abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2014 @ 18:51:45 #301
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_138270926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:49 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Ik was er op een andere manier ook wel gekomen. Ik sprak gisteren een man die begonnen was vanuit zijn eigen keuken om warme maaltijden te maken voor bedrijven waar wordt overgewerkt. Zijn hele benedenverdieping van zijn huis is nu keuken vandaar dat hij nu een pand heeft aangekocht om zijn bedrijf daar voort te zetten.

Je hoeft niet rijk te zijn of rijke ouders te hebben om te ondernemen. Je moet gewoon doen. Ik heb het meeste geleerd van de mensen met wie ik omging en van de ondernemende ouders van mijn jeugdvrienden.

Je beroepen op je afkomst is een excuus voor slappelingen om zich in de slachtofferrol te wentelen en aanspraak te maken op de verdiensten van een ander.
Scholen kweken werknemers en ik wist op mijn 15e al dat ik dat niet ambieerde.
Mensen die in armoede opgroeien, en zeker in de USA. missen vaak ook de juiste contacten en stimulansen. Dat is domweg een feit. "Ondernemende ouders van jeugdvrienden" klinkt niet als een extreme achterstandspositie. Helaas is dat nu wel steeds meer de realiteit. Segregatie-index stijgt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')