Akkoord.quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik zal bij Blurred Lines een foto van Emily Ratajkowski posten om te goed te maken
Chevy Chasequote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
De clip van You can call me Al met Pierce uit Community (en allerlei 80s films)
Ik las Emile Ratelband....quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik zal bij Blurred Lines een foto van Emily Ratajkowski posten om te goed te maken
Op z'n minst een linkje naar de uncensored version van de videoclip erbijquote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef LDS het volgende:
[..]
Je mag 'm Al noemenquote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
De clip van You can call me Al met Pierce uit Community (en allerlei 80s films)
Het intro, ik kan me niet herinneren dat ik die ooit gehoord heb.quote:
Ik zou daar zo enorm mee oppassen, echt. Geen goede ervaringen meequote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef LDS het volgende:
[..]
ik ken hem voornamelijk van die 80s films, hysterischquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hey, hier zitten dezelfde akkoorden als in die tune van de Top 2000, cq. Overture
quote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
VOlgens mijn vader komt dit uit dezelfde musical als de tune
Will do. Maar dat staat volgens mij wel op vevoquote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Op z'n minst een linkje naar de uncensored version van de videoclip erbij
quote:Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Makkelijk: in ieder geval een betere drummer
Hij staat ook op Vimeo denk ikquote:Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Will do. Maar dat staat volgens mij wel op vevo![]()
. Die hebben persoonlijk joetoep verneukt
Schijnt wel een enorme L*L te zijn RL, maargoed.. geruchtenquote:Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ken hem voornamelijk van die 80s films, hysterisch
Dat hele album is gewoon heel goed.quote:Op zondag 29 december 2013 22:55 schreef IJsblock het volgende:
Pinball Wizard blijft ook lekker om te horen
Community is wel een goede johannes_vermeer serietip.quote:Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ken hem voornamelijk van die 80s films, hysterisch
quote:Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zou daar zo enorm mee oppassen, echt. Geen goede ervaringen mee
Staat die ene van de Cats erin?quote:Op zondag 29 december 2013 22:55 schreef MaJo het volgende:
Er zijn nog maar weinig musicalnummers geweest trouwens
quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
Dit ken ik echt niet...anders had ik dat wel geweten.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef IJsblock het volgende:
lekker luisterliedje, nu moet ik echt even de mail sturen, tot straks!
Lucky you...had dit zo graag mee willen blèrenquote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MexBakkerNL heeft mij een dm gestuurd zodat ik het niet zou missen
Nee, Ik heb mijn lesje wel geleerdquote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaktabak post wel clipjes van Blurred Lines komend uur
quote:
Memory? En die tweede snap ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Staat die ene van de Cats erin?Of die andere over die Hell Angel met een staartje?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
Solo plaat van Mark Knopfler (zanger en gitarist van Dire Straits).quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
Ban van 48 uur.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar wie gaat nu straks de knopflers van Emily Ratakowksi posten?
Maakt niet uit toch? Alsof je elk nummer moet kennen..quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
Wat een god.quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MexBakkerNL heeft mij een dm gestuurd zodat ik het niet zou missen
Zo tijdens een flophit van de een of andere straatzanger post ik de youtube link en dan bleren we samen okee?quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lucky you...had dit zo graag mee willen blèren
quote:
Lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |