Daarom zou ik ook nooit bellen of ergens tegen stemmen, eigen verantwoordelijkheid, maar ik snap het wel. Handhaven van illegaal vuurwerk is dweilen met de kraan open. Er komt een tijd dat het simpelweg niet meer mag, wen er maar vast aan!quote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En toch zouden mensen zich er wat minder druk over maken. dat is toch nog steeds eigen verantwoordelijkheid?
Enig idee hoeveel idioten er uberhaupt dronken op straat lopen? Waar je als automobilist bijna tegenop knalt. Er zijn ZO VRESELIJK VEEL! dingen waaraan mensen dagelijks doodgaan. Moeten we alles maar gaan verbieden? Straks mag mijn waterkoker geen water meer maken van boven de 70 graden omdat het op iemand zou kunnen vallen....
Wie zegt dat de DJ's het weten?quote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de eerste ex-dj die uit de school klapt
165000 dit jaar, volgens Radio 2quote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel er in totaal stemmen.
Ik had het over 10CCquote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb sowieso niets met Herman van Veen, die stem irriteert me mateloos
Ik had dat dan wel van Stenders verwachtquote:
Na Binnen van Marco Borsato natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de mooiste Nederlandstalige nummers ooit
quote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had het over 10CCMaar dit klinkt ook niet geweldig.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Na Binnen van Marco Borsato natuurlijk
Roodquote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Na Binnen van Marco Borsato natuurlijk
Mocht je vroeger nooit Alfred. J. K kijken?quote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb sowieso niets met Herman van Veen, die stem irriteert me mateloos
Dat weet je zeker dat die nooit meer terug zal keren als presentator van de Top 2000.quote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik had dat dan wel van Stenders verwacht
Staat die er ook al in?quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. En 105% van de stemmen ging naar Saddam Hussein.
Ben je het er mee eens dat Slayer actief door radio 2 uit de lijst is gehouden dit jaar?quote:
Daar zit de frustratie denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mocht je vroeger nooit Alfred. J. K kijken?
quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mocht je vroeger nooit Alfred. J. K kijken?
Stenders komt denk ik sowieso niet meer terug. Te veel eigen meningquote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat weet je zeker dat die nooit meer terug zal keren als presentator van de Top 2000.
Het zou wel iets voor hem zijn, ja.
Dan zou ik ze morgen kopenquote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat de oliebollen morgen wat minder klef zijn
als ie nou een saxofoon had?quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Oh Jacques Brel, vind ik ook vreselijk.
Echte held natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Jacque Brul versta ik ook voor de helft van de tijd nietquote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Check.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
Stuiterballen van de supermarkt....quote:
Of Azerbeidzjan-style: een dag voor het sluiten van de stemweek is duidelijk dat Gers Pardoel op 1 staat met Ik Neem Je Mee.quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. En 105% van de stemmen ging naar Saddam Hussein.
Kon ik er er nog steeds niets van verstaanquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 30 december 2013 13:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ben je het er mee eens dat Slayer actief door radio 2 uit de lijst is gehouden dit jaar?
Het lijkt me namelijk heel erg sterk dat ze niet genoeg stemmen hebben gekregen dit keer.
Die waren toch gek, niet wild?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |