quote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Fak. En ik wou nog zo veel gaan doen in 2014.
Maar, als het niet kan, dan kan het niet hé.quote:
Oh, dat is ook nog mogelijk ja!quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha is ff een opsomming aan het maken. Wordt vast een lange lijst.
Altijd jwz.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Gaan we naar de klote ?
Teveel drank kun je goed van naar de klote gaan...quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Gaan we naar de klote ?
Neequote:
Ja ik kan niet wachten om dit te lezen.quote:
Ze post zo de link naar de FTP wel ff denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten om dit te lezen.
Hoezoquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze post zo de link naar de FTP wel ff denk ik.
Ik kan beide gewoon fullscreen spelen?quote:Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Vervelend dat RA2/Re-volt e.d niet fullscreen zijn.
Struggles.
Ugh, ik ga m'n instellingen wel weer eens nalopen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik kan beide gewoon fullscreen spelen?
Revolt kan je gewoon op 1920x1080 zettenquote:Op maandag 30 december 2013 12:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ugh, ik ga m'n instellingen wel weer eens nalopen.
RA2 is hier echt..800 x nogiets
o.óquote:Op maandag 30 december 2013 12:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Revolt kan je gewoon op 1920x1080 zetten
Vooral bij die olievlekken hequote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
o.ó
En gvd, ik kan nog steeds boos worden door dat spel.
KUT OLIE. Ik kan al niet sturen, en dan die shit erbij = rage.quote:Op maandag 30 december 2013 12:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vooral bij die olievlekken he![]()
Online is helemaal frustrerend. Sommige gasten zijn zo ontzettend goed
Ik voel je pijnquote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KUT OLIE. Ik kan al niet sturen, en dan die shit erbij = rage.
Meest kutte plekken ook.
Ik ben nog niet online gegaan. Bang.
iig 1 persoon ;_;quote:
Speel je serieus op Junior?quote:Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
iig 1 persoon ;_;
En dan speel ik ook nog op easy
Maar écht, lig ik hele tijd 2e, laatste 100m, PANG, vage shot, kut neerkomen, 7e over de finish. FML.
Volgens mij niet...ff kijken o.óquote:Op maandag 30 december 2013 12:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Speel je serieus op Junior?Speel je met je ogen dicht?
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 12:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik speel Arcade o.o
Is dat de moeilijkheid?
Ja doei he. Arcade vlieg ik al alle kanten op.quote:Op maandag 30 december 2013 12:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
JaEchte bazen spelen simulator. ( de bovenste )
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Amarantha is ff een opsomming aan het maken. Wordt vast een lange lijst.
Hahaquote:
WHUT. WHY.quote:Op maandag 30 december 2013 12:36 schreef BBQSausage het volgende:
Had dat spel gisteren geinstalleerd, meteen weer weggegooid.
Toyecaquote:Op maandag 30 december 2013 12:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja doei he. Arcade vlieg ik al alle kanten op.
Welke bak heb jij dan?
Dit is geen 1.3 gig volgens mijquote:Op maandag 30 december 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
HahaMet oud en nieuw ga ik thuis een feestje vieren met huisgenoten en vrienden.. veel drank en wiet, karaoke, piepschuim kanon, elektronische muziek na 00:00. 2014 heb ik een paar doelen en dat is: Weer naar school gaan (sta al ingeschreven voor komend schooljaar dus dat zit goed), hopelijk vinden van een eigen huisje, aan mijn conditie enz werken
DAAR SPEELDE IK ALTIJD MEE!!!!quote:Op maandag 30 december 2013 12:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toyeca
[ afbeelding ]
Ligt super op de weg.![]()
Hoop het ook, voor het aannemen van een huisje (sta al tijdje ingeschreven en ook bovenaan dus kan elk moment één aannemen) wil ik eerst een opleiding hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is geen 1.3 gig volgens mij
Maar, klinkt iig gezellig![]()
En prima doelen, hopelijk lukt het
Gelukkig, anders ook zo sneu, 5e wiel en zo.quote:Op maandag 30 december 2013 12:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb alles al teruggelezen, ik begrijp 'm nu.
Ik begon al een beetje medelijden met mezelf te krijgen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelukkig, anders ook zo sneu, 5e wiel en zo.
Is ok brahquote:
Verstandig inderdaad. Ik moet volgend jaar mijn school ook wat meer serieus gaan nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop het ook, voor het aannemen van een huisje (sta al tijdje ingeschreven en ook bovenaan dus kan elk moment één aannemen) wil ik eerst een opleiding hebben
Dat mag soms ook wel.quote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik begon al een beetje medelijden met mezelf te krijgen.
Ik heb het sowieso dan in het begin financieel een stuk beter (wat erg handig is als je gaat verhuizen) en ik ben meteen nuttig bezig en ik ga dan ook niet zo no-life in mijn flatje zittenquote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Verstandig inderdaad. Ik moet volgend jaar mijn school ook wat meer serieus gaan nemen.
Precies. School heeft ons financieel gezien een boost gegeven. Raar maar waar.quote:Op maandag 30 december 2013 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso dan in het begin financieel een stuk beter (wat erg handig is als je gaat verhuizen) en ik ben meteen nuttig bezig en ik ga dan ook niet zo no-life in mijn flatje zitten
Emmen maar ik wacht niet qua huisquote:Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Precies. School heeft ons financieel gezien een boost gegeven. Raar maar waar.
Welke gemeente zoek je/wacht je op dan?
Oeh dayum, dat is wel nice dan!quote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen maar ik wacht niet qua huisIk sta al bovenaan.. het is voor mezelf alleen even wachtten tot het juiste moment tot ik één aanneem. Waarschijnlijk verhuis ik wel van gemeente maar dat is dichtbij Emmen. Ik heb namelijk een toffe flat gevonden waar ik graag heen wil, weinig huur en veel kamers (3 slaapkamers!)
Jepquote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dayum, dat is wel nice dan!
En als je meer weet, hoor ik het graag!
Ja dat laatste moeten wij ook nog eens doen. Maar met die luie draken van ons, gaat dat toch niets mee gebeurenquote:Op maandag 30 december 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk heb het al helemaal in gedachte haha.. een slaapkamer, een kamer om te computeren/logeerkamer en waarschijnlijk dan nog een huisdieren kamer
Mijn enemy.quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef Rezania het volgende:
Wekker ging om 11 uur. Snoozeknoppen.![]()
In de computerkamer wil ik dan ook een slaapbank.. zodat ik daar zeg maar ook kan chillen met vrienden als ik weet dat de woonkamer wietvrij moet blijven qua lucht omdat ouders of oma langs komt. En huisdierenkamer.. ik wil heel graag een Welsh Corgi Pembroke en ik geef dat beestje liever een eigen kamer voor wanneer ik weg ben enz dan een bench. Kan ik sowieso gewoon die deur open zetten als ik er ben en kan die in en uit lopen voor zijn slaapplek en eten/drinkenquote:Op maandag 30 december 2013 12:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dat laatste moeten wij ook nog eens doen. Maar met die luie draken van ons, gaat dat toch niets mee gebeuren
Computerkamer is wel relaxed hoor
Haha, ja dat is wel verstandig danquote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de computerkamer wil ik dan ook een slaapbank.. zodat ik daar zeg maar ook kan chillen met vrienden als ik weet dat de woonkamer wietvrij moet blijven qua lucht omdat ouders of oma langs komt. En huisdierenkamer.. ik wil heel graag een Welsh Corgi Pembroke en ik geef dat beestje liever een eigen kamer voor wanneer ik weg ben enz dan een bench. Kan ik sowieso gewoon die deur open zetten als ik er ben en kan die in en uit lopen voor zijn slaapplek en eten/drinken
Welsh Corgi Pembrokequote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha, ja dat is wel verstandig dan![]()
En een wat?
* Lt.Surge gooit Google open.
Gewoon twee uur snoozen.quote:
Met je eens inderdaad. En dan kijkt dat ding je zo zielig aan met die oogjesquote:Op maandag 30 december 2013 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso als ik dan iemand op visite krijg die bang of allergisch is voor honden dan vind ik het opsluiten van zo'n beestje ook minder zielig als hij gewoon een hele kamer heeft i.p.v bench
Inderdaad. Ik moet een wekker hebben waar ik een code moet invoeren voordat die stopt met buzzen oid.quote:Op maandag 30 december 2013 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon twee uur snoozen.Het gaat ook veel te makkelijk, hoef alleen een zachte tik op de wekker te geven.
3 slaapkamers is wel nice. Kun je één kamer inrichten om te slapen en de andere twee als studeerkamer en blowruimtequote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen maar ik wacht niet qua huisIk sta al bovenaan.. het is voor mezelf alleen even wachtten tot het juiste moment tot ik één aanneem. Waarschijnlijk verhuis ik wel van gemeente maar dat is dichtbij Emmen. Ik heb namelijk een toffe flat gevonden waar ik graag heen wil, weinig huur en veel kamers (3 slaapkamers!)
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk heb het al helemaal in gedachte haha.. een slaapkamer, een kamer om te computeren/logeerkamer en waarschijnlijk dan nog een huisdieren kamer
Oké.quote:
Nee, je beeldt je die pagina in.quote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Rezania het volgende:
http://www.reddit.com/r/MURICA
Is dit echt?
quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:
http://www.reddit.com/r/pyongyang
Dit dan
Beetje ironisch met je username.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:
http://www.reddit.com/r/pyongyang
Dit dan
Ik wil in ieder geval geen huis waarbij ik eerst 5 minuten moet lopen voordat ik aan de andere kant ben. Niet dat ik dat kan betalen maar goed...quote:Op maandag 30 december 2013 13:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik straks een eigen huisje koop wil ik dat ook minstens hoor.
Ohja, want als je een eigen huis hebt blijf je alsnog op de zolder zitten natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval geen huis waarbij ik eerst 5 minuten moet lopen voordat ik aan de andere kant ben. Niet dat ik dat kan betalen maar goed...
Ik wel.quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, want als je een eigen huis hebt blijf je alsnog op de zolder zitten natuurlijk.
Tis niks?quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb Don Jon gezien. Jezus, wat een film!
Neequote:
Ik had eerst ook een lijstje maar ik ben hem kwijtquote:
Welke app?quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een lijstje maar ik ben hem kwijtStomme app
quote:
Uh, weet niet meerquote:
Nou ja zeg.quote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uh, weet niet meerHeb het al een tijdje verwijderd
Ja.quote:
Je gaat er toch ook niet met een of ander gezin wonen?quote:
Als ik alleen ben is het toch mooi?quote:
Nee, maar dan wil ik nog wel ruimtequote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je gaat er toch ook niet met een of ander gezin wonen?
Je hebt niet zo veel te willen in tijden van crisis en rampen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar dan wil ik nog wel ruimte
Iemand zou er eentje moeten maken voor Zuid-Holland en Noord-Holland.quote:
Droog nemen? Wat?quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Willst du mit mir Drogen nehmen?
Dann wird es rote Rosen regnen
Ich hab's in einer Soap gesehen
Willst du mit mir Drogen nehmen?
Veels te klein joh.quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik alleen ben is het toch mooi?
Welke crisis? Welke rampen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je hebt niet zo veel te willen in tijden van crisis en rampen.
Geen idee. Maar het klonkt wel spann0nd.quote:
Vond ik ook wel, ik schrok wel een beetje.quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het klonkt wel spann0nd.
Dat is niet nodig.quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vond ik ook wel, ik schrok wel een beetje.
Jaquote:
Niet zo bijzonder hoor. Ik sta ook wel eens op om drinken te pakken, katjes te aaien and such.quote:
Uit bed.quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder hoor. Ik sta ook wel eens op om drinken te pakken, katjes te aaien and such.
Ik heb het niet zo op buren aan alle kanten.quote:
Ik wou langer liggen maar ik moest m'n laptop erbij pakkenquote:
Struggles. Ik leef met je mee.quote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wou langer liggen maar ik moest m'n laptop erbij pakken
M'n zus heeft een tweekamersappartement maar ze staat op de begane grond en het lijkt gewoon op een huisquote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op buren aan alle kanten.En gezamelijke entrees enzo, en en, trappen, of liften.
En ik wil niet een kamer die de functionaliteiten van drie kamers bevat.
Kutjes zeg hé.quote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn kitten zit op mijn muis. Nu moet ik op deze pagina blijven.
quote:
Ik ben straks weer autorijdenquote:
Ja!quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Op hoeveel lessen zit je nu, Dago?
Wat?quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe gaat het? Nog moeite met iets?quote:
Ooh, begane grond maakt het al stukken beter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n zus heeft een tweekamersappartement maar ze staat op de begane grond en het lijkt gewoon op een huis
Goed en niet echt.quote:Op maandag 30 december 2013 14:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Nog moeite met iets?
Ja, het is echt chillquote:Op maandag 30 december 2013 14:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, begane grond maakt het al stukken beter.
DOEI.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat is me te veel van het goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Mooie tijd wel.quote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Alle huisgenoten die eventueel nog aan het slapen waren zullen nu wel wakker zijn
Geen trappen is dan weer wel nice.quote:
We hebben ook geen last van burenquote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen trappen is dan weer wel nice.Wij hebben eerst ook volledig gelijkvloers gewoond, ook begane grond.
Hadden we eerst twee bovenburen, beide hartstikke rustig, bejaarde mensen, niks aan de hand. Totdat er eentje dood ging, en daar dus een stel tokkies kwam wonen.Elke dag geruzie en gezeik.
Toen zijn we daar uiteindelijk maar weg gegaan.
quote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben ook geen last van burenBehalve de metro voor ons is er niet heel veel geluid
broquote:
Eyquote:
quote:
Waddup brah?quote:
Oh noquote:
rip ikquote:
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
You're doing pretty well, young grasshopper.
Teringquote:Op maandag 30 december 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000022858222/
Even 1214 euro betalen voor een hoesje, lol.
Goede dealquote:Op maandag 30 december 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
Ik heb er 3 genomen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
Een boek.quote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een ¤15,- cadeaukaart voor bol.com, wat zal ik eens kopen? Dacht zelf aan een hoesje voor mijn One Mini, maar ja, hoesjes.
Een game.quote:Op maandag 30 december 2013 15:37 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een ¤15,- cadeaukaart voor bol.com, wat zal ik eens kopen? Dacht zelf aan een hoesje voor mijn One Mini, maar ja, hoesjes.
Weet ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen altijd zo duur.
Je kan ook gewoon instagram gebruiken hè.quote:
Genoeg.quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig geen fatsoenlijke games meer van kopen joh.
Bij steam wel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig geen fatsoenlijke games meer van kopen joh.
400 euro korting?quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik nietnu wel 400 euro korting en waarschijnlijk nog cashback van canon maar dan nog
![]()
Daarom slaan je replies nooit ergens op.quote:Op maandag 30 december 2013 15:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik lees dan ook nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
HeaNquote:
Gast, sales, duh.quote:Op maandag 30 december 2013 15:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, doe ik alleen niet. Want als je er meerdere koopt, is 't alsnog een dure hobby.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom slaan je replies nooit ergens op.
Hihaho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nikonquote:Op maandag 30 december 2013 15:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb een d3100, alleen ik doe er te weinig mee!
Allemaal rotzooi. Ik heb nog maar een paar dingen gekochtquote:
Oh.quote:
Mijn Canon is toe aan een upgrade.quote:
Ja, hij viel deze keer een beetje tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal rotzooi. Ik heb nog maar een paar dingen gekocht
Hoezo?quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn Canon is toe aan een upgrade.
Ohquote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/c(...)ra/9000000010924297/
Maar ach, die paar dingen á 2 euro per stuk, kan ik ook niet over klagen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij viel deze keer een beetje tegen.Maar meestal is het wel goed.
http://www.foka.nl/canon-eos-60d-bodyquote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, hier is het zelfs nog goedkoper
http://www.mydigitaland.c(...)aZ2LsCFQdY3godnUwAlA
grapje
quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn Canon is toe aan een upgrade.
Ik had Dragon Age: Origins Ultimate Edition voor 5 euro of zo, maar dat is toch wel weer mooi 50 uur gamen, minstens.quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar ach, die paar dingen á 2 euro per stuk, kan ik ook niet over klagen.
Nee, valt wel mee. Ik denk dat ik ¤200,- per jaar uitgeeft aan games of zo. Candy Crush is duurder.quote:
Zoiets iddquote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had Dragon Age: Origins Ultimate Edition voor 5 euro of zo, maar dat is toch wel weer mooi 50 uur gamen, minstens.
dat is weinigquote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik denk dat ik ¤200,- per jaar uitgeeft aan games of zo. Candy Crush is duurder.
Dat is alleen bodyquote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.foka.nl/canon-eos-60d-body
Gewoon slim kopen en gamen. Skyrim bijvoorbeeld, gewoon modden, hoppa, weer 20 uur erbij.quote:
Weet ik veel, dat is een Canon 60D in mijn ogen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is een Canon 60D in mijn ogen.
Niks moetquote:
Dat vind ik veel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik denk dat ik ¤200,- per jaar uitgeeft aan games of zo. Candy Crush is duurder.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is een Canon 60D in mijn ogen.
Je bent gewoon een gierige pauper.quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik veel.
En aan Candy Crush moet je gewoon geen geld uitgeven.
Ik heb opdracht gekregen van gf. Dus dan moet ik.quote:
quote:
Wat is er anders aan dan? Je kan er toch foto's mee nemen?quote:
Ja, maar dan nog vind ik het weinigquote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon slim kopen en gamen. Skyrim bijvoorbeeld, gewoon modden, hoppa, weer 20 uur erbij.
Ik ben alles behalve gierig.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gierige pauper.
Koop jij je levens in Candy Crush?quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gierige pauper.
Je hebt geen lensquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wat is er anders aan dan? Je kan er toch foto's mee nemen?
en ditquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Koop jij je levens in Candy Crush?
Hardware tel ik niet mee hè.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog vind ik het weinig
Nee, ik speel geen Candy Crush.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Koop jij je levens in Candy Crush?
Er zit een lens in? Mag ik toch wel hopen voor die prijs.quote:
Ik ook + boodschappen, koken, vaatwasser uitruimen en de wasquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ook + boodschappen, koken, vaatwasser uitruimen en de was![]()
Owja, ook nog de kerstboom aftuigen, de hond heeft hem omgegooid!
D'r moet nog zo'n mooie lens op, je weet wel, zo'n uitstulping.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wat is er anders aan dan? Je kan er toch foto's mee nemen?
Ik heb pas een bakbeest van ¤1330,- aangeschaft. Is wel mooi. Wat zijn je specs?quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardware tel ik niet mee hè.Laatst 700 euro uitgegeven om mijn PC te upgraden.
[..]
Nee, ik speel geen Candy Crush.
[..]
Er zit een lens in? Mag ik toch wel hopen voor die prijs.
Ik voel je pijn brah.quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ook + boodschappen, koken, vaatwasser uitruimen en de was![]()
Owja, ook nog de kerstboom aftuigen, de hond heeft hem omgegooid!
Bij body nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardware tel ik niet mee hè.Laatst 700 euro uitgegeven om mijn PC te upgraden.
[..]
Nee, ik speel geen Candy Crush.
[..]
Er zit een lens in? Mag ik toch wel hopen voor die prijs.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb pas een bakbeest van ¤1330,- aangeschaft. Is wel mooi. Wat zijn je specs?
Waarom moeten mensen altijd de nieuwste telefoon hebben!?quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar waarom zou je telkens een nieuwe camera moeten?
Zie je echt verschil? Ik wss niet
Gewoon instagram, ja toch?quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Moet niet.quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Krachtigere processor, meer geheugen, betere prestaties, langere accuduur. Etc. etc.quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen altijd de nieuwste telefoon hebben!?
Werkt nog prima!quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krachtigere processor, meer geheugen, betere prestaties, langere accuduur. Etc. etc.
Ik ben geen mensquote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen altijd de nieuwste telefoon hebben!?
Nexus 5quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet binnenkort wel een nieuwe telefoon, die van mij heeft er echt geen zin meer in.
Oeh, zoals wat?quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet niet.
Er zit een groot verschil in de camera die ik heb en wat ik wil
Ja, die heb ik dus allemaal al geïnstalleerd. En Dx11 is ook al een paar geïnstalleerd door Steam. Windows kan zichzelf niet goed analyseren.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zit ik wel over na te denken ja.
En dan Steam duur vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zit ik wel over na te denken ja.
Dank!quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://snapsort.com/compare/Canon_EOS_450D-vs-Canon_EOS_60D
Als ik mijn specs opzoek is het niet zo overzichtelijk, hoe doe je dat?quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C en E zijn SSD's, F is een HDD. Draait W7 Ultimate.
Over anderhalf jaar upgrade ik gewoon de videokaart en dan kan ik weer twee jaar vooruit.
No problemquote:
Nexusquote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef BBQSausage het volgende:
En de Nexus 5 is ook totaal niet duur, vergeleken met z'n concurrenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |