Dat was een partij kut allebeiquote:
Lul.quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb toen The Winner Takes It All gedraaid..
Jij was er niet tijdens SR hequote:
Ik was elders, sorryquote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik maakte gister die 'grap' een paar keer, door batman te typen waar nananan hoorde, maar niemand reageerde erop![]()
Nee kloptquote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is toch geen combi?![]()
Ik ga zo ook maar eens eten, dat is er een beetje bij ingeschoten vandaag
ik ken The Beatles gewoon te goed, ik denk dan alleen maar 'nee hier hoor je het zo te zingen!!'quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de jaren '90 was er zo'n bandje dat Strawberry Field Forever coverde. Candy Flip of zoiets. Was best aardig
Nou ja, was op Radio Alkmaar Lokaal. Hoop niet dat het daar op stondquote:
Door Uccie heb ik een zooi koffievlekken op m'n scherm(en)quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou ja, was op Radio Alkmaar Lokaal. Hoop niet dat het daar op stond
quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef D. het volgende:
Against All Odds Phil Collins 1984
Walk Of Life Dire Straits 1985
Twilight Zone Golden Earring 1982
Daughters John Mayer 2005
Une Belle Histoire Michel Fugain 1972
I Want You Elvis Costello 1986
Strawberry Fields Forever The Beatles 1967
My Immortal Evanescence 2003![]()
Papa Was A Rolling Stone The Temptations 1972
Dreadlock Holiday 10CC 1978
A Horse With No Name America 1972![]()
![]()
ach wij hebben vrijdag patat en zaterdag pizza gegeten dus ik snap het welquote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee kloptMaar ik had écht geen zin, ik heb tijdens Kerst te lang in de keuken gestaan denk ik
quote:
Nee dat was ikquote:
Ik mis wel die wedstrijden. Toen Alkmaar Lokaal faiiliet ging (niet door mijn actiequote:
Tussen Kerst en Oud en nieuw gewoon alleen maar bagger etenquote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
ach wij hebben vrijdag patat en zaterdag pizza gegeten dus ik snap het welnu momma's home made pasta
Gbeurt niet vaak?quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik vaak als iemand het met me eens is
Wij eten ook niet echt geweldig deze dagen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tussen Kerst en Oud en nieuw gewoon alleen maar bagger etenLekker eten komt in januari wel weer
Die sfeer op de lokale omroepen rond dat soort wedstrijden is altijd briljant. Ik luisterde ook vaak naar Radio Rijnmondquote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik mis wel die wedstrijden. Toen Alkmaar Lokaal faiiliet ging (niet door mijn actie) kwam er RTV Alkmaar maar die had geen licentie meer voor wedstrijden van AZ dus enkel amateurwedstrijden
quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik vaak als iemand het met me eens is
Ik heb ook een telefoonquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik had telefoon, nu ben ik er weer.
![]()
![]()
![]()
En daarvoor Bruce.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komend uur wordt een top uur, en dat wordt zo al ingeleid door de allerbeste Beatles
quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik had telefoon, nu ben ik er weer.
![]()
![]()
![]()
Nu de beste Beatles alquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef laxus13 het volgende:
Ah mooi uurtje komt eraan met als hoogtepunt The Beatles
Onze verslaggever heette Peter Bosquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die sfeer op de lokale omroepen rond dat soort wedstrijden is altijd briljant. Ik luisterde ook vaak naar Radio Rijnmond
Normaal vind ik koken heel leuk (ik bied mezelf ook niet voor niets aana ls kok voor een 6 gangen diner met kerst naturlijkquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij eten ook niet echt geweldig deze dagen.
quote:
Mag volgend jaar richting de top 100 gaan liefst nog top 50quote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu de beste Beatles al
En nee, niet omdat er geen drums in zitten
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
BOOOOOOORN IN HET MCA
[ afbeelding ]
Als er genoeg materiaal is om aan vast te plakken wel.. Bij Coldplay laat de lijm spontaan los..quote:Op maandag 30 december 2013 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee stickertje![]()
Blijf je vanavond plakken?
Mag van mij top 20.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Mag volgend jaar richting de top 100 gaan liefst nog top 50
Ik nietquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik nietDeed het voor jou
Ik ze tmijn kopje net leeg weer neerquote:
Doe dan maar top 5 als we toch bezig zijnquote:
Bruce Springsteen - Born In The USAquote:
Ik ben gewoon ouderwets thuis geborenquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik nietDeed het voor jou
jawel, heb wel banden en connecties daarquote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
jij hebt nog ook iets met Alkmaar?
309 -- Bruce Springsteen - Born In The USAquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als er genoeg materiaal is om aan vast te plakken wel.. Bij Coldplay laat de lijm spontaan los..
Bij Born in the USAquote:
Ik ook HI-5!quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ouderwets thuis geboren
dank jequote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
309 -- Bruce Springsteen - Born In The USA
Ze hebben liever dat je niet te snel komtquote:
Die mij in de gaten houden?quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
jawel, heb wel banden en connecties daar
Maar ze gaan er wel selectief mee om. Van "Year Of The Cat" werd een verknipte versie van amper 3 minuten gedraaid, zonder piano-intro. Heb op Spotify gezocht, maar de singleversie duurt gewoon 6 minuten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Ferdo het volgende:
Dus niet van alle nummers wordt de single-/radio-edit gedraaid. Van Bat Out Of Hell bestaat een veel kortere versie. Niet dat het erg is dat voor de lange versie gekozen is.
Lijkt me sterkquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die mij in de gaten houden?maar goed dat ik ga verhuizen
Banned in the USA ja.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef D. het volgende:
Ik vond het origineel van 2 Live Crew beter
Ik stel het ook altijd uit, zie postcountgrafiekquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben liever dat je niet te snel komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |