Neequote:
Black or White leent zich voor een Zwarten Pieten-parodie.quote:Op zondag 29 december 2013 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Black Or White leent zich geweldig voor een swing-uitvoering.
hier ging het al mis....quote:
Joyfull and triumphant....oh wacht, te laatquote:Op zondag 29 december 2013 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk 'Kom allen tesamen' zeggen. Maar ja, 'De muziek zegt alles', dat was gewoon een dijk van een zin.
Ja, maar in een vernieuwde uitvoeringquote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]wordt dit nog wel eens live gespeeld?
Schijnt dat ik hem naakt heb gehoordquote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Schijnt trouwens dat Susannah Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...
Ga wegquote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, toen zat ik nog niet zo onder het plakquote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef FritsFlits het volgende:
Nizno was 3 jaar terug ook veel actiever
Ohja dat Alle Jaren werkt nog niet overal. Even fixen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh, Pino, je site is perfect maar bij 'Titel' en dan 'alle jaren' krijg ik wanneer ik zoek:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/deb51184n5/domains/pino112.nl/public_html/top2000/index.php on line 467
klopt ook. het was Wexyquote:
Je bent muzikant? Welk instrument?quote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Eve of the War![]()
Zelf ook nog gespeeld, bazennummer
Toevallig nog beelden van die inzingsessie geschoten?quote:Op zondag 29 december 2013 18:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |