quote:
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.quote:
In bed, ogen dicht....quote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.
Sparen en dan doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
moet je wel dikke sigaren rokenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijnquote:
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggenquote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijn
Ik ken wel meer mensen die echt heel enthousiast zijn, maar het lukt me gewoon niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggen
Het eerste nummer dat met behulp van Wikipedia is geschrevenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef Sfeermaker het volgende:
412 Katie Melua - Nine Million Bicycles![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef NaturalScience het volgende:
* NaturalScience Salsa aan het dansen met z'n vriendin is
Heeft een paar ton gemaakt inmiddels. Ik doe het hem niet na.quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was een halve zwerver ja, dus vast vooruitgang, maar rijk?
En zanger?
Dan vraag je of de vriendin van NaturalScience ook een dansje met jou doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |