Echte kerels wel, ik drink HJ.quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Een echte kerel drinkt halve liters Schultebrau.
Misschien zit ik daar welquote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je behoort sowieso in de keuken te zitten
Pils is pils mattie.quote:
Daar wil ik het niet meer over hebben. Je moet nooit aan het heilige hol van een kunstenaar komen, allememachies.quote:
Ik heb dat hele O&N gevoel niet. Dat het nu ook gewoon meer herfst dan winter is werkt ook niet meequote:
Genoeg sherry ingeslagen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja morgenmiddag maar even slapen anders wordt het niks met me
Ik heb precies hetzelfde. Met die regen en zo.quote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele O&N gevoel niet. Dat het nu ook gewoon meer herfst dan winter is werkt ook niet mee
Ik heb dat gevoel nooitquote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele O&N gevoel niet. Dat het nu ook gewoon meer herfst dan winter is werkt ook niet mee
Ja. Ik hoop dat het niet regent.quote:
Kan je 's middags wel in slaap komen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja morgenmiddag maar even slapen anders wordt het niks met me
Dronken zussenquote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn zus heeft Prosecco hoorde ik en ik neem witte wijn mee
En nu ontopic graagquote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn zus heeft Prosecco hoorde ik en ik neem witte wijn mee
Ja maar dan slaap ik altijd heel kort, half uur tot drie kwartier maar. Dat is ook net genoeg om weer even fit te wordenquote:Op maandag 30 december 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je 's middags wel in slaap komen?
Met oudejaarsdag lijkt me dat lastiger.quote:Op maandag 30 december 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan slaap ik altijd heel kort, half uur tot drie kwartier maar. Dat is ook net genoeg om weer even fit te worden
Neuh even op de bank, gaat prima.quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met oudejaarsdag lijkt me dat lastiger.
Pauze, je kan drinken halen!quote:
Goed dat je het zegt. Vanaaf ook maar even rustig doen, want om 10:00 uur gaan ze al weer losquote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met oudejaarsdag lijkt me dat lastiger.
Oh blijf dan maar zitten!quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ren naar de keuken, oh wacht daar was ik al natuurlijk
Ik slaap toch meestal tot ongeveer 10, maakt me niet echt uit.quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Vanaaf ook maar even rustig doen, want om 10:00 uur gaan ze al weer los
Elke keer een biertje drinken als het ordinair wordt morgenavond, lijkt me wel een leuk drankspel.quote:
Hier is het nu al oorlogsgebiedquote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Vanaaf ook maar even rustig doen, want om 10:00 uur gaan ze al weer los
quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit.. Kunnen we morgen wat pics verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Uh, okequote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze zin.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer een biertje drinken als het ordinair wordt morgenavond, lijkt me wel een leuk drankspel.
Hier regent het dus mooi rustigquote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier is het nu al oorlogsgebied
quote:Op maandag 30 december 2013 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Staat genoteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |