Stenders komt denk ik sowieso niet meer terug. Te veel eigen meningquote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat weet je zeker dat die nooit meer terug zal keren als presentator van de Top 2000.
Het zou wel iets voor hem zijn, ja.
Dan zou ik ze morgen kopenquote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat de oliebollen morgen wat minder klef zijn
als ie nou een saxofoon had?quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Oh Jacques Brel, vind ik ook vreselijk.
Echte held natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Jacque Brul versta ik ook voor de helft van de tijd nietquote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Check.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Stuiterballen van de supermarkt....quote:
Of Azerbeidzjan-style: een dag voor het sluiten van de stemweek is duidelijk dat Gers Pardoel op 1 staat met Ik Neem Je Mee.quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. En 105% van de stemmen ging naar Saddam Hussein.
Kon ik er er nog steeds niets van verstaanquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ben je het er mee eens dat Slayer actief door radio 2 uit de lijst is gehouden dit jaar?
Het lijkt me namelijk heel erg sterk dat ze niet genoeg stemmen hebben gekregen dit keer.
Die waren toch gek, niet wild?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |