En van de drumpartijen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jammer van de falende stereomix die overal verguisd wordt.
hij luistert skyradioquote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Shit, dat soort mensen bevinden zich gewoon ook hier?
Goeienavondquote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Meld zichquote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, veel mooier dan dit
Mja door de stereomix kun je die gewoon wegdraaien; gewoon het andere kanaal vol openquote:
Niets aan te doenquote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet je niet Mono luisteren.
Ik heb wel zin in een potje Ambrosius Ringo.quote:Op maandag 30 december 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de demo hiervan mooier, daar heeft Ringo immers een kleinere rol.
Precies. Deze moet je zonder Ringo luisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet je niet Mono luisteren.
Tjacka Littlerabbit en ik zijn ook grote fans van Celine Dion.quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Datismijnmening is de enige Skyfan hier. achja, datiszijnmening.
Djiezesquote:
Trouwens wel een grappig een idee. Een user aanmaken die datiszijnmening heet en dan voortdurend posts van datismijnmening gaat quoten.quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Datismijnmening is de enige Skyfan hier. achja, datiszijnmening.
Die liet hem wel netjes uitdraaien. Zelfs die!quote:
Zeg maar gewoon uitgelopen vlek, niet eens een witje meerquote:
Lijkt me iets voor Paultjequote:Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Trouwens wel een grappig een idee. Een user aanmaken die datiszijnmening heet en dan voortdurend posts van datismijnmening gaan quoten.
Sterktequote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
En nu weer even lief zijn en. Iet te snel posten... Ik post weer op iPad.
Hij liet alles draaienquote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die liet hem wel netjes uitdraaien. Zelfs die!
quote:
quote:
Ik moest er om lachen, om Paultje nooit.quote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me iets voor Paultje
quote:Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Trouwens wel een grappig een idee. Een user aanmaken die datiszijnmening heet en dan voortdurend posts van datismijnmening gaat quoten.
Afhankelijk van de versie. De ruige versiequote:
quote:
het is een gavequote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef peaceman het volgende:
nou ik kom weer binnen met een geweldig nummer
Je bent net als jouw vrouw niet zo'n Beatles-fan?quote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef peaceman het volgende:
nou ik kom weer binnen met een geweldig nummer
Alsof er een oud mobieltje afgaat, ja.quote:
uiteraard niet. heb ik helemaal niks meequote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent net als jouw vrouw niet zo'n Beatles-fan?
Verder doet hij het ook niet beroerd of zo.quote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar DJs werken worden fouten gemaakt.
jvermeer3 zwijgt als het graf vanavond.quote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
MexiBakkerNL heeft ook zijn mening op Twitter gegeven.
Volg allen deze topper op Twitter.
dat is hun goed aanrechtquote:Op maandag 30 december 2013 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
62% van de stemmers op dit nummer is vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |