Waar is de ruzie??quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is er overal op OK! ruzie?
Is er ruzie? (serieus)quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Videoclip-versie?quote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef Zaktabak het volgende:
Wat is dat gekraak steeds tussen door? Rare edit...
Wie heeft er ruzie op OK!?quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excuses voor deze sjanante spelfoutquote:
Ik heb nooit ruziequote:
Welke ruzie?quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
psssst, dat zijn acteursquote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die mensen uit Greys Anatomy hebben altijd ruzie
Genant bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excuses voor deze sjanante spelfout
Ik kan het toch niet zo goed bijhouden op deze laptopquote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow... ik ga weer achter de iPad... gaan jullie een beetje lief zijn voor me en niet snel posten zodat ik het normaal kan volgen?
Bedankt!
Chanant.quote:
Uh, neequote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow... ik ga weer achter de iPad... gaan jullie een beetje lief zijn voor me en niet snel posten zodat ik het normaal kan volgen?
Bedankt!
daar heb ik neefjes en nichtjes voor ;Dquote:Op zondag 29 december 2013 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je krijgt er wel wat moois voor terug hoor.
WAT MOT JE HE?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
Mexi zoekt gewoon ruzie volgens mij
Dank voor het in elkaar laten pleuren van mijn illusie....quote:
Kunnen we je helpen?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef djenneke het volgende:
Ik wil ook best ruzie maken, want ik ben nog heel boos na vanmiddag
Wat was er vanmiddag?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef djenneke het volgende:
Wat is er vanmiddag gebeurd?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef djenneke het volgende:
Jij hed motquote:
quote:
Ik geef net zo veel om darts als om voetbal.quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het is gezellig in het dartsentopic
Ik ga je slaan met mijn rhythm stickquote:
Is wel een beetje anders...quote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik neefjes en nichtjes voor ;D
Als je geen moeite hebt met het door elkaar schudden van een vijfjarige welquote:
Ja, maar dat filmen ze doorgaans nietquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook acteurs hebben wel eens ruzie hoor
disco stickquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga je slaan met mijn rhythm stick
Onee, is er ook uit
Awh wat is er gebeurd?quote:Op zondag 29 december 2013 21:58 schreef djenneke het volgende:
Nooit gedaan, maar lijkt me niet heel moeilijkquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je geen moeite hebt met het door elkaar schudden van een vijfjarige wel
ja, die kun je teruggeven als ze vervelend zijnquote:
Ik schrok me echt dood.. wist wel dat hij was opgenomen. Heftigquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Molurus het volgende:
Shumacher in levensgevaar. (Einde nieuwsflits)
schop hemquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef djenneke het volgende:
Een buurjongetje heeft een fles cola-met-modder-mix tegen onze voordeur gemikt
Maar misschien wel een beetje zielig.quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar lijkt me niet heel moeilijk
schrik er ook vanquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik schrok me echt dood.. wist wel dat hij was opgenomen. Heftig
Ik zou schieten.quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef djenneke het volgende:
sla hem met een hamerquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef djenneke het volgende:
Ze begon die zin ook alsof hij al overleden was. Echt naarquote:
Wat asociaal zeg...quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef djenneke het volgende:
Michael?quote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Molurus het volgende:
Shumacher in levensgevaar. (Einde nieuwsflits)
Skieen, onderuit, kwam rots tegen, auwquote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Michael?
Wat is er fout aan deze Duitser?
is gevallen met zijn koppie op een steenquote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Michael?
Wat is er fout aan deze Duitser?
Nicci Lauda blijft de baas.quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heftig...Schumacher is toch een soort jeugdicoon (hoewel ik m vaak verguisd heb). Dit gun je niemand.
Rots gaf niet meequote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Skieen, onderuit, kwam rots tegen, auw
ik zat ook met spanning het einde van die zin af te wachten iddquote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze begon die zin ook alsof hij al overleden was. Echt naar
Ah, een soort van Frisootje...quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Skieen, overuit, kwam rots tegen, auw
Beter mikkenquote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geprobeerd, hij stond gewoon weer op
en toen een hersenbloeding.quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
is gevallen met zijn koppie op een steen
Geen comeback in ieder gevalquote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou toch wel ernstig zijn, net nadat ie gestopt is
Ja, maar ben nog bozer op zijn vader eigenlijk. Dat jochie hoefde het niet eens op te ruimen, ging vaderlief voor hem doen... Raar toch?quote:
Nee, die ging zijn eigen gangquote:
Ja, beetje paniek zaaienquote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze begon die zin ook alsof hij al overleden was. Echt naar
Jaquote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar ben nog bozer op zijn vader eigenlijk. Dat jochie hoefde het niet eens op te ruimen, ging vaderlief voor hem doen... Raar toch?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar ben nog bozer op zijn vader eigenlijk. Dat jochie hoefde het niet eens op te ruimen, ging vaderlief voor hem doen... Raar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |