bij ons kwamen we erachter dat onze voorouders al meer dan 200 jaar in dezelfde gemeente woonden en werktequote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer onze stamboom zo ver mogelijk uitgeplozen, tot begin 1800. Kwam niet verder dan Veldhoven.
Welke andere 2/8? Volgens mij reken je niet goed.quote:
she's coming from out of space...quote:
Ikke ook. De laatste keer dat ik het zag dan.quote:
* Uccie streept Schots uit de mogelijkhedenquote:
Dat ik in Dublin was met vriendinnen dachten ze steeds dat ik Iers was, en ik kreeg overal kortingquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]jij hebt sowieso een ziel, want gelijke muzieksmaak
quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb blond haar en mijn linkeroog is helblauw en de rechter steengrijs, dus een Arier kunnen ze me ook niet noemen
Vet is datquote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]Wel vet altijd, 2 verschillende oogkleuren
quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie streept Schots uit de mogelijkheden
Du bist alles oftewel Eurotripquote:Op zondag 29 december 2013 23:44 schreef Stickertje het volgende:
Idool omdat ik vooral duits ben![]()
[ afbeelding ]
Welk oogkleur staat er dan op paspoort ? Of 2 verschillende kleuren?quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb blond haar en mijn linkeroog is helblauw en de rechter steengrijs, dus een Arier kunnen ze me ook niet noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |