Klinkt mij in de oren als Jack Wouterse (o.a. bekend van C1000-reclame en voorheen Amstel: ons bier)quote:Op zondag 29 december 2013 18:03 schreef Knip het volgende:
Help me even. Die stem van de Regio Bank reclame komt me heel bekend voor. Wie is het ook al weer?
Volgens mij is het een bekende acteur.quote:Op zondag 29 december 2013 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt mij in de oren als Jack Wouterse (o.a. bekend van C1000-reclame en voorheen Amstel: ons bier)
En die altijd hetzelfde typetje speelt in filmsquote:Op zondag 29 december 2013 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt mij in de oren als Jack Wouterse (o.a. bekend van C1000-reclame en voorheen Amstel: ons bier)
Eska jaquote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer gezien.
Ik mis Eska
ossenstaartquote:
Zekersquote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit je klaar voor een heerlijk uurtje?
Ooit heel lekker gevonden, toen wat minderquote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
ossenstaartik kaj heul niet tegen tomaat
quote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef Knip het volgende:
[..]
Volgens mij is het een bekende acteur.
Nee is al een paar jaar verschwundenquote:
Ik las Pinoquote:
Dat niet, hij is gewoon erg bekendquote:
Leen doet alleen eigen songs, het is geen cover artiest.quote:Op zondag 29 december 2013 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klein groen tasje is trouwens leuk, alleen zou Leen het eigenlijk moeten zingen
Ik las Pinoquote:
E nog veel actiever toen ze nog anders heettequote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef FritsFlits het volgende:
Nizno was 3 jaar terug ook veel actiever
dat is volgens mij die ene die ook de huispiet speelt. Maar ik weet z'n naam zo snel even niet.quote:Op zondag 29 december 2013 18:03 schreef Knip het volgende:
Help me even. Die stem van de Regio Bank reclame komt me heel bekend voor. Wie is het ook al weer?
Verkeerd gequote, sorry Laxusquote:
Dat heb ik nog meegemaaktquote:Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
E nog veel actiever toen ze nog anders heette
Zeer zeker en meteen al een klap omhoog in het topic, begon wel weer in te zakkenquote:
Ze vonden 'Hey Jew' toepasselijker.quote:Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef Knip het volgende:
Waarom is dit niet het lijflied van de PVV?
Vandaar dat -ie ook "Leen" heet. In Engeland is hij bekend als "Borrow".quote:Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leen doet alleen eigen songs, het is geen cover artiest.
Champignonsoepquote:Op zondag 29 december 2013 18:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooit heel lekker gevonden, toen wat minder
Maar wel bij de redelijke top 3: Tomaten, Champignon en Ossenstaart
Mja, en Kip.
Beetje bijgekomen of nog steeds erg moe?quote:
Help me evenquote:Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
E nog veel actiever toen ze nog anders heette
En You'll Never Walk Alone is van hem alleen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leen doet alleen eigen songs, het is geen cover artiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |