Dat kloptquote:Op zondag 29 december 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuk duurder dan Nijverdal in verhouding
Mjah, maar vergeet het eventuele reizen niet enzo he..quote:Op zondag 29 december 2013 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuk duurder dan Nijverdal in verhouding
Het is 1 van de weinige keren dat ik daadwerkelijk profijt heb van m'n geringe lengtequote:Op zondag 29 december 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook gedaan. Maar heb hier ook nog een kaartje van vorige x lasergamen en toen won ik. En met paintballen ook gewonnen. Diehard spelen
Exact. Reizen kost geld, eventuele drankjes en hapjes ook, dus maakt eigenlijk allemaal niks uit wat je waar doet. Ik zou het wel centraal houden. Naar Maarssen moeten wij 50 minuutjes reizen ofzo, primaaa.quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar vergeet het eventuele reizen niet enzo he..
Da kan ik me voorstellen ja. Nja in principe met karten toch ook wel? ;9quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 1 van de weinige keren dat ik daadwerkelijk profijt heb van m'n geringe lengte
Jaa. Kan ze met niemand meerijden of overnachten dan? Nja als ze dat al wil he.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
In Maarssen is het handigst voor iedereen (behalve TGND) denk ik.
Karten niet altijd.. Wel als de stoeltjes verstelbaar zijn, of de pedalen aanpasbaarquote:Op zondag 29 december 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Da kan ik me voorstellen ja. Nja in principe met karten toch ook wel? ;9
Mja ik ben ook niet zo lang en ik ga gewoon over de grond heen.
Voor mij ook een uurtje rijden ....quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Exact. Reizen kost geld, eventuele drankjes en hapjes ook, dus maakt eigenlijk allemaal niks uit wat je waar doet. Ik zou het wel centraal houden. Naar Maarssen moeten wij 50 minuutjes reizen ofzo, primaaa.
Ik bedoel de whisky.quote:Op zondag 29 december 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van warme chocolademelk
Wat mij betreft mag ze met mij meerijden, al zei ze net dat ze dan net zo goed verder kan reizen en ze komt als we (een keer) naar Nijverdal gaanquote:Op zondag 29 december 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa. Kan ze met niemand meerijden of overnachten dan? Nja als ze dat al wil he.
Zeg dat danquote:Op zondag 29 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel de whisky.
Dat is toch een ander soort warmte.
Oooh en kisten aan?quote:Op zondag 29 december 2013 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Karten niet altijd.. Wel als de stoeltjes verstelbaar zijn, of de pedalen aanpasbaar
Ik geloof dat ze het in het algemeen te ver vondquote:Op zondag 29 december 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze met mij meerijden, al zei ze net dat ze dan net zo goed verder kan reizen en ze komt als we (een keer) naar Nijverdal gaan
Ah ok. Next time dan? :$quote:Op zondag 29 december 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze met mij meerijden, al zei ze net dat ze dan net zo goed verder kan reizen en ze komt als we (een keer) naar Nijverdal gaan
Kisten? Smalle dunne schoentjes zodat je de pedalen goed voeltquote:
Heb je nu geen een credit card in je credit card houder?quote:Op zondag 29 december 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt best mee.
- ID
- Rijbewijs
- Zorgpas
- VCA
- Pinpas
- OV-chipkaart
- ANWB-pas
- Pathe-pas
- Toegangspas werk
- Gamma
- IKEA
- Air miles
En ik heb maar 8 vakjes
Ja dat dusquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het in het algemeen te ver vondsnap ik ook wel, zal snel 2u zijn voor haar
Ik vind het primaquote:
Combineer ik wel met wat anders in de buurt daar dan. Plus dat we er dan een avondje stappen van kunnen maken in Enschede.quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar vergeet het eventuele reizen niet enzo he..
Dit ja. Stevige schoenen rijdt juist kutquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kisten? Smalle dunne schoentjes zodat je de pedalen goed voelt
Dat kloptquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu geen een credit card in je credit card houder?
Ligt hier nog steeds in de kast.quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kisten? Smalle dunne schoentjes zodat je de pedalen goed voelt
Bij voorkeur weekendquote:Op zondag 29 december 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee.
Wie heeft er voorkeur voor door de weeks of het weekend?
quote:Op zondag 29 december 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag, na 13 jaar, ontdekt dat je lichtjes in de vlaggenmast kan hangen om als kerstboom eruit te zien. Nu kerst voorbij is
Liever weekend, in de middag en daarna een hapje eten, of avond en daarna wat drinken. Zaterdag is beter trouwensquote:Op zondag 29 december 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee.
Wie heeft er voorkeur voor door de weeks of het weekend?
Kartschoenen heb ik niet meer, maar heb nog wel mn mutsquote:Op zondag 29 december 2013 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt hier nog steeds in de kast.
Geen tijd laatste tijd
Ziet er wel tof uit, ruim 700 lampjesquote:
Handigquote:Op zondag 29 december 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag, na 13 jaar, ontdekt dat je lichtjes in de vlaggenmast kan hangen om als kerstboom eruit te zien. Nu kerst voorbij is
Hmm, goed plan.quote:Op zondag 29 december 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever weekend, in de middag en daarna een hapje eten, of avond en daarna wat drinken. Zaterdag is beter trouwens
Heb pak/schoenen/helm voor circuit.quote:Op zondag 29 december 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kartschoenen heb ik niet meer, maar heb nog wel mn muts
Ja is mooiquote:Op zondag 29 december 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit, ruim 700 lampjes
[ afbeelding ]
Lekker kort op je housewarmingquote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, goed plan.
Dan 4, 11 of 25 januari
4 kan ik ook niet, liever 11 of 25 dan.quote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, goed plan.
Dan 4, 11 of 25 januari
25quote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, goed plan.
Dan 4, 11 of 25 januari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 17:30:05 ]
Heb het allemaal weggedaan toen ik zoveel verhuisde en ook naar het buitenland ging.quote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb pak/schoenen/helm voor circuit.
Ja dus? Februari heb ik al dingen gepland staan.quote:
Dan gaat mij voorkeur naar 25quote:Op zondag 29 december 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 kan ik ook niet, liever 11 of 25 dan.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
voorkeur dan ook voor 25
Tijd zat om het te vragen/vertellen. Wacht tot ie/jij in een goeie bui bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook mooiquote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is mooiHier in de wijk ook een huis met mast in de tuin...
Ik hou van lampjes
Mja daar gaat het niet omquote:Op zondag 29 december 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd zat om het te vragen/vertellen. Wacht tot ie/jij in een goeie bui bent
Gewoon tijdens de sexquote:Op zondag 29 december 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd zat om het te vragen/vertellen. Wacht tot ie/jij in een goeie bui bent
ik heb niks aan kerst in huis hangen maar vind het wel mooi om bij anderen te zienquote:Op zondag 29 december 2013 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooibinnen staat echt een gaar boompje, welke pas de dag voor kerst neergezet werd
![]()
Maar verder is het huis wel mooi aangekleed
Lijkt me duidelijk danquote:Op zondag 29 december 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dus? Februari heb ik al dingen gepland staan.
[..]
Dan gaat mij voorkeur naar 25
Oh. Nja dan weet ik het niet.quote:
quote:
Ik moet die troep ook niet in/aan mijn huisquote:Op zondag 29 december 2013 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb niks aan kerst in huis hangen maar vind het wel mooi om bij anderen te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |