Dit! Ik vind de bedragen erg laag.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef arjan1112 het volgende:
dit is als je alles zelf doet, wil je het laten doen moet je het verdriedubbelen
Vanaf anderhalve ton beginnen te denken, zeker als je ook nog van alles wilt laten doen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef DeanHavenSnoot het volgende:
We vinden het echt een prachtig huis! echter willen we het huis wel naar deze eeuw brengen natuurlijk met behoud van de authentieke elementen.
En dat betekend tot op het bot strippen en opnieuw beginnen.
Lijkt me niet zo'n gek idee, inderdaad. Onderhandelen!quote:Op zondag 29 december 2013 22:10 schreef Spanky78 het volgende:
Of je onderhandelt een lager koopbedrag voor het huis..
Misschien beter 1 aannemer de hele boel laten doen. Dan wel een die een beetje goed is en pas betalen als het werk af is (desnoods in delen, keuken, badkamer, etc.), beetje letten op betrouwbaarheid..quote:Op zondag 29 december 2013 23:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hmmm. Praktijkervaring mijnerzijds: vertrouw niet al teveel op 'mannetjes' annex 'vrienden' om de kosten van een dergelijke verbouwing/aanpassing te drukken... die moeten maar net beschikbaar zijn op het moment dat jij dat wilt, en het wil nog wel eens gebeuren dat als ze ruiken dat dat *niet* het geval is, de prijs ineens toch een tikkie omhoog gaat.
Ik vrees dat je ingeschatte bedragen weleens aan de (te) lage kant zouden kunnen zijn.
De post 'onvoorzien', weet u wel?
[..]
Lijkt me niet zo'n gek idee, inderdaad. Onderhandelen!
Als je een basis keuken en basis badkamer doet zijn de bedragen mogelijk wel ok. Als je iets leuker gaat kom je onder de streep vaak toch meer richting 10k-20k.quote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef DeanHavenSnoot het volgende:
@Spanky: Ja dat was zeker het planik ben dan wel benieuwd wat de bank nog aan bouw/renovatiekosten financiert ik heb vernomen dat ze daar niet meer zo gul in zijn als vroeger.
@Jantina: Vinden wij ook, vandaar ook dat we het niet goed los kunnen latenmaar het moet natuurlijk wel te doen bijven!
Al thnx voor jullie reacties! ben hierdoor alweer druk met m' n vriendinnetje aan het kletsen!
Hee, wij zijn nu met een volledige verbouwing bezig van een jaren 30 huis! Je kunt even in mijn topic hier kijken, en moet nu weg maar zal straks of morgen even uitgebreider reageren.quote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef DeanHavenSnoot het volgende:
@Spanky: Ja dat was zeker het planik ben dan wel benieuwd wat de bank nog aan bouw/renovatiekosten financiert ik heb vernomen dat ze daar niet meer zo gul in zijn als vroeger.
@Jantina: Vinden wij ook, vandaar ook dat we het niet goed los kunnen latenmaar het moet natuurlijk wel te doen bijven!
Al thnx voor jullie reacties! ben hierdoor alweer druk met m' n vriendinnetje aan het kletsen!
Gewoon een buitenkansje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef bleiblei het volgende:
Tering, das geen geld voor die huizen.
Wij zijn idd Eindhovense prijzen gewendquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat je een verstandige beslissing hebt genomen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef DeanHavenSnoot het volgende:
Net uitgebreid jullie reacties gelezen.
Echt ontzettend bedankt! We zijn mede hierdoor tot de conclusie gekomen dat zo'n project toch voor ons niet is weggelegd.
Vooral ook met die kleine meid, ik wil niet elk vrij weekend enkel en alleen aan het klussen besteden waardoor ik die leuke tijd met dat meisje zal missen.
En inderdaad om dat dan allemaal uit te besteden (gisteren ook even met een bevriende aannemer gekletst) mag je dit bedrag minimaal x2 doen.
Ik hoop dat er iets voor je bij zit, succes in ieder geval!quote:Ik laat even dit idee rustig mijn hoofd uit varen en ga weer terug naar huisjes zoeken op funda(o.a. de voorgestelde woningen door TR08)
Goede keusquote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef DeanHavenSnoot het volgende:
Net uitgebreid jullie reacties gelezen.
Echt ontzettend bedankt! We zijn mede hierdoor tot de conclusie gekomen dat zo'n project toch voor ons niet is weggelegd.
Vooral ook met die kleine meid, ik wil niet elk vrij weekend enkel en alleen aan het klussen besteden waardoor ik die leuke tijd met dat meisje zal missen.
En inderdaad om dat dan allemaal uit te besteden (gisteren ook even met een bevriende aannemer gekletst) mag je dit bedrag minimaal x2 doen.
Ik laat even dit idee rustig mijn hoofd uit varen en ga weer terug naar huisjes zoeken op funda(o.a. de voorgestelde woningen door TR08)
Nogmaals ontzettend bedankt! jullie zijn erg behulpzaam!
Tjsa, welkom in Almeloquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef bleiblei het volgende:
05-10-09: Te koop voor 295000. 19-02-10: Veranderd van 295000 naar 284500. 05-09-10: Veranderd van 284500 naar 269500. Laatst gevonden: 2011-10-18 10-05-12: Aangepast naar 249500 10-05-12: Te koop voor 249500 24-08-13: Aangepast naar 225000quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:27 schreef TR08 het volgende:
Succes
Volkerinkstraat staat als ik het goed heb al jaren te koop, neem dat in ogenschouw mocht je gaan bieden.
Mooi verbouwd zou ik het niet noemen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:54 schreef TR08 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/almelo/huis-83527914-bornsestraat-154/
Dit is er misschien ook nog 1: Vraagprijs is boven je budget maar het staat al jaren leeg en te koop. Wellicht happen ze op een hoerenbod binnien jouw budget.
Hier staan foto's:
http://sanders.aanbodpage.nl/index.php?id=2876949
Super mooi verbouwd, groot, jaren 30 stijl, flinke tuin...prima ding. Hoef je waarschijnlijk ook helemaal niets aan te verbouwen behalve een muurverfje her en der.
Laat je trouwens weten hoe je bezichtiging was? Wanneer ga je kijken?
Tjsa, beauty is in the eye of the beholder he....quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mooi verbouwd zou ik het niet noemen..
De tegels in de keuken/serre kan niemand meer mooi vinden denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:07 schreef TR08 het volgende:
[..]
Tjsa, beauty is in the eye of the beholder he....
Ieder heeft recht op zijn eigen smaak. Jij zult links en rechts vast ook e.e.a. mooi vinden dat ik liever links laat liggen
Ik hoop dat je het in elk geval met me eens bent dat het netjes verbouwd is. Los van of je het mooi vindt.
Ik keur het niet helemaal af, maar ik ben geen fan van het huis. Misschien kan ik niet goed door de Riviera Maison rotzooi heen kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef TR08 het volgende:
Badkamer plafond was ook niet mijn keus geweest, maar om daarop nou het hele huis af te keuren...
Ik ga vanmiddag kijken, ik laat het zeker even weten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:54 schreef TR08 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/almelo/huis-83527914-bornsestraat-154/
Dit is er misschien ook nog 1: Vraagprijs is boven je budget maar het staat al jaren leeg en te koop. Wellicht happen ze op een hoerenbod binnen jouw budget.
Hier staan foto's:
http://sanders.aanbodpage.nl/index.php?id=2876949
Super mooi verbouwd, groot, jaren 30 stijl, flinke tuin...prima ding. Hoef je waarschijnlijk ook helemaal niets aan te verbouwen behalve een muurverfje her en der.
Laat je trouwens weten hoe je bezichtiging was? Wanneer ga je kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |