Ja 1xquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, Schümacher was toch ook The Stig?
En beide offpistequote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ze stonden allebei op ski's. daar stopt de overeenkomst wel denk ik
Holy shotquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft scoliose, en op de middalbare schooll moest ze toen een brace om, om te voorkomen dat het op een operatie zou uitdraaien. Vanuit de hele klas een kaart nar haar toe natuurlijk, had 1 jongen geschreven 'Hou je rug recht!'![]()
Ik ook. En niet lachen en zeggen: "Jah, kwajongensstreken he, hahaha."quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het laten opruimen en straf geven...
The Stick nu...quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, Schümacher was toch ook The Stig?
Jij hebt wel echt spectaculaire anekdotes, moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft scoliose, en op de middalbare schooll moest ze toen een brace om, om te voorkomen dat het op een operatie zou uitdraaien. Vanuit de hele klas een kaart nar haar toe natuurlijk, had 1 jongen geschreven 'Hou je rug recht!'![]()
De auto van zijn vader waarschijnlijk ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, die is van metaal
Die ken ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet Michael Hutchence ook gedacht hebben...
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
De auto van zijn vader waarschijnlijk ook
Nee... Wat moet er van dat kind terecht komen??quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook. En niet lachen en zeggen: "Jah, kwajongensstreken he, hahaha."
quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt spectaculaire anekdotes, moet ik zeggen.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt spectaculaire anekdotes, moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |