Liefs uit Londen?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een nummer van Bløf die ik wel heel erg mooi vind, maar ik kan er niet opkomen.
dat staat al de hele dag in de oven...quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luisterde wel de hele dag al hoor. Maar ik zit te nu te wachten tot mjin eten uit de oven kan.
zowiezo en soberso toch ook?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Fok-taal
Net als hont en kad
Soberso...quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Fok-taal
Net als hont en kad
Ja, dat mag best. Maar dan wel een plaatsje of 30000 lagerquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Blauwe Ruis had wel hoger gemogen dan dit nummer.
De hele klokkentoren?quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoeveel van Tubular Bells gaan ze draaien?
Ah, ok. Bepaalde culturen in bepaalde delen van dit forum zijn mij onbekend.quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Fok-taal
Net als hont en kad
Blauwe Ruisquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is een nummer van Bløf die ik wel heel erg mooi vind, maar ik kan er niet opkomen.
Voor jullie gezondheid de korte versie....ik word namelijk hysterisch van de lange versie.quote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoeveel van Tubular Bells gaan ze draaien?
ik denk het welquote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou dan iedereen die hier op stemt het om die reden doen? Dan zijn er heel veel haters
Nee, ik heb 'm vandaag nog niet gehoord. Volgens mij is het een van de weinige Bløf nummers die Stenders ook heel mooi vindt.quote:
Hopelijk staat je oven niet al de hele dag aan.quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat staat al de hele dag in de oven...
quote:
Zo diep in ONZ zit ik nietquote:
bassie en adriaaaaaaanquote:
Ja man, 28 minuten ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 16:19 schreef Molurus het volgende:
Omg... gaan ze deze nu helemaal draaien???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |