Weet ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen altijd zo duur.
Je kan ook gewoon instagram gebruiken hè.quote:
Genoeg.quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig geen fatsoenlijke games meer van kopen joh.
Bij steam wel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig geen fatsoenlijke games meer van kopen joh.
400 euro korting?quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik nietnu wel 400 euro korting en waarschijnlijk nog cashback van canon maar dan nog
![]()
Daarom slaan je replies nooit ergens op.quote:Op maandag 30 december 2013 15:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik lees dan ook nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
HeaNquote:
Gast, sales, duh.quote:Op maandag 30 december 2013 15:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, doe ik alleen niet. Want als je er meerdere koopt, is 't alsnog een dure hobby.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom slaan je replies nooit ergens op.
Hihaho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nikonquote:Op maandag 30 december 2013 15:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik heb een d3100, alleen ik doe er te weinig mee!
Allemaal rotzooi. Ik heb nog maar een paar dingen gekochtquote:
Oh.quote:
Mijn Canon is toe aan een upgrade.quote:
Ja, hij viel deze keer een beetje tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Allemaal rotzooi. Ik heb nog maar een paar dingen gekocht
Hoezo?quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn Canon is toe aan een upgrade.
Ohquote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/c(...)ra/9000000010924297/
Maar ach, die paar dingen á 2 euro per stuk, kan ik ook niet over klagen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij viel deze keer een beetje tegen.Maar meestal is het wel goed.
http://www.foka.nl/canon-eos-60d-bodyquote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, hier is het zelfs nog goedkoper
http://www.mydigitaland.c(...)aZ2LsCFQdY3godnUwAlA
grapje
quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn Canon is toe aan een upgrade.
Ik had Dragon Age: Origins Ultimate Edition voor 5 euro of zo, maar dat is toch wel weer mooi 50 uur gamen, minstens.quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar ach, die paar dingen á 2 euro per stuk, kan ik ook niet over klagen.
Nee, valt wel mee. Ik denk dat ik ¤200,- per jaar uitgeeft aan games of zo. Candy Crush is duurder.quote:
Zoiets iddquote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had Dragon Age: Origins Ultimate Edition voor 5 euro of zo, maar dat is toch wel weer mooi 50 uur gamen, minstens.
dat is weinigquote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik denk dat ik ¤200,- per jaar uitgeeft aan games of zo. Candy Crush is duurder.
Dat is alleen bodyquote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.foka.nl/canon-eos-60d-body
Gewoon slim kopen en gamen. Skyrim bijvoorbeeld, gewoon modden, hoppa, weer 20 uur erbij.quote:
Weet ik veel, dat is een Canon 60D in mijn ogen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is een Canon 60D in mijn ogen.
Niks moetquote:
Dat vind ik veel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik denk dat ik ¤200,- per jaar uitgeeft aan games of zo. Candy Crush is duurder.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is een Canon 60D in mijn ogen.
Je bent gewoon een gierige pauper.quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik veel.
En aan Candy Crush moet je gewoon geen geld uitgeven.
Ik heb opdracht gekregen van gf. Dus dan moet ik.quote:
quote:
Wat is er anders aan dan? Je kan er toch foto's mee nemen?quote:
Ja, maar dan nog vind ik het weinigquote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon slim kopen en gamen. Skyrim bijvoorbeeld, gewoon modden, hoppa, weer 20 uur erbij.
Ik ben alles behalve gierig.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gierige pauper.
Koop jij je levens in Candy Crush?quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gierige pauper.
Je hebt geen lensquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wat is er anders aan dan? Je kan er toch foto's mee nemen?
en ditquote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Koop jij je levens in Candy Crush?
Hardware tel ik niet mee hè.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog vind ik het weinig
Nee, ik speel geen Candy Crush.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Koop jij je levens in Candy Crush?
Er zit een lens in? Mag ik toch wel hopen voor die prijs.quote:
Ik ook + boodschappen, koken, vaatwasser uitruimen en de wasquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ook + boodschappen, koken, vaatwasser uitruimen en de was![]()
Owja, ook nog de kerstboom aftuigen, de hond heeft hem omgegooid!
D'r moet nog zo'n mooie lens op, je weet wel, zo'n uitstulping.quote:Op maandag 30 december 2013 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wat is er anders aan dan? Je kan er toch foto's mee nemen?
Ik heb pas een bakbeest van ¤1330,- aangeschaft. Is wel mooi. Wat zijn je specs?quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardware tel ik niet mee hè.Laatst 700 euro uitgegeven om mijn PC te upgraden.
[..]
Nee, ik speel geen Candy Crush.
[..]
Er zit een lens in? Mag ik toch wel hopen voor die prijs.
Ik voel je pijn brah.quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ook + boodschappen, koken, vaatwasser uitruimen en de was![]()
Owja, ook nog de kerstboom aftuigen, de hond heeft hem omgegooid!
Bij body nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardware tel ik niet mee hè.Laatst 700 euro uitgegeven om mijn PC te upgraden.
[..]
Nee, ik speel geen Candy Crush.
[..]
Er zit een lens in? Mag ik toch wel hopen voor die prijs.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb pas een bakbeest van ¤1330,- aangeschaft. Is wel mooi. Wat zijn je specs?
Waarom moeten mensen altijd de nieuwste telefoon hebben!?quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar waarom zou je telkens een nieuwe camera moeten?
Zie je echt verschil? Ik wss niet
Gewoon instagram, ja toch?quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Moet niet.quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Krachtigere processor, meer geheugen, betere prestaties, langere accuduur. Etc. etc.quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen altijd de nieuwste telefoon hebben!?
Werkt nog prima!quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krachtigere processor, meer geheugen, betere prestaties, langere accuduur. Etc. etc.
Ik ben geen mensquote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen altijd de nieuwste telefoon hebben!?
Nexus 5quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet binnenkort wel een nieuwe telefoon, die van mij heeft er echt geen zin meer in.
Oeh, zoals wat?quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet niet.
Er zit een groot verschil in de camera die ik heb en wat ik wil
Ja, die heb ik dus allemaal al geïnstalleerd. En Dx11 is ook al een paar geïnstalleerd door Steam. Windows kan zichzelf niet goed analyseren.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zit ik wel over na te denken ja.
En dan Steam duur vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zit ik wel over na te denken ja.
Dank!quote:Op maandag 30 december 2013 16:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://snapsort.com/compare/Canon_EOS_450D-vs-Canon_EOS_60D
Als ik mijn specs opzoek is het niet zo overzichtelijk, hoe doe je dat?quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C en E zijn SSD's, F is een HDD. Draait W7 Ultimate.
Over anderhalf jaar upgrade ik gewoon de videokaart en dan kan ik weer twee jaar vooruit.
No problemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |