Morgen meer dus van hun kanttwitter:fanformule1 twitterde op zondag 29-12-2013 om 23:01:45Le CHU de Grenoble a indiqué qu'il communiquera à nouveau demain sur l'état de santé de Michael #Schumacher. reageer retweet
http://www.ledauphine.com(...)02-99dc-5620a4f16978quote:22 H 45 : L'ancien champion allemand souffrait d'un "traumatisme crânien grave avec coma à son arrivée" au CHU de Grenoble et a subi un "intervention neurochirurgicale", a annoncé l'hôpital dans un communiqué.
Inderdaad ja maar dit is het 2e ziekenhuisquote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
http://www.ledauphine.com(...)02-99dc-5620a4f16978
Hij was dus al in coma toen hij aankwam in het ziekenhuis.
In goeie gezondheid hoop ik, niet als kasplantjequote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef nils7 het volgende:
Ben nooit een fan van m geweest maar heb zeer veel respect voor m.
Hoop dat ie t haalt...
Uiteraard, als ie t niet haalt zal ik best een traantje laten dat durf ik zelfs toe te geven...quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
In goeie gezondheid hoop ik, niet als kasplantje
twitter:JennieGow twitterde op zondag 29-12-2013 om 23:14:53Direct from MSC management: Schumacher "remains in a very critical state." #F1 reageer retweet
Het is gelukkig en hopelijk nog niet zo verquote:Op zondag 29 december 2013 23:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Uiteraard, als ie t niet haalt zal ik best een traantje laten dat durf ik zelfs toe te geven...
hoop 't ook niet...quote:Op zondag 29 december 2013 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gelukkig en hopelijk nog niet zo ver
Ik ook denk ik, hoewel ik vroeger best een hekel aan hem had.quote:Op zondag 29 december 2013 23:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Uiteraard, als ie t niet haalt zal ik best een traantje laten dat durf ik zelfs toe te geven...
twitter:Sky_SandraB twitterde op zondag 29-12-2013 om 23:58:51tomorrow at 11am there will be a pressconference from grenoble about #schumacher #ssnhd #f1sky reageer retweet
Dat is natuurlijk (hoop ik ten zeerstequote:Op maandag 30 december 2013 00:03 schreef Beach het volgende:
ik lees nu dat hij gestorven is maar dat is van gewone mensen
nog geen bron
Twitter zekerquote:Op maandag 30 december 2013 00:03 schreef Beach het volgende:
ik lees nu dat hij gestorven is maar dat is van gewone mensen
nog geen bron
Dat is vrij laat.. kan misschien wel een goed teken zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Crossposten dan maar:twitter:Sky_SandraB twitterde op zondag 29-12-2013 om 23:58:51tomorrow at 11am there will be a pressconference from grenoble about #schumacher #ssnhd #f1sky reageer retweet
Dan moet je af en toe Gary Hartstein Twitter account even volgenquote:Op maandag 30 december 2013 00:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is vrij laat.. kan misschien wel een goed teken zijn.
twitter:former_f1doc twitterde op maandag 30-12-2013 om 00:36:15Not surprising at all to wait to 1000h GMT. Gives docs a chance to do rounds, see new CT scans, check blood results. That is perfectly fine. reageer retweet
Door een hersenbloeding kan de druk in de hersenen toenemen waardoor het opeens hard achteruit kan gaan met een patiënt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:49 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik ben ook geen Schumacher-fan (al vond ik hem echt stukken sympathieker met zijn Mercedes-comeback en hoopte ik ergens wel op successen zo nu en dan), maar als 'ie zou overlijden zou dat écht enorm zonde zijn.Raar verhaal ook: vanmiddag leek het mee te vallen, en dan toch veel meer schade dan in eerste instantie gedacht.
het hoeft niet perse een arts te zijn die de persconferentie doet maar kan ook door het management van Schumacher gedaan worden.quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moet je af en toe Gary Hartstein Twitter account even volgen
twitter:former_f1doc twitterde op maandag 30-12-2013 om 00:36:15Not surprising at all to wait to 1000h GMT. Gives docs a chance to do rounds, see new CT scans, check blood results. That is perfectly fine. reageer retweet
Als er belangrijk nieuws te melden is bijv.quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Nattekat het volgende:
Ook wel logisch... wie geeft er om 04:00 nog even een persconferentie?
Die zijn meestal ook erg onverwachts en kort van tevoren. Zolang die niet komt gaat het nog goed idd.quote:Op maandag 30 december 2013 00:44 schreef SiGNe het volgende:
[...]
Als er belangrijk nieuws te melden is bijv.
Dat het nu pas om 11 uur gebeurt is misschien omdat er verder niet veel te zeggen valt op het moment en dat is een goed teken.
Ik neem toch aan dat zijn management wel de juiste informatie van de behandelende arts wil krijgen. Die moet hoe dan ook eerst alle controles doen. Dus of het nu een persdame van Schumacher zelf is, of van de behandelende arts, de informatie zal normaal gezien dezelfde blijven.quote:Op maandag 30 december 2013 00:44 schreef SiGNe het volgende:
het hoeft niet perse een arts te zijn die de persconferentie doet maar kan ook door het management van Schumacher gedaan worden.
twitter:bgarloff twitterde op maandag 30-12-2013 om 09:20:05Second surgery for Schumi tonight. Condition still critical. #GetWellSoonMichael reageer retweet
twitter:former_f1doc twitterde op maandag 30-12-2013 om 09:29:58Rumors of a 2nd operation would ofc not be welcome news. Will actively repress that thought until later if necessary. reageer retweet
twitter:former_f1doc twitterde op maandag 30-12-2013 om 09:32:45Were this to be true, it would imply that the intracranial pressure remained dangerously high. So lets assume these are just rumors reageer retweet
Niet in NL te volgen deze link begrijp ik nutwitter:w4lktheline twitterde op maandag 30-12-2013 om 09:19:33#RTL will be live streaming the hospital press conference online at 11am German time http://t.co/kMfqXkjAIi #GetWellMichael #Schumacher reageer retweet
RTL nieuws en RTL Z zeiden net dat via hun site de Persco live te volgen is.quote:Op maandag 30 december 2013 09:47 schreef Tarado het volgende:
Niet in NL te volgen deze link begrijp ik nutwitter:w4lktheline twitterde op maandag 30-12-2013 om 09:19:33#RTL will be live streaming the hospital press conference online at 11am German time http://t.co/kMfqXkjAIi #GetWellMichael #Schumacher reageer retweet
twitter:RTLGP twitterde op maandag 30-12-2013 om 09:50:35Geen officieel nieuws meer over Schumacher sinds gisteravond. Franse media melden wel dat hij vannacht opnieuw is geopereerd #RTLGP reageer retweet
Ook nog een keer een motorongeluk waardoor hij een tijd last van zijn nek heeft gehad. Hierdoor kon hij in 2009 geen comeback maken bij Ferrari.quote:Op maandag 30 december 2013 09:26 schreef RJD het volgende:
Grandprixradio maar aan vandaag, dan blijven we een beetje bij met al dit verschrikkelijke nieuws.
Wel opmerkelijk... na al die jaren autosport op het hoogste niveau is hem relatief weinig overkomen (op 1 groot ongeluk na) en bij het skiën gebeurt hem dan zo iets.
Volgens iemand op Twitter staat er iets in het Servisch op de jassen van de reddingswerkers. (bron: collega heywoodu)quote:Op maandag 30 december 2013 09:30 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Foto net na het ongeval, unconfirmed dat ie echt is overigens.
Ik hoopte goed nieuws te lezen in de ochtend.
Geen nieuws is hopelijk in dit geval goed nieuws, al vrees ik het ergste.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |