Dienst Afval en Reiniging, ff een wilde gokquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
Het Leger des Heils heeft niks in Nijmegen. Ik zie dat de Dar (gemeentelijke ... hoe noem je dat? afvalverzamel- en reinigingsdienst) wel een container niet ver hier vandaan heeft. Jammer dat ik geen auto heb. Dat scheelt toch sjouwen en een paar fiets-/loopritjes.
Ahh okquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, ook wel. Maar ik weet het niet ... ik heb het gevoel dat de kleding beter terecht komt bij de Kledingbank of het Leger des Heils. Bij de Kringloop wordt het verkocht als retro aan hippe mensen of zo?
Ik zag het op Twitter en moest meteen aan jou denkenquote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Even eenvoor Etcetera, die mij attendeerde op een filmmuziekconcert in het concertgebouw
![]()
![]()
![]()
Ik las het net. Ik ken hem verder niet, maar 27 is altijd te jong, fucking hell zegquote:
Het wordt zeer op prijs gesteldquote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag het op Twitter en moest meteen aan jou denken
quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het wordt zeer op prijs gesteld
best wel ja. Terwijl ik hem dus eigenlijk helemaal niet kende ofzo, maar het lijkt wel ineens heel dichtbij.quote:
Kun je 25 januari mooi een bakkie thee voor me zetten. Dan ben ik in Nijmegen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik ken Sjoerd Huisman helemaal niet.
Iets doms: ik pak net thee uit mijn kastje, zie ik een doosje Dutch Tea Blend. Die had ik voor Secret Santa voor PS gekocht, maar blijkbaar bij het uitpakken van de boodschappen toen per ongeluk bij de rest van mijn thee gezet.![]()
Mag ik je dan attenderen op dit:quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Even eenvoor Etcetera, die mij attendeerde op een filmmuziekconcert in het concertgebouw
![]()
![]()
![]()
privé, werk kan nog even de middelvinger krijgenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
privé, werk kan nog even de middelvinger krijgen
Ik kan nu, na zo'n 2 weken, nog steeds heel erg pissig worden over wat er gebeurd is - vooral de manier waarop. Fantastic, rightquote:
Niks meer veranderd dus, jammer...quote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan nu, na zo'n 2 weken, nog steeds heel erg pissig worden over wat er gebeurd is - vooral de manier waarop. Fantastic, right
Ik hou het bij drank, lijkt me beterquote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, een paar pillen nemen en hard gaan...
Daar kan je ziek van worden, van een pilletje wordt je beter...quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou het bij drank, lijkt me beter
Weten zij veel...quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Die pillen neem ik 1 januari dan wel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 23:32 schreef Lotusss het volgende:
Uit eten geweest met mijn beste vriend/alter ego. Te lang niet meer gedaan.
Wanneer is je afspraak bij de dermatoloog?quote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Jeeeeuuuuuk
* Etcetera smeert als een malle.
Mijn centjes, wat doen julliequote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik je dan attenderen op dit:
http://www.ziggodome.nl/event/404/Ennio-Morricone-
Ga ik waarschijnlijk zelf ook heen...
Even wakker appen/sms'en/broekzakbellenquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Sinds PS in Nederland is, hoor je d'r niet meer.
Dan maar geen koffiedrinken...
Daar ben ik een expert in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Even wakker appen/sms'en/broekzakbellen
quote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik je dan attenderen op dit:
http://www.ziggodome.nl/event/404/Ennio-Morricone-
Ga ik waarschijnlijk zelf ook heen...
waarschijnlijk dermate druk met haar IRL vrienden dat ze er niet meer aan tpe komt ( wat ik ergens misschien ook wel snap)quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Wgr, nu op pad...quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor je werkgever of voor jezelf?
Pure horror dat nummer...quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En elk nadeel heb z'n voordeel...
Halleluja (Leonard Cohen) op Radio 2
Jeff Buckley moet nog komen (78)
Ja, die modjes hier in men...quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En even een algemene mededeling
Ik heb nog nooit een TT gezien die zo snel achterhaald is.
gewoon veranderen in: nog minder dan een jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, die modjes hier in men...![]()
Das saaiquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon veranderen in: nog minder dan een jaar
welke camera heb je? (Zelf de 60D)quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:26 schreef Puala het volgende:
Maar goedemorgenSpullen pakken voor vandaag en morgen dagje familie/fotograferen
maar wakker worden lukt nog niet zo goed
50D met 24-70 2.8 van canonquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welke camera heb je? (Zelf de 60D)
mooi speelgoed ( wil ook ffquote:
Tof.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:30 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we heen vandaag
oeh, moet een goede locatie zijn voor goede plaatjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:30 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we heen vandaag
Er staan er al wel wat van op mijn facebook dacht ik. Het is een revisitquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Tja.quote:
Net gezien. Mooie plek.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Er staan er al wel wat van op mijn facebook dacht ik. Het is een revisit
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:36 schreef Puala het volgende:
De Q-musical![]()
Ik klets wel met mezelf hoor![]()
waaromquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:19 schreef Lotusss het volgende:
Om 10 uur afspraak bij de sportschool.
kep het drukquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
die is er nog nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wanneer is je afspraak bij de dermatoloog?
Omdat ik al 1,5 week niet was geweest. Maar, na 2 maanden eindelijk 1,5 kilo kwijtquote:
Wel een seksueel overdraagbare aandoeningquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
stel nummer 3 dat zwanger is op mijn FB timeline. Is het een virus ofzo
1 met serieuze gevolgen zelfsquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel een seksueel overdraagbare aandoening
Je kan er levenslang last van ondervindenquote:
Je hóeft ze niet te 'nemen'/krijgen, dat scheeltquote:
Kinderen kotsen inderdaad vaakquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's een mening, wij hadden het over feiten
Daar ben ik iig heel blij meequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hóeft ze niet te 'nemen'/krijgen, dat scheelt
Van de groep met kinderen heeft Red als laatste in het topic gepost, meer dan vier uur geleden. We hebben dus nog even het rijk alleenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te wachten op iemand van de kind-liefhebbende-afdeling nu![]()
Ja, daar gebruiken ze de eerste jaren voornamelijk drie lichaamsopeningen voorquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil wel even een statement doen...
Maar je krijgt er veel voor terug
Hoiquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de groep met kinderen heeft Red als laatste in het topic gepost, meer dan vier uur geleden. We hebben dus nog even het rijk alleen
Jij loopt een hoop mis op deze manier...quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou niks meer van B. gehoordgeen dagje Arnhem dan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, daar gebruiken ze de eerste jaren voornamelijk drie lichaamsopeningen voor. En af en toe maken ze er nog eentje bij, kan je weer met de verbanddoos in de weer
Vanavond met vrienden thuis en om middernacht blazen we zo'n beetje de straat op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Goedemiddag allemaal. ( voor de verandering)
Alles wel en iedereen zich aan het voorbereiden voor heute abend?
Of is het meer gelaten: "ach we zien wel hoe we de avond doorkomen en waar het strand."
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb B. alweer op FB gezien hoor! We hadden een tentatieve afspraak voor vandaag
Och, MaJo wat verdrietig... sterkte!quote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle lieve reactieswe hebben kitty net begraven en het is goed zo. Ze heeft een heel lang en goed leven gehad
Ik ga vandaag maar vroeg naar bed, ben helemaal uitgeput van het huilen
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij loopt een hoop mis op deze manier...
Kennelijk dan niet meer dus hè?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zat toch achter het ijzeren gordijn zonder internet?
kutmods zijn hetquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, die modjes hier in men...![]()
Hier zijn ze ook al lekker bezig, zo te horen met minder legaal spul, onder de brug zodat het lekker hard galmt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook zo.
Net thuis en qua vuurwerk lijkt het nieuwejaar hier al begonnen...
Legaal in Nederland verkrijgbaar vuurwerk is ook niet veel soeps.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al lekker bezig, zo te horen met minder legaal spul, onder de brug zodat het lekker hard galmt.
Hotel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:33 schreef Lotusss het volgende:
Onderweg naar ons hotel voor vanavond
De vorige jaren hielden we voor vrienden altijd een feest bij ons thuis.quote:
Smart.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De vorige jaren hielden we voor vrienden altijd een feest bij ons thuis.
Leek me wegens de veranderde omstandigheden niet heel handig dus zo'n 2 maanden geleden hotel geboekt in Den Haag voor vanavond.
Kinderchampagne en voor mij een flesje echte Cava (Spaanse bubbeltjeswijn) want het is nu wel zo dat hij het meestal niet erg vindt als hij iemand ziet drinken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Smart.
Dus dat wordt met aanmaaklimo vanuit bed het vuurwerk bekijken...
Da's alvast een goed begin...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kinderchampagne en voor mij een flesje echte Cava (Spaanse bubbeltjeswijn) want het is nu wel zo dat hij het meestal niet erg vindt als hij iemand ziet drinken.
Heb nog een IJsbockje staan voor vanavond, die gaat nu maar vast open...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:58 schreef Bart het volgende:
Champagne vind ik ook echt niet te zuipen. Daarom staat er hier een grote fles Leffe Blond koud voor degenen die om 12 uur willen proosten met iets smakelijks met bubbels in hun glas.
Ah, cool. Zou je ze missen als ze er niet in zaten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef wyccie het volgende:
Tim, de champignons in de soep proefde ik niet echt terug, de oesterzwammen waren prima. Je moet wel van de textuur houden natuurlijk.
Het is niet overheersend en vult prima, dus paddenstoelen kunnen prima in de snert.
Ditquote:
Plop ze straks.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:56 schreef Puala het volgende:
Zo, thuis van fotograferen. Andere planning, alsnog tof![]()
Hier staat een fles prosecco koud voor mezelf
Nee zeker niet, genoeg aanbiedingen gehad voor leuke dingen. Alleen ik ben hier de enige die wijn ed drinktquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plop ze straks.
Zit je nou alleen? Nee toch?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee zeker niet, genoeg aanbiedingen gehad voor leuke dingen. Alleen ik ben hier de enige die wijn ed drinkt
mooiquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee zeker niet, genoeg aanbiedingen gehad voor leuke dingen. Alleen ik ben hier de enige die wijn ed drinkt
Ik ben net wakker, sorryquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb B. alweer op FB gezien hoor! We hadden een tentatieve afspraak voor vandaag
Mijn kinderchampagne staat nog thuis en dat is net te ver om speciaal daarvoor op een neer te gaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Kinderchampagnewat dat betreft geen enkele moeite met nog steeds alcoholloos. Vind de Jip&Janneke een stuk lekkerder dan echte champagne
Ik mocht vandaag lekker wat eerder naar huis omdat het eindelijk weer eens rustig was
ja B zou ik vandaag zien... Met jou had ik niks afgesproken! (Als in; geen dag. Nog.)quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons koffieuurtje en contact met B., dacht ik dus...
ik red het nu niet naar Arnhem; heb al gedronken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, sorry
Ik zou een uurtje nog steeds heel gezellig vinden maar je hebt vast al andere plannen![]()
Ik ga niet teruglezen, wat heb ik gemist?
Vakantie was erg gaaf, als ik bij de pc zit vertel ik er meer over!
Wanneer ga je terug? Misschien nog voor die tijd?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik red het nu niet naar Arnhem; heb al gedronken.
Weet je hoe leuk je kunt shoppen voor kinderen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te wachten op iemand van de kind-liefhebbende-afdeling nu![]()
Jaah, J&J is lekker!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Kinderchampagnewat dat betreft geen enkele moeite met nog steeds alcoholloos. Vind de Jip&Janneke een stuk lekkerder dan echte champagne
Ik mocht vandaag lekker wat eerder naar huis omdat het eindelijk weer eens rustig was
Never mind, het gaat er nu ook niet meer van komen, aangezien mijn echt vrije dagen er op zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja B zou ik vandaag zien... Met jou had ik niks afgesproken! (Als in; geen dag. Nog.)
Ik ervaar het eindjaarsgevoel nu heel anders... ben blij dat we dit jaar kunnen uitluidenquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:10 schreef B.ertha het volgende:
Lieve Fok vriendjes. Ik wens jullie een super 2014 vol geluk, gezondheid en financiële voorspoed!![]()
IU, stelletje eigenwijze, lieve, cynische, meelevende, bijdehante schatjes en eikels
En nu Auld Lang Syne zingen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:31 schreef Lotusss het volgende:
Gelukkig Nederlands én inmiddels ook Engels nieuwjaar
Dat al het negatieve vervangen moge worden door het positieve
Lieve Fok vriendjes. Ik wens jullie een super 2014 vol geluk, gezondheid en financiële voorspoed!![]()
IU, stelletje eigenwijze, lieve, cynische, meelevende, bijdehante schatjes en eikels
Maar het is wel mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:16 schreef MadMaster het volgende:
Ze zijn gek:
http://www.zie.nl/video/j(...)erkshow/m1mzduxfgbwj
De mini hier ook, maar de nacht was dusdanig onrustig dat ik die met haar koortsige koppie nog twee uur tussen ons in heb weten te parkeren.quote:
naar Amerika of Amsterdam? (De derde en vandaag)quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wanneer ga je terug? Misschien nog voor die tijd?
quote:
Wat? Prijzen worden ook in het buitenland uitgekeerdquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoofdprijs Staatsloterij valt in Friesland
Wanneer ga je trakteren?
ik heb net 30 euro overgemaakt naar mijn spaarrekening - winst van het niet kopen van een staatslotquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wanneer ga je trakteren?
Openmaken, kijken of je iets van naam- of adresgegevens vindt, dit fotografen en op Facebook zetten en vervolgens (als je echt pissig bent) de zakken leegkieperen voor de deur van de dader.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb zin om iemand ontzettend hard op z'n smoel te slaan.
Er zitten 2, niet van mij afkomstig, volle vuilniszakken in m'n vuilnisemmer, die gisterochtend geleegd is.
Welke tokkie doet dat...
kijken of ik de eigenaar kan achterhalen is wel een goed plan ja, dan flikker ik de boel daar wel losgestort in de tuin.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Openmaken, kijken of je iets van naam- of adresgegevens vindt, dit fotografen en op Facebook zetten en vervolgens (als je echt pissig bent) de zakken leegkieperen voor de deur van de dader.
doe ze de groetenquote:
Familiebezoek?quote:
Ik had wel een lot, maar heb ook niet gewonnenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wanneer ga je trakteren?
ach ja, het is een jaarlijkse traditie met mijn ouders, we delen het dus door vieren. Maar alsnog wel weggegooid geld natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dure grap MaJo.
Vriend en ik hadden er allebei een, nog niet gekeken verder eigenlijk.
hoger rendement dan ik, 45 euro loten, 0 euro gewonnenquote:
niet zo leuk als met jou!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem anders maar een koffie namens mij zonder mij, hier of in de US...
morgen wel tijd ja. Zin om naar Amsterdam te komen? :p zoek nog iemand die naar het foam wil met mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Morgen nog tijd of moet je van iedereen thuis afscheid nemen?
Foam?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
morgen wel tijd ja. Zin om naar Amsterdam te komen? :p zoek nog iemand die naar het foam wil met mij
Foam? Denk het welquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
morgen wel tijd ja. Zin om naar Amsterdam te komen? :p zoek nog iemand die naar het foam wil met mij
Serieus?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Foam? Denk het welMits niet de hele dag enzo
Jammer! Tijd is wel echt gevlogenquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:21 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig was Kitty geen kater, anders is die opmerking heel dubieus![]()
Vanavond even bellen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Foam? Denk het welMits niet de hele dag enzo
Google zegt fotografiemuseum.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vanavond even bellen?
Wat is Foam nou?
Ah. Had ik eigenlijk wel kunnen gokken.quote:
Heb jij wat gewonnen in de loterij?quote:
fotografie museum. En doen wequote:Op woensdag 1 januari 2014 18:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vanavond even bellen?
Wat is Foam nou?
Niets want ik deed niet meequote:Op woensdag 1 januari 2014 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij wat gewonnen in de loterij?
Ik kruip ook vroeg onder de wol.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Fijne eerste dag van het jaar gehadzo nog de laatste dingen opruimen en op tijd naar bed
Idem.quote:
Ik vraag me af wat dan op tijd naar bed is voor jou?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Fijne eerste dag van het jaar gehadzo nog de laatste dingen opruimen en op tijd naar bed
En?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nu ben ik even aan het kijken of ik nog iets zou willen hebben van Large.nl, ik heb een cadeaubon gehad maar ben het assortiment een beetje ontgroeid.
Ik ben er zeg maar mee opgegroeid, het was er altijd. Ik denk dat ik deze wil om in te slapen en misschien iets van een capuchontrui o.i.d.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En?![]()
Ik heb Large te laat ontdekt, en durfde er nooit wat te bestellen... wel jammer. Nu vind ik het niet meer zo nodig.
Hmmmmmmmquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hmm, niet vroeg slapen dus. 7of9 weer op tv.
Ze hebben er ook wel wat normalere kleren, ik heb er vorig jaar nog wat gekochtquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En?![]()
Ik heb Large te laat ontdekt, en durfde er nooit wat te bestellen... wel jammer. Nu vind ik het niet meer zo nodig.
Wat voor soort winkel is het dan? Ik ken het niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze hebben er ook wel wat normalere kleren, ik heb er vorig jaar nog wat gekocht
Pfff de moeitequote:
Rock merchandise, vooral. Dus ook veel gothic-kleding en bandshirts e.d.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor soort winkel is het dan? Ik ken het niet.
quote:
Doet me aan een vlag denken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik lieg ook, het was 2012 al https://www.dropbox.com/s/0shtozhnbqzxlj3/IMAG0001.jpg
Ohaiquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik lieg ook, het was 2012 al https://www.dropbox.com/s/0shtozhnbqzxlj3/IMAG0001.jpg
maar staat je wel.quote:
Thanksquote:
Zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spelletje "capture the flag" anyone?
ach, wat is laat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zeg
Gisteren bij vrienden O&N gevier, was er gezellig. Spelletjes gedaan, buiten de vuurkorf aan, ontzettend veel gelachen en te laat op bed
Ik ging om half zes tukken. Dat was wel later dan ik oorspronkelijk van plan wasquote:
Ik lag er al om 0200 uur in. Maar ja, ik ben dan ook al bijna bejaard.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ging om half zes tukken. Dat was wel later dan ik oorspronkelijk van plan was
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lag er al om 0200 uur in. Maar ja, ik ben dan ook al bijna bejaard.
samen een saffie doen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookEn nog steeds gaar
Ik neem nog een oliebol en dan mijn laatste saffie en dan is het klaar
Yep, mooi moment om mijn laatste met jou te doenquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, mooi moment om mijn laatste met jou te doen
Deze post bewaar ik...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, mooi moment om mijn laatste met jou te doen
zou wel willen maar ik heb al een afspraak en deze vind ik belangrijker, helaasquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Jojo, had jij nou laatst die kraan van lego technic in elkaar gezet?
Die ligt hier ook op mij te wachten nu, schoonouders hadden die nog nieuw in de kast liggen, samen met een helikopter
Zo ja, geef PS dan even een bakkie pleur van mij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat bezoek aan foam dan een open meet?![]()
is goed, mag je me mee achter de broek zittenquote:
Als het zo is ga ik morgen wel naar foam om dat te realiseren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo ja, geef PS dan even een bakkie pleur van mij.
Reken ik wel met af dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |