je kan ook gewoon in de buurt van utrecht een groen rondje lopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:17 schreef Quoi het volgende:
Succes in Schoonhoven mannen!
Ik wil zo een rondje lopen. Alleen nogal belabberd geslapen![]()
Vieren O&N in Utrecht bij vrienden en hadden ons voorgenomen daar een dagje Utrecht van te maken incl hotelletje. Wordt alleen dan opschieten.
Heb eigenlijk zin om heeeeel rustig aan te doen, naar de veluwe te rijden ofzo en daar ergens in het groen te gaan ldl-en.
Ik háát trouwens knalvuurwerk en mijn 2 arme poezies ook
Bedoel ik eigenlijk. Alles daar bij Utrecht heet toch de Veluwequote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
je kan ook gewoon in de buurt van utrecht een groen rondje lopen.
Doorn of Austerlitz? Mooi daar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bedoel ik eigenlijk. Alles daar bij Utrecht heet toch de Veluwe![]()
Nog tips? (rondom de stad Utrecht)
hoe veel wil je lopen en hoe groen moet het zijn? Ik ga "straks" ook nog een rondjein de buurt van utrecht. Waarschijnlijk rond de maarsseveense plas.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
haha nee dat is de, je raad het niet, Utrechtse heuvelrug.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jups, daar! Wil dat graag een keer doen samenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Bij groenekan? Het noorderpark bedoel je?
Ik weet niet hoe laat je ongeveer gaat anders wil ik wel een rondje met je meelopen.
Is goed en jij ook loop ze.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jups, daar! Wil dat graag een keer doen samen![]()
Alleen plans have changed: het wordt een rondje Schipluiden, gewoon bij huis. Daarna naar 030![]()
Loopze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef Guppyfriend het volgende:
De fun vind ik tot nu toe nog belangrijker.
Als je dat zo leest, heb je (looptechnisch) een prima jaar gehad!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Looptechnisch was het an sich ook best een matig jaar. Dit jaar heb ik vooral voor de fun gelopen, ik heb maar één bekertje gehaald in het hele jaar![]()
quote:Beste hardloper,
De inschrijving voor de 10e 3bergenLOOP op zaterdag 8 maart 2014 is geopend!
U kunt zich inschrijven via onze website http://www.3bergenloop.nl
Op onze website vindt u een link naar de inschrijfpagina en praktische informatie over de 3bergenLOOP.
De voorbereidingen zijn al weer in volle gang. De halve marathon gaat weer door de landgoederen Bornia en Noordhout.
Er is een Kidsrun van 750 meter voor kinderen tot en met 6 jaar en 1500 meter voor kinderen tot en met 12 jaar.
Er zijn perstatielopen over 6 km en 12 km. Voor sportieve wandelaars zijn er wandellopen over 5 en 10 km.
Alle parcoursen gaan weer door de schitterende natuur van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.
Asfaltwegen zijn waar mogelijk vermeden.
We verwachten ook dit jaar een grote opkomst en raden u aan tijdig in te schrijven om teleurstelling te voorkomen.
Graag tot ziens op zaterdag 8 maart 2014.
De organisatoren van 3bergenLOOP 2014
wat een leuke post! Ik hoop ook dat 2014 jouw jaar wordt!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:41 schreef GotC het volgende:
2013 was voor mij een bijzonder en fantastisch jaar.
Op 6 december 2012 struikelde ik over een stoeptegel. Ik wist ook gelijk dat het niet goed zat and boy was I right: Gekanteld botje in m'n voet en bij het rechtzetten ervan een (in)gescheurde pees.
25 januari 2013 mocht ik dan eindelijk weer lopen!
...om er op 26 januari 2013 achter te komen dat ik zwanger was
Dat heeft uiteraard een flinke stempel gezet op het hardlopen dit jaar. Tot ergens in maart heb ik meegetraind bij HAAG en ik heb toen ik 26 weken zwanger was nog 15x1 min gelopen. Verder nog wel veel met de zwangerschapswalvissenbootcamp gelopen.
Maarrrrrrrr ik had me erop ingesteld dat ik dit jaar niet meer zou kunnen hardlopen. Gelukkig had ik dat fout7 weken en 6 dagen na de keizersnee heb ik mijn stoute hardloopschoenen weer aangetrokken en het gaat gewoon goed!
Zojuist 8 (3) 8 (2) 4 afgerond, dus nog 4 minuten meer dan onze lieve Renate wil. Ik ben tevreden
Challenge dus gehaald ook trouwens, precies 100km
In 2014 ga ik echt shinen:
-Minstens 800 km hardlopen
-Minstens 15 km achter elkaar in training lopen
-Minstens 1 10 km wedstrijd lopen zonder te wandelen
-En ga ik weer bij HAAG lopen
-Ik ga een heuleboel kilo's afvallen dmv gezond eten en sporten
-Minstens 2x per week krachttraining
Dit wordt mijn jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |