Die kwam ook uit de buurt hequote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
Mijn moeder kende de Lia waar dit liedje voor is geschreven
Hij ziet er wel redelijk normaal uit vergeleken bij een paar anderen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, al gaat het nu wel. Maar eerst was t echt zo'n jongetje waarvan je vermoedde dat ie altijd gepest zou zijn.
Ik doe mee!quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben de buiten de boot valler; Drooooooomland
Een vrouw uit Wervershoofquote:
Ik vind die ook leuk.quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben de buiten de boot valler; Drooooooomland
quote:
3J's soms ook, maar verder klopt het wel.quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Dit is het enige liedje wat in Volendam is gemaakt dat oprecht klinkt
Klopt helemaalquote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vrouw uit WervershoofGroot fan van de Cats en verongelukt op haar brommertje op weg naar een optreden heb ik begrepen van m'n moeder.
Ja volgens mij klopt dat welquote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vrouw uit WervershoofGroot fan van de Cats en verongelukt op haar brommertje op weg naar een optreden heb ik begrepen van m'n moeder.
Wervershoof hè?quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die kwam ook uit de buurt he
Damn, dit wist ik niet!quote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 pot natquote:
een natte pot?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Een scout die hun zag tegen de baas van de platenmaatschappij:quote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor muziekles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |