Oh top, dus dat ga ik nog zienquote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De schrijvers zijn echt pissed geworden om het feit dat ze zichzelf in een hoekje hebben geschreven. "We never found out what was up with the pineapple...", maar pasgeleden wel een briljante callback in een aflevering erover.
En? Gewonnen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
Bat Out Of Hell ooit helemaal gedraaid in de pauze van een wedstrijd van AZ in Europa League
Volgens mij was dat in de halve finale toenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de halve finale toen
quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kok in je komt weer naar boven
O ja, kan ook. Was in 2005 of zoquote:
Jaquote:
En vergeet vooral niet de briljante vrijgezellenavond van Barney, maar ik heb dan eigenlijk al te veel gezegd... Het format verandert, maar ik kan verzekeren dat het heerlijk blijft om in 1 ruk doorheen te kijken.quote:
quote:
RINGO!quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits drumt zijn hele bureau naar de ...
Doe mij maar koffiequote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Godver, cola op me beeldscherm
quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik maakte gister die 'grap' een paar keer, door batman te typen waar nananan hoorde, maar niemand reageerde erop![]()
In de jaren '90 was er zo'n bandje dat Strawberry Field Forever coverde. Candy Flip of zoiets. Was best aardigquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef MaJo het volgende:
De enige Beatles cover die ik te pruimen vind is Michael Jackson met Come Together. Andere covers kan ik slecht tegen
dat is toch geen combi?quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Al was mijn inspiratie en zin vanavond 0,0![]()
Ik had soep uit een blikje en gebakken ei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |