Claire zit aan de andere kant van de wereldquote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou voor Claire gaan, maar goed.
Hij heeft die optie niet, hequote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zit alleen in Canada en niet in La Francequote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is Ingrid.quote:
Zo'n beeld had ik op de een of andere manier ook bij jou. Saaie CDA'er.quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jos heeft een beetje mijn uitstraling. Daar vallen de meisjes wel op.
Komt door die bril.quote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n beeld had ik op de een of andere manier ook bij jou. Saaie CDA'er.
Nou schitterend, het ziet er gewoon uit als Nederland met heuvels.quote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Denemarken is een mooi land. Maar we hebben er nog niks van gezien.
Mooi dus.quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nou schitterend, het ziet er gewoon uit als Nederland met heuvels.
Ze zijn wel leuk samen, niet zo competitief als die jongere.quote:
De droom van iedereenquote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
Wim heeft gewoon negers die het eten maken
Koloniaal dus.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef Eerin het volgende:
Wim is echt geen boer, Wim is een negeraanstuurder. Echte boeren werken.
Precies.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Rabarber vreten als je meloenen en ananas en ander tropisch fruit kunt kweken daar
Die mensen zijn blij dat ze mogen werken!quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Starlie het volgende:
Ik zou me heel ongemakkelijk voelen met die bediendes
Bij dezen klapperen de eierstokken niet meer.quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk samen, niet zo competitief als die jongere.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Starlie het volgende:
Nee hoor.. Alleen zwarte Piet is racisme..quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef marcodej het volgende:
Quinsy Gario draait zich om in zijn graf door deze scene.
Hoezo? Het is toch gewoon betaald werk?quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Starlie het volgende:
Die slaven neukt 'ie niet.quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Waarom zoekt Wim een vrouw dan als hij daar slaven voor heeft
Als ze discutabel zijn, gewoon wat zweepslagen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Heeft toch iets discutabels die boerderij in Rwanda.
Ja dat begrijp ik maar IK zou me er wel ongemakkelijk bij voelenquote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Die mensen zijn blij dat ze mogen werken!
Vas t'enquote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
rot nu dan maar op als je het niet jammer vindt.
Ik voel me in een hotel al ongemakkelijk. Maar goed. Ander uiterste.quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar IK zou me er wel ongemakkelijk bij voelen
Waarom? Omdat zijn personeel toevallig een ander kleurtje heeft?quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Heeft toch iets discutabels die boerderij in Rwanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |