TS wel, spermaspetterende feestjes welteverstaan. HOMOOOOOOOOquote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef TUFKAL het volgende:
Verzonnen topics [ afbeelding ] Alsof fokkers spetterende feesten hebben
quote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
TS wel, spermaspetterende feestjes weltverstaan. HOMOOOOOOOO
Gast, je bent verkouden. Stel je aan ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
ware het niet dat dat dus niet doorgaat als ik me zo ellendig voel
Als ik verkouden ben, voel ik me ook behoorlijk ziek meestal, dus wel een terechte klacht.quote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gast, je bent verkouden. Stel je aan ofzo.
Was ik al a kehba.quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Positief is dan wel weer dat doordat jullie dit topic hebben gelezen hebben nu ook verkouden zijn
Mensen zonder spetterende oudejaarsfeestenquote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef TUFKAL het volgende:
Verzonnen topics [ afbeelding ] Alsof fokkers spetterende feesten hebben
Ik heb al honing gehad, maar zal zometeen eens een citroen pakken.quote:Op maandag 30 december 2013 16:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog snel naar de slijterij gaan. Zo'n klein flesje cognac halen.
Citroensap, suiker en cognac, heet maken in een pannetje.
Achterover gooien, en onder de dekens. Moet jij eens zien hoe
opgeknapt je bent morgen.
Goede combi wel. Citroen killed die verkoudheid welquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb al honing gehad, maar zal zometeen eens een citroen pakken.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Positief is dan wel weer dat doordat jullie dit topic hebben gelezen hebben nu ook verkouden zijn
Halve ui in de slaap kamerquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O dan moet ik de hangui even bellen.quote:
deze dame weetquote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
En anders is er altijd nog coke.
Of een hot toddyquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pijpkaneel? Ik ben toch zeker geen gay?quote:Op maandag 30 december 2013 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of een hot toddy
gekookt water, whiskey, citroen (en/of) sinaasappelsap en honing, pijpkaneel en kruidnagel .
Door elkaar mengen en dan lekker in bed uitzweten.
En daarna natuurlijk opdrinken.
Al dan niet met een doorgesneden ui naast je bed. Jij ruikt het toch niet, en je bent zo van die verkoudheid af.
fun facts over combinatie honing en kaneel
Zo goed ken ik je ook weer niet, ben nooit bij een TRU meet geweestquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pijpkaneel? Ik ben toch zeker geen gay?
Dan is het goed om toch eens langs te komen bij zo'n TRU meet, bouwen we het feest weer op, tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:21 schreef LeukeLassie het volgende:
Als jij daar aangekomen bent is dat feest al veneukt
Ji-fucking-ha. Ik ben net weer thuis.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan is het goed om toch eens langs te komen bij zo'n TRU meet, bouwen we het feest weer op, toch
Gelukkig nieuwjaar dan, alles nog heel? Hoe staat het met de verkoudheid?quote:Op woensdag 1 januari 2014 06:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ji-fucking-ha. Ik ben net weer thuis.
Heel raar, gisteravond geen last gehad, en nu komt het weer terug. Nou ja heb ik het tenminste onder een paar honderd mensen verspreid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar dan, alles nog heel? Hoe staat het met de verkoudheid?
Je bent zeg maar een biologische bom?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heel raar, gisteravond geen last gehad, en nu komt het weer terug. Nou ja heb ik het tenminste onder een paar honderd mensen verspreid.
UIteraard. Jarenlange training van hard werken, niks verdienen en geen klote overhouden, met als resultaat een massale virale uitbraak onder mijn mede feestgangers. How's that for january 1st.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent zeg maar een biologische bom?
Jij begint het jaar gewoon als een baas he..quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
UIteraard. Jarenlange training van hard werken, niks verdienen en geen klote overhouden, met als resultaat een massale virale uitbraak onder mijn mede feestgangers. How's that for january 1st.
Samen uitgaan bij de valk?quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dank je, ik doe af en toe goed mijn best.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij begint het jaar gewoon als een baas he..
Ja is goed, maar nu niet. Nu is het 20:59 en dat vind ik een storende tijd om bij de valk uit te gaan.quote:
Ja is dat een storende tijd? Geen idee maar wat dacht je dan van een andere keer? We kunnen ook Geleen onveilig maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja is goed, maar nu niet. Nu is het 20:59 en dat vind ik een storende tijd om bij de valk uit te gaan.
Ik weet niet eens waar jij vandaan komt man?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja is dat een storende tijd? Geen idee maar wat dacht je dan van een andere keer? We kunnen ook Geleen onveilig maken.
Doet me pijn aan mijn hart dat jij de Spongeboss niet kent. We hebben nog wel samen jointjes gerookt en in een hangmat gerelaxt. Of nee wacht dat was iemand anders. Of was jij dat wel met die hangmat....quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij vandaan komt man?![]()
Okee. Nu klep dichtquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Doet me pijn aan mijn hart dat jij de Spongeboss niet kent. We hebben nog wel samen jointjes gerookt en in een hangmat gerelaxt. Of nee wacht dat was iemand anders. Of was jij dat wel met die hangmat....
Kan ook dat we eens zijn gaan vissen.
Wil je ook een trekje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:12 schreef Tosti-vreter het volgende:
TS heeft gewoon aids en probeert dit op een laffe manier te verbloemen
Geen punt, je WW komt nog wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Ik schaam me, als VWO-er zijnde..
Bedankt man, tof van je. Wanneer ga jij hem aanvragen? Ik zie je dan!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen punt, je WW komt nog wel.
Deze man weet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Bedankt man, tof van je. Wanneer ga jij hem aanvragen? Ik zie je dan!
Geleen was toch al onveilig?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja is dat een storende tijd? Geen idee maar wat dacht je dan van een andere keer? We kunnen ook Geleen onveilig maken.
Geleen is goed te doen als je de juiste mensen kent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geleen was toch al onveilig?![]()
Wel een leuk bos bij Geleen-Lutterade
Ik ben er al zeker 13 jaar niet geweest. En toen ook maar 1xquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geleen is goed te doen als je de juiste mensen kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |