Je zou er bang van wordenquote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WAT!
Het wordt nog wat met ons samen
Pagina's hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef peaceman het volgende:
ik lette effe niet op... topic vol en bijna 1 pagina vol.
Tsja, het zal de komende anderhalve dag wel blijken hoe de verhoudingen zijnquote:
Bruce is ook ruk, dus gooi die ook maar overboord...quote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef Buffell het volgende:
[..]
Oke, dan stop ik ook wel met het mooi vinden van deze muziek.
Niet fucken met de Boss JOquote:Op zondag 29 december 2013 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bruce is ook ruk, dus gooi die ook maar overboord...
quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat het feestje waar we heengaan met oud en nieuw heel geen feestje is maar gewoon een dubbeldate met een bevriend stel
Gewoon geilquote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat het feestje waar we heengaan met oud en nieuw heel geen feestje is maar gewoon een dubbeldate met een bevriend stel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nu ook, om mijn laptop te beschermenquote:
Tieten!quote:
quote:
Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben roodblond![]()
Afhnakelijk van de lichtval en het soort licht ben ik meer blond (goudblond met rode ondertoon) of rood met een blonde ondertoon
565quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
569 White Room Cream
568 Mr. Jones Counting Crows
567 Rehab Amy Winehouse
566 Talk Coldplay
565 The Power Of Love Frankie Goes To Hollywood
564 Waiting On The World To Change John Mayer
563 Like The Way I Do Melissa Etheridge
562 Kristallnach BAP
561 Bedshaped Keane
560 People Help The People Birdy
559 Diamonds Rihanna
558 In-A-Gadda-Da-Vida Iron Butterfly
quote:
Niet zo'n soort datequote:
Onduidelijk(e lijnen)quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
En weer een plaspauze. Wat is dit eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |