Het mooiste stukje van het nummerquote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet zo leuk?
Dit, gemiddeld 150 welquote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoeveel er in totaal stemmen.
1 op de 165 mensen stemde op dit nummerquote:Op maandag 30 december 2013 13:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Duizend stemmen maar?Er hebben 3.3 miljoen gestemd en dit staat relatief hoog
Nietquote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kun je trouwens zien hoeveel stemmen een nummer heeft?
En toch zouden mensen zich er wat minder druk over maken. dat is toch nog steeds eigen verantwoordelijkheid?quote:Op maandag 30 december 2013 13:11 schreef waxmask het volgende:
[ [url=
[..]
Om 12uur s' nacht dronken vuurwerk afsteken is ook niet veilig. Hoeveel risico's ik mensen wel niet zie nemen met een slok op. Tot een vuurpijl omviel en een rondje deed in het huis van mijn oom, dan is het ineens een stuk minder leuk!]afbeelding[/url] ]
Niet, want dan valt Radio 2 door de mandquote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Helder.quote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het mooiste stukje van het nummer
Nergens, want er is natuurlijk zwaar redactiewerk toegepast door Radio 2quote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Dat wordt zorgvuldig geheim gehouden. Het inzien van de afstudeerscriptie van koning Willem-Alexander is nog makkelijker.quote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Deze manquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nergens, want er is natuurlijk zwaar redactiewerk toegepast door Radio 2
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef D. het volgende:
[..]
Niet, want dan valt Radio 2 door de mand
Wat kinderachtig. Godverdommequote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de eerste ex-dj die uit de school klaptquote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan klopt het zowieso niet. Er hebben zeker 1000 mensen (ik denk nog veel meer) op angel of death van Slayer gestemd dit jaar.quote:
Precies. Laat mensen toch lekker. Het leven is gevaarlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En toch zouden mensen zich er wat minder druk over maken. dat is toch nog steeds eigen verantwoordelijkheid?
Heb sowieso niets met Herman van Veen, die stem irriteert me mateloosquote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het maar een saai nummer dit. Mag van mij die lijst uit.
Het worden er toch steeds meer.quote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de eerste ex-dj die uit de school klapt
quote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat kinderachtig. Godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |