quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij? Waarom PM je mij? En wat staat er in die PM want Nederlands is het niet!
ja je hebt gelijk laten we me een plezier doenquote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij? Waarom PM je mij? En wat staat er in die PM want Nederlands is het niet!
volgens mij is het algemene 'lasttigval' avond.. ik word ook al gestalkt met wazige dm's/pm's..quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het dan opeens ff te heftig is voor de hond jaquote:Op zondag 29 december 2013 21:30 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
thnx.. ja ik hoop het ook! maar het resultaat zullen we niet direct met O&N hebben vrees ik.. maar we'll see
En niet eens door mijquote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
volgens mij is het algemene 'lasttigval' avond.. ik word ook al gestalkt met wazige dm's/pm's..![]()
Sja je moet er van houdenquote:
quote:
quote:
quote:
Ja ik krijg een PM met een paar random letters achter elkaar geplakt en een dubieus linkje erbijquote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
volgens mij is het algemene 'lasttigval' avond.. ik word ook al gestalkt met wazige dm's/pm's..![]()
Uhm... wat?quote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef felemenk het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk laten we me een plezier doen
Dat heb jij weerquote:Op zondag 29 december 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik krijg een PM met een paar random letters achter elkaar geplakt en een dubieus linkje erbij
[..]
Uhm... wat?
Ik denk dat als je zegt dat het turks is dat 'ie dan ontsteekt in woede. Meeste koerden zijn daar best fundamentalistisch in.quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent Fax aan het lastigvallen nu?quote:
Ik heb niet eens gekliktquote:Op zondag 29 december 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja je moet er van houden![]()
het klinkt lekker maar de taal .... sja
Nee hoorquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent Fax aan het lastigvallen nu?
[..]
Ik heb niet eens geklikt
Ik zit nog te overwegen of ik het door moet sturen naar een mod/A/FA of nietquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zegt dat het turks is dat 'ie dan ontsteekt in woede. Meeste koerden zijn daar best fundamentalistisch in.
Laat me naar je toe komen lieverd dit liedquote:Op zondag 29 december 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja je moet er van houden![]()
het klinkt lekker maar de taal .... sja
Maak svp eens duidelijke zinnen?quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef felemenk het volgende:
mensen veel geld aan een slechte zaak
Beetje afhankelijk van de inhoud. Maar die kun je niet lezen. Oei!quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog te overwegen of ik het door moet sturen naar een mod/A/FA of niet
quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
Zo, afwas weer gedaan, nog een beetje opruimen en ik kan er weer een week tegenaan
quote:Op zondag 29 december 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik krijg een PM met een paar random letters achter elkaar geplakt en een dubieus linkje erbij
[..]
Uhm... wat?
Niet eensquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent Fax aan het lastigvallen nu?
Wat de neuk lul jij raarquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef felemenk het volgende:
mensen veel geld aan een slechte zaak
wil je hier ook ff langskomen? hoef ik zelf morgen nietquote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
Zo, afwas weer gedaan, nog een beetje opruimen en ik kan er weer een week tegenaan
Breng maar langs hoor, vaatwasser moet toch nog aanquote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wil je hier ook ff langskomen? hoef ik zelf morgen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |