Heel veel niet, maar is toch wel een aantal keer gebeurd, vooral bij de wat ingewikkeldere stukjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Maar dat staat los van fouten toch? Ik kan me niet voorstellen dat er heel veel fouten in haar boekjes staan of dan heb ik vast een x-zoveelste druk gehad, want ik heb nog nooit een foutje kunnen ontdekken.
Achter elkaar doorschrijven vind ik juist heel fijn. Maar dat is alleen in de boekjes zo, dus ik denk dat dat 'moet' van de uitgever?. In haar webshop zijn de patronen namelijk wel per toer onder elkaar.
En als je 'm in een zak wast? Het lijkt me dat het gewoon moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef Miii3 het volgende:
Oh, dat filmpje heb ik opgeslagen! Denk dat mijn granny sqUare deken to be maar een sierdeken gaat worden... Ben bang als ik dit zo zie dat die niet in de wasmachine kan...
Laat zulk haakwerk snel los in de wasmachine? Heb nog nooit iets gehaakts uitgewassen (nooit nodig geweest), dus heb daar totaal geen ervaring mee...
Dat zou mss nog een optie zijn, of in een kussensloop idd... Heb er echt totaal geen ervaring mee, en zou het zonde vinden als de draadjes loslaten en m'n werk voor niks is geweest zeg maar...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je 'm in een zak wast? Het lijkt me dat het gewoon moet kunnen toch?
daar staat ie allang in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het wel een goed filmpje voor in de openingspost!
Hahaha, oh wat slecht van mij.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die moet je niet hebben, die heb ik weer uitgetrokken
zondag aan deze http://www.ravelry.com/pr(...)l-shawl-doskallesjal begonnen en die is nu al bijna klaar
Ja ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Scheepjes Roma? (de goeikope acryl van Scheepjes).
Is prima hoor! Inderdaad zacht en wij gebruiken altijd de huidskleur ervan. Omdat veel andere merken geen mooie huidskleur hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Scheepjes Roma? (de goeikope acryl van Scheepjes).
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:34 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ja ikLekker zacht, wel wat losser in elkaar gedraaide draad zeg maar, maar dat maakt m lekker fluffy in een deken.
Tnxquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Is prima hoor! Inderdaad zacht en wij gebruiken altijd de huidskleur ervan. Omdat veel andere merken geen mooie huidskleur hebben
worsted/aran is wat dikker toch? ook dikker dan drops paris... stylecraft weekender al bekeken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames....ik ben gevraagd om twee mutsjes te haken voor iemand. Nu ben ik op zoek gegaan naar garen. Beide patronen vragen om Worsted of aran yarn, ik was aan het denken aan Drops Paris of Caron Simply Soft. Simply soft is duurder maar heeft wel meer meters. Bij drops zou ik sowieso 2 bollen van elke kleur moeten bestellen en dan is de kans groot dat dat nog niet voldoende is.
Wat zouden jullie dan kiezen???
Stylecraft heb ik ook nar gekeken, maar dat is dunner en veel kleuren zijn nu uitverkocht.
volgens ravelry is drops (en simply soft) aran. Stylecraft is idd DK en is dunner.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
worsted/aran is wat dikker toch? ook dikker dan drops paris... stylecraft weekender al bekeken?
Aran is toch juist dikker dan worsted?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef trui het volgende:
simply soft is inderdaad aran, dus iets dunner dan worsted.
Heb je hier een patroon van? Mijn tante strijd nu namelijk dezelfde strijd, en begint last te krijgen van haaruitval. Vind dit wel een mooie muts voor d'r. Mooi gehaakt!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Een muts gemaakt voor een vriendin die de strijd met kanker vanaf morgen aan gaat. Ik heb mijn haar dus ook ff helemaal weggefrot.[ link | afbeelding ]
Zelf zie ik er ook niet echt top uit. Nog steeds aan het herstellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |