Dienst Afval en Reiniging, ff een wilde gokquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef wyccie het volgende:
Het Leger des Heils heeft niks in Nijmegen. Ik zie dat de Dar (gemeentelijke ... hoe noem je dat? afvalverzamel- en reinigingsdienst) wel een container niet ver hier vandaan heeft. Jammer dat ik geen auto heb. Dat scheelt toch sjouwen en een paar fiets-/loopritjes.
Ahh okquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, ook wel. Maar ik weet het niet ... ik heb het gevoel dat de kleding beter terecht komt bij de Kledingbank of het Leger des Heils. Bij de Kringloop wordt het verkocht als retro aan hippe mensen of zo?
Ik zag het op Twitter en moest meteen aan jou denkenquote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Even eenvoor Etcetera, die mij attendeerde op een filmmuziekconcert in het concertgebouw
![]()
![]()
![]()
Ik las het net. Ik ken hem verder niet, maar 27 is altijd te jong, fucking hell zegquote:
Het wordt zeer op prijs gesteldquote:Op maandag 30 december 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag het op Twitter en moest meteen aan jou denken
quote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het wordt zeer op prijs gesteld
best wel ja. Terwijl ik hem dus eigenlijk helemaal niet kende ofzo, maar het lijkt wel ineens heel dichtbij.quote:
Kun je 25 januari mooi een bakkie thee voor me zetten. Dan ben ik in Nijmegen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik ken Sjoerd Huisman helemaal niet.
Iets doms: ik pak net thee uit mijn kastje, zie ik een doosje Dutch Tea Blend. Die had ik voor Secret Santa voor PS gekocht, maar blijkbaar bij het uitpakken van de boodschappen toen per ongeluk bij de rest van mijn thee gezet.![]()
Mag ik je dan attenderen op dit:quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Even eenvoor Etcetera, die mij attendeerde op een filmmuziekconcert in het concertgebouw
![]()
![]()
![]()
privé, werk kan nog even de middelvinger krijgenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
privé, werk kan nog even de middelvinger krijgen
Ik kan nu, na zo'n 2 weken, nog steeds heel erg pissig worden over wat er gebeurd is - vooral de manier waarop. Fantastic, rightquote:
Niks meer veranderd dus, jammer...quote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan nu, na zo'n 2 weken, nog steeds heel erg pissig worden over wat er gebeurd is - vooral de manier waarop. Fantastic, right
Ik hou het bij drank, lijkt me beterquote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, een paar pillen nemen en hard gaan...
Daar kan je ziek van worden, van een pilletje wordt je beter...quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou het bij drank, lijkt me beter
Weten zij veel...quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Die pillen neem ik 1 januari dan wel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 23:32 schreef Lotusss het volgende:
Uit eten geweest met mijn beste vriend/alter ego. Te lang niet meer gedaan.
Wanneer is je afspraak bij de dermatoloog?quote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Jeeeeuuuuuk
* Etcetera smeert als een malle.
Mijn centjes, wat doen julliequote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik je dan attenderen op dit:
http://www.ziggodome.nl/event/404/Ennio-Morricone-
Ga ik waarschijnlijk zelf ook heen...
Even wakker appen/sms'en/broekzakbellenquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Sinds PS in Nederland is, hoor je d'r niet meer.
Dan maar geen koffiedrinken...
Daar ben ik een expert in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Even wakker appen/sms'en/broekzakbellen
quote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik je dan attenderen op dit:
http://www.ziggodome.nl/event/404/Ennio-Morricone-
Ga ik waarschijnlijk zelf ook heen...
waarschijnlijk dermate druk met haar IRL vrienden dat ze er niet meer aan tpe komt ( wat ik ergens misschien ook wel snap)quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Wgr, nu op pad...quote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor je werkgever of voor jezelf?
Pure horror dat nummer...quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En elk nadeel heb z'n voordeel...
Halleluja (Leonard Cohen) op Radio 2
Jeff Buckley moet nog komen (78)
Ja, die modjes hier in men...quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En even een algemene mededeling
Ik heb nog nooit een TT gezien die zo snel achterhaald is.
gewoon veranderen in: nog minder dan een jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, die modjes hier in men...![]()
Das saaiquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon veranderen in: nog minder dan een jaar
welke camera heb je? (Zelf de 60D)quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:26 schreef Puala het volgende:
Maar goedemorgenSpullen pakken voor vandaag en morgen dagje familie/fotograferen
maar wakker worden lukt nog niet zo goed
50D met 24-70 2.8 van canonquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welke camera heb je? (Zelf de 60D)
mooi speelgoed ( wil ook ffquote:
Tof.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:30 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we heen vandaag
oeh, moet een goede locatie zijn voor goede plaatjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:30 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we heen vandaag
Er staan er al wel wat van op mijn facebook dacht ik. Het is een revisitquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Tja.quote:
Net gezien. Mooie plek.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Er staan er al wel wat van op mijn facebook dacht ik. Het is een revisit
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:36 schreef Puala het volgende:
De Q-musical![]()
Ik klets wel met mezelf hoor![]()
waaromquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:19 schreef Lotusss het volgende:
Om 10 uur afspraak bij de sportschool.
kep het drukquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef MadMaster het volgende:
die is er nog nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wanneer is je afspraak bij de dermatoloog?
Omdat ik al 1,5 week niet was geweest. Maar, na 2 maanden eindelijk 1,5 kilo kwijtquote:
Wel een seksueel overdraagbare aandoeningquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
stel nummer 3 dat zwanger is op mijn FB timeline. Is het een virus ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |