Zo zag hij zichzelf nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt protestlied van die protestzanger.
Goede tekst heeft dat nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef FritsFlits het volgende:
Boudewijn de Groot - Welterusten Meneer De President
quote:
quote:
Ik heb alle muziek uitgekozen, hij had er niks over vastgelegd of laten weten wat ie wou..quote:Je papa had een uitstekende smaak.![]()
Dat kanquote:
en dan...ooooooooooooooooooooh pianooooooooooooooooooquote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu een paar nummertjes korter dan 3 minuten achter elkaar.
Ik vond het een prachtige musical maar werd knettergek van dat stuk met die briefjes. Too. Much.quote:Op maandag 30 december 2013 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikIk zou ook weer gaan
Al heeft Phantom ook wat saaie stukken, op cd vind ik hem gaver
Al die balletstukken hoeven van mij niet zo
Waarom?quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef djenneke het volgende:
Ik heb dit eens heel hard gezongen bij een vriendinnetje op de autobank op 7-jarige leeftijd.
Ik geloof dat haar ouders dat maar heel dubieus vonden, want ze keken in ieder geval heeeeeel raar...
Dat is de verkeerde.quote:
Maar dan toch heeft ie ervoor gezorgd dat hij een dochter heeft gekregen die zulke excellente muziekstukken voor hem heeft uitgezocht.quote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Ik heb alle muziek uitgekozen, hij had er niks over vastgelegd of laten weten wat ie wou..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |