DAAR SPEELDE IK ALTIJD MEE!!!!quote:Op maandag 30 december 2013 12:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toyeca
[ afbeelding ]
Ligt super op de weg.![]()
Hoop het ook, voor het aannemen van een huisje (sta al tijdje ingeschreven en ook bovenaan dus kan elk moment één aannemen) wil ik eerst een opleiding hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is geen 1.3 gig volgens mij
Maar, klinkt iig gezellig![]()
En prima doelen, hopelijk lukt het
Gelukkig, anders ook zo sneu, 5e wiel en zo.quote:Op maandag 30 december 2013 12:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb alles al teruggelezen, ik begrijp 'm nu.
Ik begon al een beetje medelijden met mezelf te krijgen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelukkig, anders ook zo sneu, 5e wiel en zo.
Is ok brahquote:
Verstandig inderdaad. Ik moet volgend jaar mijn school ook wat meer serieus gaan nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop het ook, voor het aannemen van een huisje (sta al tijdje ingeschreven en ook bovenaan dus kan elk moment één aannemen) wil ik eerst een opleiding hebben
Dat mag soms ook wel.quote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik begon al een beetje medelijden met mezelf te krijgen.
Ik heb het sowieso dan in het begin financieel een stuk beter (wat erg handig is als je gaat verhuizen) en ik ben meteen nuttig bezig en ik ga dan ook niet zo no-life in mijn flatje zittenquote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Verstandig inderdaad. Ik moet volgend jaar mijn school ook wat meer serieus gaan nemen.
Precies. School heeft ons financieel gezien een boost gegeven. Raar maar waar.quote:Op maandag 30 december 2013 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso dan in het begin financieel een stuk beter (wat erg handig is als je gaat verhuizen) en ik ben meteen nuttig bezig en ik ga dan ook niet zo no-life in mijn flatje zitten
Emmen maar ik wacht niet qua huisquote:Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Precies. School heeft ons financieel gezien een boost gegeven. Raar maar waar.
Welke gemeente zoek je/wacht je op dan?
Oeh dayum, dat is wel nice dan!quote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen maar ik wacht niet qua huisIk sta al bovenaan.. het is voor mezelf alleen even wachtten tot het juiste moment tot ik één aanneem. Waarschijnlijk verhuis ik wel van gemeente maar dat is dichtbij Emmen. Ik heb namelijk een toffe flat gevonden waar ik graag heen wil, weinig huur en veel kamers (3 slaapkamers!)
Jepquote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dayum, dat is wel nice dan!
En als je meer weet, hoor ik het graag!
Ja dat laatste moeten wij ook nog eens doen. Maar met die luie draken van ons, gaat dat toch niets mee gebeurenquote:Op maandag 30 december 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk heb het al helemaal in gedachte haha.. een slaapkamer, een kamer om te computeren/logeerkamer en waarschijnlijk dan nog een huisdieren kamer
Mijn enemy.quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef Rezania het volgende:
Wekker ging om 11 uur. Snoozeknoppen.![]()
In de computerkamer wil ik dan ook een slaapbank.. zodat ik daar zeg maar ook kan chillen met vrienden als ik weet dat de woonkamer wietvrij moet blijven qua lucht omdat ouders of oma langs komt. En huisdierenkamer.. ik wil heel graag een Welsh Corgi Pembroke en ik geef dat beestje liever een eigen kamer voor wanneer ik weg ben enz dan een bench. Kan ik sowieso gewoon die deur open zetten als ik er ben en kan die in en uit lopen voor zijn slaapplek en eten/drinkenquote:Op maandag 30 december 2013 12:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dat laatste moeten wij ook nog eens doen. Maar met die luie draken van ons, gaat dat toch niets mee gebeuren
Computerkamer is wel relaxed hoor
Haha, ja dat is wel verstandig danquote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In de computerkamer wil ik dan ook een slaapbank.. zodat ik daar zeg maar ook kan chillen met vrienden als ik weet dat de woonkamer wietvrij moet blijven qua lucht omdat ouders of oma langs komt. En huisdierenkamer.. ik wil heel graag een Welsh Corgi Pembroke en ik geef dat beestje liever een eigen kamer voor wanneer ik weg ben enz dan een bench. Kan ik sowieso gewoon die deur open zetten als ik er ben en kan die in en uit lopen voor zijn slaapplek en eten/drinken
Welsh Corgi Pembrokequote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha, ja dat is wel verstandig dan![]()
En een wat?
* Lt.Surge gooit Google open.
Gewoon twee uur snoozen.quote:
Met je eens inderdaad. En dan kijkt dat ding je zo zielig aan met die oogjesquote:Op maandag 30 december 2013 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso als ik dan iemand op visite krijg die bang of allergisch is voor honden dan vind ik het opsluiten van zo'n beestje ook minder zielig als hij gewoon een hele kamer heeft i.p.v bench
Inderdaad. Ik moet een wekker hebben waar ik een code moet invoeren voordat die stopt met buzzen oid.quote:Op maandag 30 december 2013 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon twee uur snoozen.Het gaat ook veel te makkelijk, hoef alleen een zachte tik op de wekker te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |