Ik heb haar wel van pups af aan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
mijn vent en een goede kennis van me werken in de schoonmaak/glazenwasserij en die krijgen dat mee en vertelde dat mij weer toevallig toen ik aan het schoonmaken was vorige week in huisje van vrienden..
[..]
mja.. we hebben haar ook niet van pups af aan, maar uit het asiel.. en voor zover ik weet is het meiske alleen maar gebruikt voor de fok en verder nooit echt opgevoed, dus de vorige eigenaren zullen haar ook wel nooit hebben laten wennen aan vuurwerk, wij hebben er nu een hele kluif aan.
Mijn hartje deedquote:
Jij deed niet mee vuilak, dan sturen we Faxie wel naar jouw datequote:
dat is wel de beste manier iddquote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar wel van pups af aan.
Waar we toen woonden was het ook altijd te druk met vuurwerk en ieder jaar een bank in de fik op de kruising dus ze moest er wel aan wennen eigenlijk.
Ik weet wel dat zowel hond als kind vroeger bang waren voor onweer. Toen heb ik ze allebei mee naar buiten genomen tijdens een flinke onweersbui, heeft wel gewerkt.
Ook goedquote:Op zondag 29 december 2013 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij deed niet mee vuilak, dan sturen we Faxie wel naar jouw date![]()
Waaraan mee?quote:Op zondag 29 december 2013 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij deed niet mee vuilak, dan sturen we Faxie wel naar jouw date![]()
Succes ermee!! Ik hoop dat het lukt!!quote:Op zondag 29 december 2013 21:26 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat is wel de beste manier idd!! gekke is dat ze er buiten ook totaal niet om geeft en onweer boeit haar ook niet. Wij gaan het bij haar proberen met van die trektouwtjes. Zo hebben we de honden van mijn ouders ook eraan laten wennen. binnen, voor hun neus trektouwtjes uit elkaar trekken
quote:Op zondag 29 december 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes ermee!! Ik hoop dat het lukt!!
Niets zo erg en vooral zielig als angstige huisdieren
Wie de neuk ben jij? Waarom PM je mij? En wat staat er in die PM want Nederlands is het niet!quote:
thnx.. ja ik hoop het ook! maar het resultaat zullen we niet direct met O&N hebben vrees ik.. maar we'll seequote:Op zondag 29 december 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes ermee!! Ik hoop dat het lukt!!
Niets zo erg en vooral zielig als angstige huisdieren
quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij? Waarom PM je mij? En wat staat er in die PM want Nederlands is het niet!
Huh wtf?quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij? Waarom PM je mij? En wat staat er in die PM want Nederlands is het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |