Met mijn verdwaalskills zegt dat niets natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is ook al in mijn huisje geweest
Mjah, dus aangeven, dat beetje wraak is voor jezelf.quote:Op maandag 30 december 2013 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
medelijden heb ik alleen met zn dochtertje dat ze 2 van die vertiefde ouders heeft
Ja, maar Hups en de weg vindenquote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is ook al in mijn huisje geweest
*gebeurtquote:
Ik denk niet dat ik nu in 1x goed naar Rival zou rijdenquote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dus aangeven, dat beetje wraak is voor jezelf.
[..]
Ja, maar Hups en de weg vinden
Soms welquote:
Je kan mijn huis nog net niet zien vanaf daarquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gok dat ik dan bij Ez voor de deur sta en Rival bel of ie me ff de weg wil vertellen
nee.quote:
Zo te lezen kon het voor die dochter niet erger worden dus waar zou je spijt van moeten krijgen?quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verzonden. Ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen, maar nu is het te laat om terug te krabbelen.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verzonden. Ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen, maar nu is het te laat om terug te krabbelen.
Gelukkig, er is meer Rivalquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.
Onderdeel van het geheel, maar op alleen humor val ik niet
dat betwijfel ikquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus dat GvsE mij net grappig noemde is een positief iets?
dat ik geen deur meer hebquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zo te lezen kon het voor die dochter niet erger worden dus waar zou je spijt van moeten krijgen?
nou, want dat zal zo geweldig zijnquote:
nee hoor. Ik vind het gewoon heerlijk om hoop te zien oplichten en m dan uit te drukken als een peukquote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent al minder zeker van je zaken
Krijg meestal wel positieve feedbackquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, want dat zal zo geweldig zijn
Ja, want dat ik het gisteren van zn zwager en zus heb gehoord en er nu een melding ligt zal echt geen lampje laten branden hoorquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Je meld het bij een instantie toch? Zal toch wel anoniem zijn
Voordat je die uitdrukt zuig je er eerst nog ff aan toch?quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor. Ik vind het gewoon heerlijk om hoop te zien oplichten en m dan uit te drukken als een peuk
blinde mensen dan?quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg meestal wel positieve feedback
Dan wacht je 3 weken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, want dat ik het gisteren van zn zwager en zus heb gehoord en er nu een melding ligt zal echt geen lampje laten branden hoor
nee, als een peuk uitgedrukt moet worden, druk ik m uitquote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Voordat je die uitdrukt zuig je er eerst nog ff aan toch?
te laaahaaaatquote:
Dat weet ikquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan mijn huis nog net niet zien vanaf daar
Nee want GvsEquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus dat GvsE mij net grappig noemde is een positief iets?
quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat wil je doen dan? Uithuilen bij Rival?quote:
Knokploeg nodig?quote:
alleen die denk ikquote:
BLUF!quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
wie wil mijn vuurpijl zien? Dan zal ik wel even mijn broek omlaag doen huehuehue
quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die denk ik![]()
Foppen met een winterwortel enzulks natuurlijk..
ach, 112 is zo gebeld, hij heeft al geen goede naam bij de politie en die blauwbekken zitten hier toevallig om de hoek.quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Nee want GvsE
[..]
[..]
Wat wil je doen dan? Uithuilen bij Rival?
[..]
Knokploeg nodig?
*aansteker pakt*quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
wie wil mijn vuurpijl zien? Dan zal ik wel even mijn broek omlaag doen huehuehue
Daarom, komt goed!quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, 112 is zo gebeld, hij heeft al geen goede naam bij de politie en die blauwbekken zitten hier toevallig om de hoek.
Komt wel goedquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja duhquote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Nee want GvsE
[..]
[..]
Wat wil je doen dan? Uithuilen bij Rival?
[..]
Knokploeg nodig?
Mietjequote:
pluisjequote:
OEH NU HEB JE MIJ GEBLUFT NU MOET IK HET WEL DOEN NATUURLIJK!!2!@quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je dan nog even wachten??? Dan zet ik je na sluitingstijd hier in de parkeergarage.. Kan ik meer genieten van het geluidquote:
Je zult erna voldaan zijnquote:Op maandag 30 december 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil je dan nog even wachten??? Dan zet ik je na sluitingstijd hier in de parkeergarage.. Kan ik meer genieten van het geluid
dat weet ik zeker. Niks zo leuk als lontjes aanstekenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga voortaan mijn kikkerfobie geheim houden!!
En ik zit er nu over te denken om Amsterdam af te zeggen
Alle praatjes die ik heb kan ik ook onderbouwen gappiequote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het over jou ging
Ik kan er niet om lachenquote:
Je kan je ook eens minder aanstellen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga voortaan mijn kikkerfobie geheim houden!!
En ik zit er nu over te denken om Amsterdam af te zeggen
opkikkertje nodig?quote:
Bepaal ik zelf wel!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan je ook eens minder aanstellen.
Het is maar wat je aanstellen vindt.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan je ook eens minder aanstellen.
quote:
haribo snoepkikkertjes?quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, ik ga zo ff naar de super om die te halen
jepquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zei toch al dat het Nijmegen ging worden?
Ik ben serieus al heel ver hoor!!quote:
Bang zijn voor een ongevaarlijk dier, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.... (niet hoor, maar ik doe even alsof)quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is maar wat je aanstellen vindt.
Nee!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zei toch al dat het Nijmegen ging worden?
Kijk joof.. dat schrikken kan gebeuren....quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat ik tot 3x toe ben geschrokken van een kikker en toen gillend naar huis ben gerend is bijzaak![]()
Beelden?quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bang zijn voor een ongevaarlijk dier, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.... (niet hoor, maar ik doe even alsof)
Maar dan ook al bang zijn voor beelden daarvan gaat echt een stap te ver
Mjah, een kikker kun je zo moeilijk minder eng maken door hem/haar een tattoo bon te geven hequote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk joof.. dat schrikken kan gebeuren....
Dat rennen valt dus onder aanstellen
fobiequote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
jij kan de plekken nog ontwijken.. Die kutbeesten waar ik bang voor ben zitten overal!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vroeger ging ik echt niet richting een vijver tijdens het kikkerseizoen hoor dus ik vind mezelf juist heel dapper
Die vind ik dus weer heel cutequote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij kan de plekken nog ontwijken.. Die kutbeesten waar ik bang voor ben zitten overal!!
Zit jouw werkdag er nog niet op?quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
fobie / aanstellen....
Nu krijg je een label idd, vroeger gewoon een schop
onbegrijpelijkquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik dus weer heel cute
Vertelquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij kan de plekken nog ontwijken.. Die kutbeesten waar ik bang voor ben zitten overal!!
ga jij eens werken ofzo?quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
fobie / aanstellen....
Nu krijg je een label idd, vroeger gewoon een schop
Bijna schat, bijnaquote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jouw werkdag er nog niet op?
tattoobonnenquote:
Mooi dan zijn we dus van jou af voor vandaagquote:
Doodsbang voor ja!!quote:
Funny.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Alle praatjes die ik heb kan ik ook onderbouwen gappie
Naar Amsterdam ja!! Dus geen Purmerendquote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Had jij met O&N nou een lift nodig naar Amsterdam?
ik heb niks nodigquote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Had jij met O&N nou een lift nodig naar Amsterdam?
quote:
wat??quote:
Bijna schat!quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we dus van jou af voor vandaag
ik laat me echt niet chanteren door zo'n mafkikker hoorquote:
Ik vind het eng dat je nu al 2x schat tegen me hebt gezegdquote:
Logisch!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik laat me echt niet chanteren door zo'n mafkikker hoor
Dat fluister ik vannacht wel weer in zijn oorquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat je nu al 2x schat tegen me hebt gezegd![]()
Arme Sedan, die zit maar te hopen tot hij dat lieve woordje van jou te horen krijgt
Visueel ingesteld zijn is soms helemaal niet leukquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat fluister ik vannacht wel weer in zijn oor
nare beelden hierquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat fluister ik vannacht wel weer in zijn oor
quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Visueel ingesteld zijn is soms helemaal niet leuk
Kappen nou hoorquote:
doodsbang enzo..quote:
fucking onschuldig. Ik ben hetquote:
Uhuhquote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fucking onschuldig. Ik ben het
foto?quote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Toevallig ligt er nog een bon naast mijn airobed
geen idee, ben gtst aan het kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
oe mooi nummer op de top2000
Silent Lucidityquote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, ben gtst aan het kijken
Ben je te jong voor natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef theboss6 het volgende:
Mwa ik heb niet zoveel met de top 2000.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Die zal ik dan wel maken als bewijs ja
idd, geef mij nummer 2003 maar,.quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef theboss6 het volgende:
Mwa ik heb niet zoveel met de top 2000.
janken kreng!quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Silent Lucidity![]()
Zo mooi, tranen in mn ogen nu
Nu denkt ie weer dat ie een kans maakt bij je natuurlijkquote:
Klopt, ik snap ook wat jullie erbij voelen. Echte nostalgie uit vervlogen tijden neem ik aan?quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je te jong voor natuurlijk
Krijg wat trutquote:
Rawrquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu denkt ie weer dat ie een kans maakt bij je natuurlijk
hij mag dat best denken, maakt het kwetsen een stuk makkelijkerquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu denkt ie weer dat ie een kans maakt bij je natuurlijk
quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook wat jullie erbij voelen. Echte nostalgie uit vervlogen tijden neem ik aan?
ja, zometeen lasagnequote:
Daarbij maakt het me niet uit wat je er verder bij denkt hoorquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij mag dat best denken, maakt het ketsen een stuk makkelijker
Nee.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook wat jullie erbij voelen. Echte nostalgie uit vervlogen tijden neem ik aan?
De één is er gevoeliger voor dan de ander.quote:Op maandag 30 december 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Prachtige tekst en zodra hij zingt: Your mind tricked you to feel the pain
Of someone close to you leaving the game
Of life
Beginnen mijn ogen te tranen
tuurlijk wel. Jou maakt alles uit wat ik doe. Heb ik alle begrip voor want ik ben dan ook geweldigquote:Op maandag 30 december 2013 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
Daarbij maakt het me niet uit wat je er verder bij denkt hoor
Lieverd, het stijgt je een beetje naar je hoofd.....quote:Op maandag 30 december 2013 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Jou maakt alles uit wat ik doe. Heb ik alle begrip voor want ik ben dan ook geweldig
liefje, ik heb zoveel fans, dat beetje aandacht van jou voel ik niet eensquote:Op maandag 30 december 2013 17:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lieverd, het stijgt je een beetje naar je hoofd.....
Kan wel begrijpen dat je erg enthousiast raakt van mijn aandacht
Yessir!quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de super.
Rival moet je morgen ook nog werken?
Nee, dat niet neequote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liefje, ik heb zoveel fans, dat beetje aandacht van jou voel ik niet eens
Ahaquote:
verse oliebollenquote:Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef fietsie het volgende:
*grumble* Ik moet morgen maar gewoon vroeg opstaan en sochtends oliebollen bakken...
Ik heb de rozijnen al in de week staan met een beetje cognac. Stukjes appel, verse citroenrasp en vanille (uit een stokje geschraapt) volmaken de vulling).quote:Op maandag 30 december 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verse oliebollenmorgen ook even langs moeders denk ik
quote:Op maandag 30 december 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
Rival, je kan wel fluisteren maar daarna gebeurt er weinig
ik heb liever de naturel of met banaan of appelbeignetsquote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de rozijnen al in de week staan met een beetje cognac. Stukjes appel, verse citroenrasp en vanille (uit een stokje geschraapt) volmaken de vulling).
Erg moeilijk om ze dan keurig rond te bakken want die vulling wil graag een beetje draden trekken...
Ronde oliebollen hoeven toch niet? Lekker met al die knapperige stukjes eraan. En die van jou zijn goed gevuld!quote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de rozijnen al in de week staan met een beetje cognac. Stukjes appel, verse citroenrasp en vanille (uit een stokje geschraapt) volmaken de vulling).
Erg moeilijk om ze dan keurig rond te bakken want die vulling wil graag een beetje draden trekken...
Naturel maak ik met tegenzin, voor schoonpa (meelbal, wat is daar nu aan...) en ik maak appel en verse-ananas-beignets.quote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb liever de naturel of met banaan of appelbeignets
die vind ik juist keilekker.. Dikke dot poedersuiker eropquote:Op maandag 30 december 2013 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naturel maak ik met tegenzin, voor schoonpa (meelbal, wat is daar nu aan...) en ik maak appel en verse-ananas-beignets.
Graag krentenloos met enkel rozijnen (en al die andere zooi). Krenten zijn zo stevig, bah.quote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vind ik juist keilekker.. Dikke dot poedersuiker erop![]()
Ik vind die met rozijnen altijd een beetje jammer..
gewoon bananenoliebollenquote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Graag krentenloos met enkel rozijnen (en al die andere zooi). Krenten zijn zo stevig, bah.
+1quote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meeste oliebollententen hebben te donkere rozijnen, of echte krenten. Ik gebruik hele lichte rozijnen, geweld in cognac.quote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind beignets met banaan altijd moeilijk ; krijg het "deegvelletje" niet goed sluitend.quote:
oma maakte die vroeger altijd, met appelschijven, met banaan en normale en met rozijnen.. Sinds ma die taak heeft overgenomen krijgen we alleen nog normale en met rozijnenquote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meeste oliebollententen hebben te donkere rozijnen, of echte krenten. Ik gebruik hele lichte rozijnen, geweld in cognac.
[..]
Ik vind beignets met banaan altijd moeilijk ; krijg het "deegvelletje" niet goed sluitend.
vies!quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef fietsie het volgende:
Ik doe een experiment: Vissticks met ingebouwde spinazie. Uit de diepvries.
Eens kijken of ze te eten zijn...
Schandalig!!quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oma maakte die vroeger altijd, met appelschijven, met banaan en normale en met rozijnen.. Sinds ma die taak heeft overgenomen krijgen we alleen nog normale en met rozijnen
ik ga zo eten en daarna languit op de bank. En als Avatar begint ga ik met een dikke joint in mn bedje liggen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond eten we pizza, dan ga ik lekker genieten van een koud pilsje en vannacht ga ik echt iets vroeger naar bed dan afgelopen nachten hoor!!
Ik moet wel goed uitgerust zijn voor morgen natuurlijk
jaquote:
Ik ga straks mn spelletje ff uitspelen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zo eten en daarna languit op de bank. En als Avatar begint ga ik met een dikke joint in mn bedje liggen denk ik.
voor een zogenaamde taalnazi maak je een erg slecht fout hier.quote:Op maandag 30 december 2013 18:08 schreef theboss6 het volgende:
Vanavond lekker bezoek, lekker ouwehoeren, eventjes mooi praten ens. Altijd leuk.
niet borduren?quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks mn spelletje ff uitspelen denk ik.![]()
En scharrel appen of ie aub geen kutgeintjes met kikkers wil uithalen
*slechtequote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor een zogenaamde taalnazi maak je een erg slecht fout hier.
Vertelquote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor een zogenaamde taalnazi maak je een erg slecht fout hier.
ja, die typte ik ook, maar mijn telefoon maakt soms stomme foutenquote:
Nee, ik heb ontdekt dat bier en borduren niet goed samen gaanquote:
Is het toevallig een appel?quote:Op maandag 30 december 2013 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die typte ik ook, maar mijn telefoon maakt soms stomme fouten
Damn you auto correct!!quote:Op maandag 30 december 2013 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die typte ik ook, maar mijn telefoon maakt soms stomme fouten
Sowieso is het al enz (van enzovoorts) en geen ensquote:
Klopt. Dit is de derde keer vandaag dat ik in mijn leven ooit ens heb getypt.quote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn you auto correct!!
[..]
Sowieso is het al enz (van enzovoorts) en geen ens
Meteen mee ophouden dusquote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Klopt. Dit is de derde keer vandaag dat ik in mijn leven ooit ens heb getypt.
Mijn tosti's zijn na 2 maanden vriezer nog heerlijk hoorquote:Op maandag 30 december 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Kan je brood langer bewaren dan wat op de sluitclip staat als je het invriest?
Zo nee dan snap ik nu waarom het brood niet te vreten was vanmiddag
Dat is wel de bedoeling van invriezen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kon erop wachtenquote:Op maandag 30 december 2013 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn tosti's zijn na 2 maanden vriezer nog heerlijk hoor
Dan snap ik niet waarom het brood zo droog wasquote:Op maandag 30 december 2013 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling van invriezen.
Hoelang doe jij met een heel brood?quote:Op maandag 30 december 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Een week ongeveer. Maar ik had het vrijdag voor kerst al gekocht en er niet bij nagedacht dat ik vrijwel geen brood zou eten die weekquote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Hoelang doe jij met een heel brood?
Volgende keer in een bak met water leggen danquote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon erop wachten
[..]
Dan snap ik niet waarom het brood zo droog was
Nee dank je.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer in een bak met water leggen dan
Misschien gewoon een slecht brood?quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon erop wachten
[..]
Dan snap ik niet waarom het brood zo droog was
Je moet ff zoeken, maar het schijn dat als je het brood vochtig maakt en in de oven kort bakt dat het dan weer vers wordt. Zelf nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een week ongeveer. Maar ik had het vrijdag voor kerst al gekocht en er niet bij nagedacht dat ik vrijwel geen brood zou eten die week
Ligt eraan, dat goedkope brood wel, dat duurdere niet. Het brood in een papieren zak blijft ook langer lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brood van de AH is toch niet zo slecht?
Thanks, zal eens zoeken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ff zoeken, maar het schijn dat als je het brood vochtig maakt en in de oven kort bakt dat het dan weer vers wordt. Zelf nog nooit geprobeerd.
Hmm ja volgens mij heb ik gewoon dat goedkope. Moet wel erbij zeggen dat die de eerste 4 sneden van het brood waren (excl. kapje), maar dat zou niet uit mogen maken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, dat goedkope brood wel, dat duurdere niet. Het brood in een papieren zak blijft ook langer lekker
Misschien had je gewoon één slechte te pakken. Ik weet 't niet, maar het kan gebeuren.quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Supermarkt brood is sneller droog. Ook minder lang houdbaar, dag of 4 meestal.quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Invriezen moet toch niet zoveel uitmaken?quote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Supermarkt brood is sneller droog. Ook minder lang houdbaar, dag of 4 meestal.
Dat is waarquote:Op maandag 30 december 2013 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien had je gewoon één slechte te pakken. Ik weet 't niet, maar het kan gebeuren.
Ik zeg toch dat ik het invries?quote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Supermarkt brood is sneller droog. Ook minder lang houdbaar, dag of 4 meestal.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Zie ik trouwens een doorschijnend remspoor?![]()
Ik zit te etenquote:Op maandag 30 december 2013 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Zie ik trouwens een doorschijnend remspoor?![]()
Sterkte. D ook.quote:
Ga niet achter je computer eten dan.quote:
Heb je iets te doen?quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 30 december 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga niet achter je computer eten dan.
Tja, dan moet je accepteren dat dit soort dingen kunnen voorvallen.quote:
In een sex sc verwacht ik andere dingenquote:Op maandag 30 december 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, dan moet je accepteren dat dit soort dingen kunnen voorvallen.
quote:
Balenquote:
Ja, liggen nog 26 laptops dacht ik.quote:Op maandag 30 december 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je iets te doen?
Ik moet de hele week werken terwijl ik geen werk heb liggen en de manager + planner zijn beiden niet aanwezig
Wat moet je daarmee doen?quote:Op maandag 30 december 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Balen
Ik ben wel om 4 uur klaar ipv 5.
[..]
Ja, liggen nog 26 laptops dacht ik.
Hij moet tot 9 uur in de avond.quote:Op maandag 30 december 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Balen
Ik ben wel om 4 uur klaar ipv 5.
[..]
Ja, liggen nog 26 laptops dacht ik.
Zucht, dat eeuwige gedweep van de babyboomgeneratie met Bob Dylan, The Beatles en The Rolling Stones.twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:39:30Straks in @Top2000aGogoNL3 2 prachtige filmpjes van Arjan Vlakveld: Mark King (Level 42) en John Hiatt. Ik vertel wat over Dylan. reageer retweet
Hardware. Moet even kijken wat er mis mee is en het vervolgens verhelpen. Dat is alles.quote:
Dat is helemaal kut.quote:
Tjsa. op Fok weet je dan dat je een risico neemtquote:
Maar je bent nu wel een ekte ekte nerd.quote:Op maandag 30 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms ben je er zo mee klaar, soms zit je een uur te zwoegen.
Moet wel een uitdaging blijvenquote:Op maandag 30 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hardware. Moet even kijken wat er mis mee is en het vervolgens verhelpen. Dat is alles.
Soms ben je er zo mee klaar, soms zit je een uur te zwoegen.
[..]
Dat is helemaal kut.
Over het algemeen valt het wel mee hierquote:Op maandag 30 december 2013 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tjsa. op Fok weet je dan dat je een risico neemt
lol, dat zie ik ook voor het eerstquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef twi het volgende:
Kom er nu net pas achter dat je met je muis een deel van een post kunt hilighten en dan op de quote-knop kan drukken
Nee, software is voor nerds. Zoals jij.quote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je bent nu wel een ekte ekte nerd.
Leuk als het toetsenbord stuk is.quote:
Dat is pas handigquote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef twi het volgende:
een deel van een post kunt hilighten en dan op de quote-knop kan drukken
Wat ben jij dan als je geen software maakt?quote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, software is voor nerds. Zoals jij.
[..]
Leuk als het toetsenbord stuk is.
Alles eraf en eruit halen, nieuwe topcase pakken en alles er weer in en op zetten en dan weer alles testen.
Ik heb daar een hele handige oplossing voor: Die zooi niet luisterenquote:Op maandag 30 december 2013 18:55 schreef Fascination het volgende:
Zucht, dat eeuwige gedweep van de babyboomgeneratie met Bob Dylan, The Beatles en The Rolling Stones.twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 30-12-2013 om 18:39:30Straks in @Top2000aGogoNL3 2 prachtige filmpjes van Arjan Vlakveld: Mark King (Level 42) en John Hiatt. Ik vertel wat over Dylan. reageer retweet
Dat is echt een ramp jaquote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, software is voor nerds. Zoals jij.
[..]
Leuk als het toetsenbord stuk is.
Alles eraf en eruit halen, nieuwe topcase pakken en alles er weer in en op zetten en dan weer alles testen.
Waar kwam het vandaan?quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens is er weer een pakje van Amazon aangekomen.
De 11de besteld
Nerd-light.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ben jij dan als je geen software maakt?
We kunnen niet allemaal naar noise en grindcore luisteren natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar een hele handige oplossing voor: Die zooi niet luisteren
Ik kreeg jouw cadeautje vandaag binnen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
De 11de besteld
Ik krijg binnenkort ook weer een pakjequote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
De 11de besteld
Echt bazen luisteren naar ....................(vul hier je genre naar keuze in)...........................quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nerd-light.
[..]
We kunnen niet allemaal naar noise en grindcore luisteren natuurlijk.
Ik luister niet echt naar grindcore hoorquote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nerd-light.
[..]
We kunnen niet allemaal naar noise en grindcore luisteren natuurlijk.
Kwakje per post?quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw cadeautje vandaag binnen.
Nee, Kaneel heeft stijl.quote:
Alleen afhalen dus?quote:
Jep.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is echt een ramp ja
Heb je wel eens gehad dat de aan-knop het niet meer deed?
Het was een boek. Een mooi boek.quote:Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zat in een doosje met een strik erom?
Welk boek?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw cadeautje vandaag binnen.
Alabaster Wolves.quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort ook weer een pakje
Wat heb je binnengekregen?
Whatevs.quote:Op maandag 30 december 2013 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister niet echt naar grindcore hoor
Ik doe ook aan bezorging.quote:
Wtfquote:Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
Had er ook een waar het trackpad het niet meer deed. Paar waar ventilator het niet meer deed (er zat te veel zooi in), cd spelers die niet meer ejecten (die zijn hels), accu's die waren ontploft, vochtschade binnenin, kapotte displays etc. Soms vraag je je af hoe ze het voor elkaar krijgen.
Zit er een schroef van de bodemplaat in de cd spelerwtf.
Strip?quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Jee!
Hoop dat je er van geniet.
[..]
Alabaster Wolves.
[ afbeelding ]
[..]
Whatevs.
[..]
Ik doe ook aan bezorging.
Alleen op afspraak en leeg is leeg?quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Jee!
Hoop dat je er van geniet.
[..]
Alabaster Wolves.
[ afbeelding ]
[..]
Whatevs.
[..]
Ik doe ook aan bezorging.
Had er vandaag een waar het bij leek alsof de eigenaar er op had zitten poepen.quote:
Ja. Fantasy-horror.quote:
Het was dan ook een shittopquote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had er vandaag een waar het bij leek alsof de eigenaar er op had zitten poepen.![]()
Allemaal random bruine vlekken en vochtschade binnenin.
Ow tofquote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had er vandaag een waar het bij leek alsof de eigenaar er op had zitten poepen.![]()
[..]
Ja. Fantasy-horror.
Het is maar voor een zeer selecte klantenkring, dus dat zit wel snor.quote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen op afspraak en leeg is leeg?
Volgens mij maak je echt grappige dingen mee daarquote:Op maandag 30 december 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja. Fantasy-horror.
*Bonk*quote:Op maandag 30 december 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe select? En jij kiest je klanten zelf? Hoe werkt zoiets? Dus er is genoeg aftrek voor zoiets?quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is maar voor een zeer selecte klantenkring, dus dat zit wel snor.
Dank u! Jij ook.quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heee een fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!
Watership Down. Uit de tijd dat een boek nog 50 pence was.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u! Jij ook.
[..]
Watership Down. Uit de tijd dat een boek nog 50 pence was.
Maar ik ga naar m'n oma.
Doei doei!quote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u! Jij ook.
[..]
Maar ik ga naar m'n oma.
Ja, we vermaken ons best wel.quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij maak je echt grappige dingen mee daar
Ik kies mijn potentiele klanten uiteraard zelf. Er is aftrek voor, alleen komen het vraag en aanbod niet overeen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe select? En jij kiest je klanten zelf? Hoe werkt zoiets? Dus er is genoeg aftrek voor zoiets?
Oude boekenquote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ga naar m'n oma.
Misschien ook wel iets voor mijquote:Op maandag 30 december 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we vermaken ons best wel.
[..]
Ik kies mijn potentiele klanten uiteraard zelf. Er is aftrek voor, alleen komen het vraag en aanbod niet overeen.
Hoe select? 2.
Aftrekken?quote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ook wel iets voor mij
Ja daar ben ik kei goed inquote:
Zowel met links als met rechts?quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar ben ik kei goed injaren ervaring
Je moet wel in balans blijvenquote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zowel met links als met rechts?
Wat?quote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ook wel iets voor mij
Euhm nee? Hoezo?quote:Op maandag 30 december 2013 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaneel, jij zit tegenwoordig in de antiekboekhandel voor strips enzo?
Geen idee wat vind jij iets voor mij?quote:
Nou, ik kom zomaar binnenvallen (of eigenlijk na een kort gesprekje met iemand in het versieren sc topic dat ik na 2 maanden heb gekickt) en las iets over boeken enzo, dus vroeg me af hoe de vork in de steel zat enzoquote:
Absoluut!quote:
Ik denk niet dat je enorm succesvol zult worden in het huis aan huis bezorgen van seks.quote:Op maandag 30 december 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wat vind jij iets voor mij?
Ow nee. Ik had zelf een strip besteld die eindelijk binnen is.quote:Op maandag 30 december 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kom zomaar binnenvallen (of eigenlijk na een kort gesprekje met iemand in het versieren sc topic dat ik na 2 maanden heb gekickt) en las iets over boeken enzo, dus vroeg me af hoe de vork in de steel zat enzo
Gewoon interesse hoor, ben hier al zo lang niet meer geweest
Attent van jouquote:Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow nee. Ik had zelf een strip besteld die eindelijk binnen is.
En ik had enkele mensen een cadeautje gegeven, waaronder Fera. En die is ook eindelijk aangekomen.
Nietquote:Op maandag 30 december 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je enorm succesvol zult worden in het huis aan huis bezorgen van seks.
Dank je.quote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Attent van jou
Trouwens, is CM alweer terug in Nederland? Heb haar al paar maanden niet meer gezien of gesproken.
He Tijn, weet je wat me opvalt aan jou? Dat je zo positief veranderd bent ivm een poos geleden. Je bent soms gewoon echt grappig dat ik hardop moet lachen hierquote:Op maandag 30 december 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietdan zal ik mijn baan nog maar niet opzeggen
O mooi! Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft gehad!quote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ja, ze is weer terug. Heb haar pas nog gezien en zie haar morgen weer.
Nouja, als het tot nu toe niet gelukt is, zul je toch een en ander moeten veranderen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietdan zal ik mijn baan nog maar niet opzeggen
Dank jequote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Tijn, weet je wat me opvalt aan jou? Dat je zo positief veranderd bent ivm een poos geleden. Je bent soms gewoon echt grappig dat ik hardop moet lachen hier
Sorry
Klopt ja, helaas is dat bij dus het probleem. Veranderen lukt niet want ik weet niet hoe en waaromquote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als het tot nu toe niet gelukt is, zul je toch een en ander moeten veranderen.
Mja, denk dat je het vanzelf wel zult merken.quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O mooi! Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft gehad!
Ik zal het vroeger of later vanzelf wel merken denk ik (hoop ik)
O geweldig!quote:Op maandag 30 december 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, denk dat je het vanzelf wel zult merken.
Is natuurlijk een verschil dat ik op 20 minuten fietsen woon.
Maar we gaan morgen proostend en gamend het nieuwe jaar in.
Mooie film ookquote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u! Jij ook.
[..]
Maar ik ga naar m'n oma.
Je zou de sportschool kunnen proberen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ja, helaas is dat bij dus het probleem. Veranderen lukt niet want ik weet niet hoe en waarom
Zal ik doen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O geweldig!
Als je wilt, doe haar maar de groetjes van me
Met welke games? (dat is iets voor mij om op te reageren)quote:Op maandag 30 december 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, denk dat je het vanzelf wel zult merken.
Is natuurlijk een verschil dat ik op 20 minuten fietsen woon.
Maar we gaan morgen proostend en gamend het nieuwe jaar in.
Ik weet het nog niet. We hadden LEGO Marvel Superheroes nog niet uitgespeeld. Misschien dat we daarmee verder gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Met welke games? (dat is iets voor mij om op te reageren)
Heb jij wat met gamen?quote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Met welke games? (dat is iets voor mij om op te reageren)
Oh, dat soort spellen...quote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. We hadden LEGO Marvel Superheroes nog niet uitgespeeld. Misschien dat we daarmee verder gaan.
Ik vond vroeger super mario kart wel leukquote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Jazeker. Ben in bezit van een mooie computer met sinds kort een lekker racestuur.
Dat ik mager ben vind ik niet zo erg eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou de sportschool kunnen proberen.
Je bent nu wel erg mager, namelijk.
Vind je dat iets anders erg aan jezelf?quote:Op maandag 30 december 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik mager ben vind ik niet zo erg eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |