessant voor hem....
Oom Joop?quote:
Wat is er nou weer mis met tetten?quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
WIl jij mijn libido intact houden ajb. Het woord tetten moet gewoon zwaar worden gecensureerd, er is al te weinig liefde op de wereld.
aantal posts: 39.960 (gemiddeld 84 per dag)quote:
Moest even wat ventilerenquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd!
Niet sexyquote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met tetten?
Bij hout voor de deur gaat mijn gedachte eerst naar schaamhaarquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aantal posts: 39.960 (gemiddeld 84 per dag)
Tussen alle ander Coldplay-fans?quote:Op maandag 30 december 2013 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan valt mijn goede smaak meer op
djenneke krijgt er slappe tepels vanquote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met tetten?
84 per dag.quote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aantal posts: 39.960 (gemiddeld 84 per dag)
mooi manquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Niets mid met 40!quote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door die kop schat je d'r op minstens 40
quote:Op maandag 30 december 2013 21:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
djenneke krijgt er slappe tepels van
ja, die schijnen te bestaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |