Ik moest lachenquote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
De auto van zijn vader waarschijnlijk ook
Nee... Wat moet er van dat kind terecht komen??quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook. En niet lachen en zeggen: "Jah, kwajongensstreken he, hahaha."
quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt spectaculaire anekdotes, moet ik zeggen.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt spectaculaire anekdotes, moet ik zeggen.
M.I.A. - Paper Planes. Voornamelijk vanwege de geweerschoten en de extra effecten die Gerard en Michiel toevoegden. Ze hadden niks meegekregen van het nieuws.quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat ongepaste liedje bij Utoya ook alweer op 3fm?
een collega heeft met zaklopen een groot deel van zijn been gewoon verknalt.. pennen er in en dergelijke..quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft scoliose, en op de middalbare schooll moest ze toen een brace om, om te voorkomen dat het op een operatie zou uitdraaien. Vanuit de hele klas een kaart nar haar toe natuurlijk, had 1 jongen geschreven 'Hou je rug recht!'![]()
Pikachuquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat ongepaste liedje bij Utoya ook alweer op 3fm?
Ohja die. Iig iets met wapens idd.quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
M.I.A. - Paper Planes. Voornamelijk vanwege de geweerschoten en de extra effecten die Gerard en Michiel toevoegden. Ze hadden niks meegekregen van het nieuws.
Pino man, waar zit je de hele tijdquote:
Nee Paper Planesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |