Gloeiende gloeiend, en dat met zo'n kartquote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jazeker
194 op de GPS hebben we gehaald. En dan was dat gewoon op een vlakke weg, niet eens heuveltje af.
Bewijs
[ afbeelding ]
En dit is de auto zelf, wachtend op de boot van Frederikshavn naar Oslo
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook ooit 180 op de teller gehaald met een Twingo uit 2001quote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiend, en dat met zo'n kart![]()
En over verbruik.... Gemiddelde van 1 op 5 met 150 pk![]()
[ link | afbeelding ]
mwah, dat doet mijn 1.4 ook hoor...quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 2.0 met een verbruik van 1 op 12/11
Zo te zien aan het dashboard Opel Vivaro bouwjaar rond 2004quote:Op maandag 30 december 2013 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor apparaat? Zo'n Renault Mascott zeker?
Ik herkende het eigenlijk als Renault-dashquote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zo te zien aan het dashboard Opel Vivaro bouwjaar rond 2004
Dash is hetzelfde, maar Renault heeft een ronder lettertype. Eens kijken of ik de foto nog heb van het dashboard van onze huidige Trafics. Laatst even uitgewisseld met S-RSquote:Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik herkende het eigenlijk als Renault-dash![]()
U gaat door voor de koelkast, een Renault Master...quote:Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik herkende het eigenlijk als Renault-dash![]()
![]()
Ah, maar dan had ik wel het model foutquote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast, een Renault Master...
Een van de zeldzaamste uitvoering, namelijk gewoon met een platte laadvloer.
Geweldige wagens.Al is het gewoon een Nissan met Renault ombouw
Klopt, echt een kutding was datquote:Op maandag 30 december 2013 22:11 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is een trekker, dat zijn helemaal schijtdingen.....
Die zijn er voor gemaakt om grote karren te trekken. En dat merk je in de versnellingsbak.
Namelijk heel veel toeren bij 100+
Hoe ga jij erheen en mag ik meereizen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef S-RS het volgende:
Heb het karten even niet gevolgd, heb het druk, en morgen ook. Maar als iemand zich geroepen voelt om te reserveren, graag, heb morgenmiddag pas weer tijd. Maar misschien is het dan al te laat voor een plekkie
Vandaag trouwens 13 uur gedraaid. Morgen korter dagje:
Groningen - Amsterdam
Amsterdam - Hilversum
Amsterdam - Groningen
Normaal neemt hij alleen vrouwen mee die single zijn...quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe ga jij erheen en mag ik meereizen?![]()
Ze zijn ook pas smiddags los, vanaf een uur of 2 als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef S-RS het volgende:
Heb het karten even niet gevolgd, heb het druk, en morgen ook. Maar als iemand zich geroepen voelt om te reserveren, graag, heb morgenmiddag pas weer tijd. Maar misschien is het dan al te laat voor een plekkie
Vandaag trouwens 13 uur gedraaid. Morgen korter dagje:
Groningen - Amsterdam
Amsterdam - Hilversum
Amsterdam - Groningen
Sorry, lees je PM nu pas! Komt er een terugquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe ga jij erheen en mag ik meereizen?![]()
Zal morgen na het werken even kijken, dikke kans dat het gewoon online kanquote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ze zijn ook pas smiddags los, vanaf een uur of 2 als ik het me goed herinner
Ik heb verhalen gehoord dat hem dat niet eens uitmaaktquote:Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Normaal neemt hij alleen vrouwen mee die single zijn...
Zeg sukkel, moet jij niet mee karten? Of gaan we spontaan autistisch doen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord dat hem dat niet eens uitmaakt
quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh oh wat haal ik aanquote:Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zeg sukkel, moet jij niet mee karten? Of gaan we spontaan autistisch doen?
Als er een groepje vanuit Groningen reist ga ik wel mee, heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te reizen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef S-RS het volgende:
[..]
Sorry, lees je PM nu pas! Komt er een terug
Lijkt te veel op werken zeker.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Als er een groepje vanuit Groningen reist ga ik wel mee, heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te reizen.
Ah, zo ken ik er meer..quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij komt. Dm je morgen wel, nu tukken!quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Als er een groepje vanuit Groningen reist ga ik wel mee, heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te reizen.
Relnichtquote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
[..]
Oh oh wat haal ik aan![]()
Maar idd, moet jij niet gewoon ook komen karten?
Ik wacht in spanning af, nu ook tukken, morgen Groningen - Assen en Rolde - Enter. Monsterritten in een Passat en een Priusquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef S-RS het volgende:
[..]
Jij komt. Dm je morgen wel, nu tukken!
Ik ben er niet, 3 januariquote:Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zeg sukkel, moet jij niet mee karten? Of gaan we spontaan autistisch doen?
Ik moet sowieso uit Groningen vertrekken. Ik heb ook niet zo'n zin om alleen te reizen, dus dat lijkt me een goede match.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Done!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef discotex2 het volgende:
Kan iemand mij even een bericht sturen met het telefoonnummer voor hikers? Easyway heeft gebeld en ik moet terugbellen maar kan het nummer nergens vinden..
Je kan surfen naar dm.fok.nlquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef Solidberg het volgende:
Hoe stuur je eigenlijk dm via mobiele versie van fok? En klembord werkt bij mij niet op deze website . Betreft een Samsung S4 icm Firefox Mobile
Bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan surfen naar dm.fok.nl
Dan hebben ze je zeker met mij verward, ik ben beschikbaar maar nog niet gebeldquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bedankt
EW belde mij net nog voor donderdag, terwijl ik voor donderdag heb aangegeven niet beschikbaar te zijn :S Volgens hun sta ik wel op beschikbaar, hebben ze daar last van een Y2k14 bug ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |