SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Te laag vind ikquote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Goed nummer, dit. Terechte notering.
Dat weet ik niet meerquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat waren de niveau's
Dan.klonken er 2 piepjes en zei de mannenstem 'trap 6,5' en dan ging het weer sneller
Dat wordt pizzaquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef MaJo het volgende:
Ik zou om 7 uur de vaat doen zodat vriendlief kon koken en we om 8 uur konden eten. Ik heb nog niks gedaan maar heb hem er ook niet over gehoordEens kijken hoe lang we dit vol gaan houden
Schiet wel op met die slechte grappenquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topic #137 was in 15 minuten dicht
Gerapporteerd.quote:
Hebben we gisteren al gegetenquote:
quote:
Volgens mij geopend tot 2 uur, maar 23.30 zou kunnenquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik wil morgen graag naar het top2000 cafe gaan, maar ik kan niet precies vinden tot hoe laat het morgen geopend is? Is het zo dat je na 23:30 niet meer kunt reserveren of hoe werkt dit?
Precies, aan de andere kant, als ie maar komt. Teveel goede nummers die komen als ik lig te maffenquote:
Ja, maar ik houd niet van cliché's over het algemeen.quote:
Laat je THais bezorgen?quote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben we gisteren al gegetenEn vrijdag patat dus het wordt wel weer tijd voor wat gezonder voer
Ik zou zweren dat ik ooit ergens andere smilies heb gezien, ook in andere kleuren. Maar ik kan ze niet terugvinden.quote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij hebben we alleen roze en groen![]()
Vandaar dat je zo graag gaat afwassenquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben we gisteren al gegetenEn vrijdag patat dus het wordt wel weer tijd voor wat gezonder voer
23.30 uur laatste groep naar binnenquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik wil morgen graag naar het top2000 cafe gaan, maar ik kan niet precies vinden tot hoe laat het morgen geopend is? Is het zo dat je na 23:30 niet meer kunt reserveren of hoe werkt dit?
thaisbezorgd.nlquote:
Op de basisschool ieder jaar 2x en nog 1x in de brugklas.en 1x in de 4e geloof ikquote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer
Is ook al 25 jaar geleden
Zou het eigenlijk wel willen weten want we moeten er best een eindje voor rijden.quote:Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij geopend tot 2 uur, maar 23.30 zou kunnen
Ga toch we.... Wacht, het klopt ook nogquote:
Ik weet welk vak dit isquote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rot steward!
Maar dat is wel een leuk liedjequote:Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, maar ik houd niet van cliché's over het algemeen.
Ik heb wel zin in sushi eigenlijkquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rot steward!
quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in sushi eigenlijkMaar beetje suf, we hebben alles gewoon in huis
Het zit hem meer in het feit dat ik de vaat moet doen
Jawel, maar ik moet het niet op mijn bruiloft hebben...quote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ga toch we.... Wacht, het klopt ook nog
Hedde goe gedahnquote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
Wat een mooie nummers allemaal zo sinds.ik thiis ben
Neuh zo ver wil ik het niet laten lopenquote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Daar is mijn zus makkelijk in. Die laat het staan tot het wegloopt
quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh zo ver wil ik het niet laten lopen
En straks gaan we nog een keer naar Philadelphiaquote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
Sail is best een populair onderwerp in de Top 2000, niet?
Eerder hadden we al Sailing Home van Piet Veerman en Orinoco Flow (sail away, sail away) van Enya.
Uccie is al weg hier en op naar de Gogoquote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Gehenna het volgende:
4 saxofoons bij de gogo op dit moment, er was een liefhebber hier toch?
Meldtquote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef Gehenna het volgende:
4 saxofoons bij de gogo op dit moment, er was een liefhebber hier toch?
Ik heb daar nog niet over nagedacjt eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moet het niet op mijn bruiloft hebben...
Helaas doet Sailor niet meer mee.quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
Sail is best een populair onderwerp in de Top 2000, niet?
Eerder hadden we al Sailing Home van Piet Veerman en Orinoco Flow (sail away, sail away) van Enya.
Zodra het de keuken uitloopt houd je het tegen?quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh zo ver wil ik het niet laten lopen
Ben je thiis? Het is toch niet ernstig hoop ikquote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
Wat een mooie nummers allemaal zo sinds.ik thiis ben
Hoop lucht is hetquote:Op zondag 29 december 2013 19:58 schreef MaJo het volgende:
Ik heb niks met saxofoons in de popmuziek
Neuh dan kan ik het wel door laten lopen naar de douche, kunnen ze zichzelf afwassenquote:Op zondag 29 december 2013 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra het de keuken uitloopt houd je het tegen?
Meestal een storende factor, maar er zijn uitzonderingenquote:Op zondag 29 december 2013 19:58 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:58 schreef MaJo het volgende:
hoi hoiquote:
Hij is al 67, dus wacht niet te lang, anders gaat het stinkenquote:Op zondag 29 december 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op mijn bruiloft wil ik live Lee Towers hebben.
Dartsssssssquote:
Je bent blauwquote:Op zondag 29 december 2013 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste drie nummers van het komende uur: één boutplaat en één nummer dat schaamteloos is geplagieerd.
Nee wees gerust, het is niet besmettelijk en ook niet dodelijkquote:Op zondag 29 december 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je thiis? Het is toch niet ernstig hoop ik
Eddy Wally, the voice of Europe, heeft het ook heel lang volgehouden en volgens mij is Lee uit hetzelfde hout gesneden.quote:Op zondag 29 december 2013 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is al 67, dus wacht niet te lang, anders gaat het stinken
Wow ben ik weer gerust gesteldquote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee wees gerust, het is niet besmettelijk en ook niet dodelijk
Ik moet trouwens niet ontkennen dat Snow Patrol - Just Say Yes mij wel mooi lijkt op mijn bruiloft..quote:Op zondag 29 december 2013 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet over nagedacjt eigenlijk
Ik hoorde het ookquote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHAHAHAHA, die nieuwslezer moest zijn lachen inhouden toen hij over die brand vertelde!
Je bent verkleurdquote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Tijdelijk
"Venus" is natuurlijk meer dan een beetje gejat van dit nummer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |