Hmm hmm, maar hij steekt dat toch niet onder stoelen of banken dat hij dat is?quote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik verdiep me niet vrijwillig in Avicii![]()
Ik ken helaas genoeg... of ik nou wil of niet.
Het was trouwens onder z'n Tim Berg naam.
Rest van de week ga je langs de pizzeria, snackbar of turk?quote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Heerlijk de zaterdag, hele dag schoonmaken en koken en zo
Ligt aan verschillende factoren.quote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ver zou jij voor je auto rijden als je daar onderdelen voor gaat halen?
Omdat stad en land afrijden voor een plaatje nou niet echt ideaal te noemen is.quote:
Echte liefhebbers doen dat, imo.quote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan verschillende factoren.
[..]
Omdat stad en land afrijden voor een plaatje nou niet echt ideaal te noemen is.
Kom je hier ook schoonmaken?quote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Heerlijk de zaterdag, hele dag schoonmaken en koken en zo
Nee hoor totaal niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm hmm, maar hij steekt dat toch niet onder stoelen of banken dat hij dat is?
Nou dat is voor liefhebbers ook zo!!quote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan verschillende factoren.
[..]
Omdat stad en land afrijden voor een plaatje nou niet echt ideaal te noemen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat is voor liefhebbers ook zo!!
Ik ken iemand die pas nog helemaal naar Berlijn is gegaan voor een specifieke plaat.
Auw
![]()
Dus de volgende keer dat ik je zie heb jij 1 van die 2 luchtjes op?quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant om je mening te weten.
Maar zie het aan de positieve kant, blijkbaar luistert hij zulke muziek!quote:
Dat doet idd stiekem wel venijnig pijnquote:
Precies. Zijn nog steeds ontzettend veel mensen die daar van houdenquote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of platenbeurzen. Die zijn er ook wel vaak her en der.
Of een plaat scoren bij een optreden
[..]
Ik ken iemand die pas nog helemaal naar Berlijn is gegaan voor een specifieke plaat.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat lijkt me gevaarlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat ik je zie heb jij 1 van die 2 luchtjes op?
Nee hellofreshquote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rest van de week ga je langs de pizzeria, snackbar of turk?
[..]
Dat bedoel ik met verschillende factoren.
Handig![]()
Waar kunnen we jouw geweldige aanwezigheid vinden deze jaarwisseling?quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zie het aan de positieve kant, blijkbaar luistert hij zulke muziek!Heeft 'ie toch nog smaak!
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doet idd stiekem wel venijnig pijn
Om vervolgens met het het idee aan de haal te gaan... smaakloosquote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zie het aan de positieve kant, blijkbaar luistert hij zulke muziek!Heeft 'ie toch nog smaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |