Met mijn verdwaalskills zegt dat niets natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is ook al in mijn huisje geweest
Mjah, dus aangeven, dat beetje wraak is voor jezelf.quote:Op maandag 30 december 2013 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
medelijden heb ik alleen met zn dochtertje dat ze 2 van die vertiefde ouders heeft
Ja, maar Hups en de weg vindenquote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is ook al in mijn huisje geweest
*gebeurtquote:
Ik denk niet dat ik nu in 1x goed naar Rival zou rijdenquote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dus aangeven, dat beetje wraak is voor jezelf.
[..]
Ja, maar Hups en de weg vinden
Soms welquote:
Je kan mijn huis nog net niet zien vanaf daarquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gok dat ik dan bij Ez voor de deur sta en Rival bel of ie me ff de weg wil vertellen
nee.quote:
Zo te lezen kon het voor die dochter niet erger worden dus waar zou je spijt van moeten krijgen?quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verzonden. Ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen, maar nu is het te laat om terug te krabbelen.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verzonden. Ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen, maar nu is het te laat om terug te krabbelen.
Gelukkig, er is meer Rivalquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.
Onderdeel van het geheel, maar op alleen humor val ik niet
dat betwijfel ikquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus dat GvsE mij net grappig noemde is een positief iets?
dat ik geen deur meer hebquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zo te lezen kon het voor die dochter niet erger worden dus waar zou je spijt van moeten krijgen?
nou, want dat zal zo geweldig zijnquote:
nee hoor. Ik vind het gewoon heerlijk om hoop te zien oplichten en m dan uit te drukken als een peukquote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent al minder zeker van je zaken
Krijg meestal wel positieve feedbackquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, want dat zal zo geweldig zijn
Ja, want dat ik het gisteren van zn zwager en zus heb gehoord en er nu een melding ligt zal echt geen lampje laten branden hoorquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Je meld het bij een instantie toch? Zal toch wel anoniem zijn
Voordat je die uitdrukt zuig je er eerst nog ff aan toch?quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor. Ik vind het gewoon heerlijk om hoop te zien oplichten en m dan uit te drukken als een peuk
blinde mensen dan?quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg meestal wel positieve feedback
Dan wacht je 3 weken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, want dat ik het gisteren van zn zwager en zus heb gehoord en er nu een melding ligt zal echt geen lampje laten branden hoor
nee, als een peuk uitgedrukt moet worden, druk ik m uitquote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Voordat je die uitdrukt zuig je er eerst nog ff aan toch?
te laaahaaaatquote:
Dat weet ikquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan mijn huis nog net niet zien vanaf daar
Nee want GvsEquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus dat GvsE mij net grappig noemde is een positief iets?
quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat wil je doen dan? Uithuilen bij Rival?quote:
Knokploeg nodig?quote:
alleen die denk ikquote:
BLUF!quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
wie wil mijn vuurpijl zien? Dan zal ik wel even mijn broek omlaag doen huehuehue
quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die denk ik![]()
Foppen met een winterwortel enzulks natuurlijk..
ach, 112 is zo gebeld, hij heeft al geen goede naam bij de politie en die blauwbekken zitten hier toevallig om de hoek.quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Nee want GvsE
[..]
[..]
Wat wil je doen dan? Uithuilen bij Rival?
[..]
Knokploeg nodig?
*aansteker pakt*quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
wie wil mijn vuurpijl zien? Dan zal ik wel even mijn broek omlaag doen huehuehue
Daarom, komt goed!quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, 112 is zo gebeld, hij heeft al geen goede naam bij de politie en die blauwbekken zitten hier toevallig om de hoek.
Komt wel goedquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja duhquote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Nee want GvsE
[..]
[..]
Wat wil je doen dan? Uithuilen bij Rival?
[..]
Knokploeg nodig?
Mietjequote:
pluisjequote:
OEH NU HEB JE MIJ GEBLUFT NU MOET IK HET WEL DOEN NATUURLIJK!!2!@quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je dan nog even wachten??? Dan zet ik je na sluitingstijd hier in de parkeergarage.. Kan ik meer genieten van het geluidquote:
Je zult erna voldaan zijnquote:Op maandag 30 december 2013 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil je dan nog even wachten??? Dan zet ik je na sluitingstijd hier in de parkeergarage.. Kan ik meer genieten van het geluid
dat weet ik zeker. Niks zo leuk als lontjes aanstekenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga voortaan mijn kikkerfobie geheim houden!!
En ik zit er nu over te denken om Amsterdam af te zeggen
Alle praatjes die ik heb kan ik ook onderbouwen gappiequote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het over jou ging
Ik kan er niet om lachenquote:
Je kan je ook eens minder aanstellen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga voortaan mijn kikkerfobie geheim houden!!
En ik zit er nu over te denken om Amsterdam af te zeggen
opkikkertje nodig?quote:
Bepaal ik zelf wel!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan je ook eens minder aanstellen.
Het is maar wat je aanstellen vindt.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan je ook eens minder aanstellen.
quote:
haribo snoepkikkertjes?quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, ik ga zo ff naar de super om die te halen
jepquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zei toch al dat het Nijmegen ging worden?
Ik ben serieus al heel ver hoor!!quote:
Bang zijn voor een ongevaarlijk dier, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.... (niet hoor, maar ik doe even alsof)quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is maar wat je aanstellen vindt.
Nee!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zei toch al dat het Nijmegen ging worden?
Kijk joof.. dat schrikken kan gebeuren....quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat ik tot 3x toe ben geschrokken van een kikker en toen gillend naar huis ben gerend is bijzaak![]()
Beelden?quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bang zijn voor een ongevaarlijk dier, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.... (niet hoor, maar ik doe even alsof)
Maar dan ook al bang zijn voor beelden daarvan gaat echt een stap te ver
Mjah, een kikker kun je zo moeilijk minder eng maken door hem/haar een tattoo bon te geven hequote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk joof.. dat schrikken kan gebeuren....
Dat rennen valt dus onder aanstellen
fobiequote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
jij kan de plekken nog ontwijken.. Die kutbeesten waar ik bang voor ben zitten overal!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Vroeger ging ik echt niet richting een vijver tijdens het kikkerseizoen hoor dus ik vind mezelf juist heel dapper
Die vind ik dus weer heel cutequote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij kan de plekken nog ontwijken.. Die kutbeesten waar ik bang voor ben zitten overal!!
Zit jouw werkdag er nog niet op?quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
fobie / aanstellen....
Nu krijg je een label idd, vroeger gewoon een schop
onbegrijpelijkquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik dus weer heel cute
Vertelquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij kan de plekken nog ontwijken.. Die kutbeesten waar ik bang voor ben zitten overal!!
ga jij eens werken ofzo?quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
fobie / aanstellen....
Nu krijg je een label idd, vroeger gewoon een schop
Bijna schat, bijnaquote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jouw werkdag er nog niet op?
tattoobonnenquote:
Mooi dan zijn we dus van jou af voor vandaagquote:
Doodsbang voor ja!!quote:
Funny.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Alle praatjes die ik heb kan ik ook onderbouwen gappie
Naar Amsterdam ja!! Dus geen Purmerendquote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Had jij met O&N nou een lift nodig naar Amsterdam?
ik heb niks nodigquote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Had jij met O&N nou een lift nodig naar Amsterdam?
quote:
wat??quote:
Bijna schat!quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we dus van jou af voor vandaag
ik laat me echt niet chanteren door zo'n mafkikker hoorquote:
Ik vind het eng dat je nu al 2x schat tegen me hebt gezegdquote:
Logisch!!quote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik laat me echt niet chanteren door zo'n mafkikker hoor
Dat fluister ik vannacht wel weer in zijn oorquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat je nu al 2x schat tegen me hebt gezegd![]()
Arme Sedan, die zit maar te hopen tot hij dat lieve woordje van jou te horen krijgt
Visueel ingesteld zijn is soms helemaal niet leukquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat fluister ik vannacht wel weer in zijn oor
nare beelden hierquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat fluister ik vannacht wel weer in zijn oor
quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Visueel ingesteld zijn is soms helemaal niet leuk
Kappen nou hoorquote:
doodsbang enzo..quote:
fucking onschuldig. Ik ben hetquote:
Uhuhquote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fucking onschuldig. Ik ben het
foto?quote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Toevallig ligt er nog een bon naast mijn airobed
geen idee, ben gtst aan het kijkenquote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
oe mooi nummer op de top2000
Silent Lucidityquote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, ben gtst aan het kijken
Ben je te jong voor natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef theboss6 het volgende:
Mwa ik heb niet zoveel met de top 2000.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Die zal ik dan wel maken als bewijs ja
idd, geef mij nummer 2003 maar,.quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef theboss6 het volgende:
Mwa ik heb niet zoveel met de top 2000.
janken kreng!quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Silent Lucidity![]()
Zo mooi, tranen in mn ogen nu
Nu denkt ie weer dat ie een kans maakt bij je natuurlijkquote:
Klopt, ik snap ook wat jullie erbij voelen. Echte nostalgie uit vervlogen tijden neem ik aan?quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je te jong voor natuurlijk
Krijg wat trutquote:
Rawrquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu denkt ie weer dat ie een kans maakt bij je natuurlijk
hij mag dat best denken, maakt het kwetsen een stuk makkelijkerquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu denkt ie weer dat ie een kans maakt bij je natuurlijk
quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook wat jullie erbij voelen. Echte nostalgie uit vervlogen tijden neem ik aan?
ja, zometeen lasagnequote:
Daarbij maakt het me niet uit wat je er verder bij denkt hoorquote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij mag dat best denken, maakt het ketsen een stuk makkelijker
Nee.quote:Op maandag 30 december 2013 17:32 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook wat jullie erbij voelen. Echte nostalgie uit vervlogen tijden neem ik aan?
De één is er gevoeliger voor dan de ander.quote:Op maandag 30 december 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Prachtige tekst en zodra hij zingt: Your mind tricked you to feel the pain
Of someone close to you leaving the game
Of life
Beginnen mijn ogen te tranen
tuurlijk wel. Jou maakt alles uit wat ik doe. Heb ik alle begrip voor want ik ben dan ook geweldigquote:Op maandag 30 december 2013 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
Daarbij maakt het me niet uit wat je er verder bij denkt hoor
Lieverd, het stijgt je een beetje naar je hoofd.....quote:Op maandag 30 december 2013 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Jou maakt alles uit wat ik doe. Heb ik alle begrip voor want ik ben dan ook geweldig
liefje, ik heb zoveel fans, dat beetje aandacht van jou voel ik niet eensquote:Op maandag 30 december 2013 17:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lieverd, het stijgt je een beetje naar je hoofd.....
Kan wel begrijpen dat je erg enthousiast raakt van mijn aandacht
Yessir!quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de super.
Rival moet je morgen ook nog werken?
Nee, dat niet neequote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
liefje, ik heb zoveel fans, dat beetje aandacht van jou voel ik niet eens
Ahaquote:
verse oliebollenquote:Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef fietsie het volgende:
*grumble* Ik moet morgen maar gewoon vroeg opstaan en sochtends oliebollen bakken...
Ik heb de rozijnen al in de week staan met een beetje cognac. Stukjes appel, verse citroenrasp en vanille (uit een stokje geschraapt) volmaken de vulling).quote:Op maandag 30 december 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verse oliebollenmorgen ook even langs moeders denk ik
quote:Op maandag 30 december 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
Rival, je kan wel fluisteren maar daarna gebeurt er weinig
ik heb liever de naturel of met banaan of appelbeignetsquote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de rozijnen al in de week staan met een beetje cognac. Stukjes appel, verse citroenrasp en vanille (uit een stokje geschraapt) volmaken de vulling).
Erg moeilijk om ze dan keurig rond te bakken want die vulling wil graag een beetje draden trekken...
Ronde oliebollen hoeven toch niet? Lekker met al die knapperige stukjes eraan. En die van jou zijn goed gevuld!quote:Op maandag 30 december 2013 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de rozijnen al in de week staan met een beetje cognac. Stukjes appel, verse citroenrasp en vanille (uit een stokje geschraapt) volmaken de vulling).
Erg moeilijk om ze dan keurig rond te bakken want die vulling wil graag een beetje draden trekken...
Naturel maak ik met tegenzin, voor schoonpa (meelbal, wat is daar nu aan...) en ik maak appel en verse-ananas-beignets.quote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb liever de naturel of met banaan of appelbeignets
die vind ik juist keilekker.. Dikke dot poedersuiker eropquote:Op maandag 30 december 2013 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naturel maak ik met tegenzin, voor schoonpa (meelbal, wat is daar nu aan...) en ik maak appel en verse-ananas-beignets.
Graag krentenloos met enkel rozijnen (en al die andere zooi). Krenten zijn zo stevig, bah.quote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vind ik juist keilekker.. Dikke dot poedersuiker erop![]()
Ik vind die met rozijnen altijd een beetje jammer..
gewoon bananenoliebollenquote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Graag krentenloos met enkel rozijnen (en al die andere zooi). Krenten zijn zo stevig, bah.
+1quote:Op maandag 30 december 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vind ik juist keilekker.. Dikke dot poedersuiker erop![]()
Ik vind die met rozijnen altijd een beetje jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |