hoi hoiquote:
Hij is al 67, dus wacht niet te lang, anders gaat het stinkenquote:Op zondag 29 december 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op mijn bruiloft wil ik live Lee Towers hebben.
Dartsssssssquote:
Je bent blauwquote:Op zondag 29 december 2013 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste drie nummers van het komende uur: één boutplaat en één nummer dat schaamteloos is geplagieerd.
Nee wees gerust, het is niet besmettelijk en ook niet dodelijkquote:Op zondag 29 december 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je thiis? Het is toch niet ernstig hoop ik
Eddy Wally, the voice of Europe, heeft het ook heel lang volgehouden en volgens mij is Lee uit hetzelfde hout gesneden.quote:Op zondag 29 december 2013 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is al 67, dus wacht niet te lang, anders gaat het stinken
Wow ben ik weer gerust gesteldquote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee wees gerust, het is niet besmettelijk en ook niet dodelijk
Ik moet trouwens niet ontkennen dat Snow Patrol - Just Say Yes mij wel mooi lijkt op mijn bruiloft..quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet over nagedacjt eigenlijk
Ik hoorde het ookquote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHAHAHAHA, die nieuwslezer moest zijn lachen inhouden toen hij over die brand vertelde!
Je bent verkleurdquote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Tijdelijk
"Venus" is natuurlijk meer dan een beetje gejat van dit nummer:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |