Je m'appelle Frits of zo. Meer heb ik ook nooit onthoudenquote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel verder dan dat kom ik ook niet meer
Neequote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Rood haar? Heb je wel een ziel dan?
Whehehe, ik heb blond haar en mijn linkeroog is helblauw en de rechter steengrijs, dus een Arier kunnen ze me ook niet noemenquote:Op zondag 29 december 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
Ik zou het niet weten, ik ben heul blank, heb roodblond haar en blauwe ogen, ikz al vast niet uit het zuiden komen
quote:
bij ons kwamen we erachter dat onze voorouders al meer dan 200 jaar in dezelfde gemeente woonden en werktequote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer onze stamboom zo ver mogelijk uitgeplozen, tot begin 1800. Kwam niet verder dan Veldhoven.
Welke andere 2/8? Volgens mij reken je niet goed.quote:
she's coming from out of space...quote:
Ikke ook. De laatste keer dat ik het zag dan.quote:
* Uccie streept Schots uit de mogelijkhedenquote:
Dat ik in Dublin was met vriendinnen dachten ze steeds dat ik Iers was, en ik kreeg overal kortingquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]jij hebt sowieso een ziel, want gelijke muzieksmaak
quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb blond haar en mijn linkeroog is helblauw en de rechter steengrijs, dus een Arier kunnen ze me ook niet noemen
Vet is datquote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]Wel vet altijd, 2 verschillende oogkleuren
quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie streept Schots uit de mogelijkheden
Du bist alles oftewel Eurotripquote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef Stickertje het volgende:
Idool omdat ik vooral duits ben![]()
[ afbeelding ]
Welk oogkleur staat er dan op paspoort ? Of 2 verschillende kleuren?quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb blond haar en mijn linkeroog is helblauw en de rechter steengrijs, dus een Arier kunnen ze me ook niet noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |